Αξιότιμους κ.κ.
1) ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ,
Αντιπρόεδρο Κυβερνήσεως
και
Υπουργό Οικονομικών
2) ΦΙΛΙΠΠΟ ΣΑΧΙΝΙΔΗ
Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών
3)
ΠΑΝΤΕΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Αναπληρωτή Υπουργό
Οικονομικών
ΘΕΜΑ: Αυθαίρετη και καταχρηστική
λειτουργία οργάνων φορολογικής
αρχής
Αξιότιμοι Κύριοι Υπουργοί
Στους χαλεπούς αυτούς
καιρούς και στην τόσο δύσκολη οικονομική συγκυρία – που βιώνει η Ελληνική κοινωνία
και η Πατρίδα μας – αδιόρθωτοι «λειτουργοί» της φορολογικής αρχής συνεχίζουν να
ζούνε στο δικό τους κόσμο, να ενεργούν αυθαίρετα και καταχρηστικά,
ταλαιπωρώντας αγωνιζόμενους Έλληνες πολίτες (ιδιαίτερα μάλιστα ατυχήσαντες
επιχειρηματίες), εφόσον δόλια και σκόπιμα επιλέγουν την νεκρανάσταση
αστήρικτων, μεθοδευμένων και ατεκμηρίωτων μάλιστα, εκθέσεων ελέγχου, παρόλο που
η συγκεκριμένη εταιρία ολοκλήρωσε τη διαδικασία περαίωση μέχρι και το
οικονομικό έτος 1993.
Προς ενημέρωσή σας παρατίθεται
το ιστορικό της περίπτωσης της εταιρίας «Π……………………….. ΕΠΕ».
1. Η ανωτέρω εταιρία περιορισμένης
ευθύνης, με έδρα το 15ο χλμ. της Παλαιάς Εθνικής Οδού (Π.Ε.Ο.)
Θεσ/νίκης – Βέροιας, στο Δ.Δ. ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ – ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ (κατά τη σύστασή της η εταιρία είχε έδρα την
πόλη της Θεσ/νίκης, επί της οδού Τσιμισκή 33), είχε εμπορική δραστηριότητα
μέχρι το έτος 1992. Από το έτος 1994
βρίσκεται σε πλήρη αδράνεια, λόγω δε εσωτερικών προβλημάτων (από τη συμμετοχή
κατά ποσοστό 50% αλλοδαπού εταίρου), ελύθη τελικώς, με την αρθ. 52/2004 πράξη
της Συμβολαιογράφου Θεσ/νίκης Π………………. Μ……………, ετέθη δε σε εκκαθάριση και
ορίστηκε ως Εκκαθαριστής της ο Ν……………… Σ……………….., κάτοικος Διαβατών Θεσ/νίκης.
2. Όλες οι ως άνω εξελίξεις ήσαν γνωστές
στην αρμόδια φορολογική αρχή, εφόσον μάλιστα – μετά την έκδοση της αριθ. Α.Υ.Ο
1049691/3184 ΠΟΛ.1099/27,04,94 – Εκπρόσωπος της εταιρίας μετέβη, αυθόρμητα και
αυτόβουλα, στην Α’ ΔΟΥ Θεσ/νίκης και περαίωσε
τα οικονομικά έτη μέχρι και το έτος 1993 προσκομίζοντας – κατά τη διαδικασία
του ελέγχου – όλα τα τηρούμενα βιβλία και στοιχεία του Κ.Β.Σ. Μετά το πέρας του ελέγχου αυτού βεβαιώθηκε το
ποσό των 9.952.980 δρχ. το οποίο
κατεβλήθη όπως βεβαίως και ο ΦΠΑ καθώς και οι λοιποί φόροι. Εξ άλλου, αυτό επιβεβαιώνεται και ομολογείται
στην αριθ. 2/27.12.02 έκθεση του 25ου ΤΕΚ Θεσ/νίκης.
3. Προφανώς λόγω αναρμοδιότητος του 25ου
ΤΕΚ να συντάσσει εκθέσεις ελέγχου, ή να βεβαιώνει, το ΙΓ’ τμήμα του Τριμελούς
Διοικητικού Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης, με την αριθ. 950/2008 απόφασή του,
ανέβαλε την έκδοση οριστικής απόφασης, επί της από 06.07.2006 κυρίας παρέμβασης
της εταιρίας «Π…………………» ΕΠΕ και στο διατακτικό της «Υποχρεώνει τον Προϊστάμενο της ΔΟΥ ΙΩΝΙΑΣ (λόγω μεταφοράς της έδρας,
από την Α’ ΔΟΥ Θεσ/νίκης, υπήχθη στη
χωρική αρμοδιότητα της ΔΟΥ ΙΩΝΙΑΣ) να
καταθέσει στη γραμματεία του Δικαστηρίου (ΙΓ’ Τμήμα), εντός 10 ημερών, από την
κοινοποίηση σ’ αυτόν της παρούσας απόφασης, διοικητικό φάκελο για την υπό κρίση
διαφορά, στον οποίο πρέπει απαραιτήτως να συμπεριλάβει την 2/27.12.2002 Πράξη
Προσδιορισμού Φόρου Προστιθέμενης Αξίας του Προϊσταμένου του 25ου
ΤΕΚ Θεσ/νίκης, την έκθεση ελέγχου που συντάχθηκε σχετικά, καθώς και έκθεση των
απόψεων του, για την ένδικη διαφορά και κάθε άλλο τυχόν στην διάθεσή του,
ευρισκόμενο στοιχείο σχετικό με την ένδικη υπόθεση. Ακολούθως, θα ορισθεί νέα δικάσιμος για την
συζήτηση της προσφυγής κατά την
οποία θα κληθούν να παραστούν οι διάδικοι».
Τελικά συζητήθηκε από το αρμόδιο δικαστήριο η υπόθεση αυτή και εξεδόθη η
αριθ. 119/2010 απόφαση του Τριμελούς Διοικητικού Δικαστηρίου Θεσ/νίκης / Τμήμα ΙΓ’ με την οποία ακυρώνεται η Έκθεση
Ελέγχου του 25ου ΤΕΚ Θεσ/νίης, ο λόγος είναι ότι το Δικαστήριο (που
κατά τα άλλα είναι ανεξάρτητο) ανέπεμψε την υπόθεση στον Προϊστάμενο της ΔΟΥ
ΙΩΝΙΑΣ προκειμένου ουσιαστικά να διευκολυνθεί το Δημόσιο, ενώ λογικά θα έπρεπε
να ακυρωθεί.
4. Στην τόσο ευκρινή και σαφέστατη αυτή
δικαστική απόφαση η ΔΟΥ ΙΩΝΙΑΣ αρκέστηκε – πολύ απλά – ν’ αλλάξει μόνο τις
ημεροχρονολογίες της έκθεσης ελέγχου του 25ου ΤΕΚ Θεσ/νίκης και με
το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο (αλλά με ανανεωμένη – τρέχουσα ημερομηνία) να
επιδώσει, εκ νέου, στον Εκκαθαριστή της εταιρίας την εν λόγω έκθεση, χωρίς να
καλύπτεται το περιεχόμενο του διατακτικού της Δικαστικής απόφασης.
5. Οι επιλογές των οργάνων της ΔΟΥ
ΙΩΝΙΑΣ προφανώς στοχεύουν στη διαιώνιση τόσο των εκκρεμοτήτων και την
πολύπλευρη και πολυδάπανη ταλαιπωρία των φορολογουμένων όσο βέβαια και στην
παραπλάνηση της Πολιτείας, ότι τάχα προστατεύουν το δημόσιο συμφέρον και τα
κρατικά έσοδα. Η επιλογή αυτή είναι και απατηλή και αναποτελεσματική, εφόσον
επιμένουν να «διυλίζουν τον κώνωπα και
να καταπίνουν την κάμηλον». Διότι,
βέβαιο είναι ότι, ματαίως τα κρατικά
έσοδα, αναζητούνται σε επιχειρήσεις που αποδεδειγμένα είναι από πολλών ετών
αδρανείς, χωρίς καμία δραστηριότητα και περιουσία, ενώ πρέπει να
απαιτούνται από λειτουργούσες και ακμάζουσες επιχειρήσεις! Η άποψη αυτή αναμφίβολα, ενώ είναι γνωστή και
στα μικρά παιδιά, παραμένει, ως φαίνεται, - περιέργως - άγνωστη, στα ελεγκτικά όργανα της φορολογικής
αρχής. Πλέον αυτού δε, δημιουργούνται,
σκοπίμως, ψευδείς προσδοκίες στην
Πολιτεία ότι τάχα έχει να εισπράξει το ποσό των 188.830 ευρώ ή 64.343.955
δρχ.!! από εταιρία ήδη από ετών νεκρά!
Ωστόσο, κατά την τρέχουσα χρονική περίοδο, απεκαλύφθη (με πανηγυρικό
μάλιστα τρόπο) γιατί τα εισπράττοντα έσοδα είναι ένα πολύ ελάχιστο μέρος των
βεβαιωθέντων! Διότι αυθαίρετα επιβάλλονται μεγάλα ποσά ως πρόστιμα, για να
εμφανίζονται, όχι μόνον σκοπίμως αλλά και επιτηδείως, έσοδα του κράτους όμως χωρίς
καμία προοπτική να εισπραχθούν ποτέ! Αποτέλεσμα:
Να πλημμυρίσουν τα Διοικητικά Δικαστήρια
με προσφυγές ακύρωσης πράξεων των Προϊσταμένων των φορολογικών αρχών, με αιτήσεις αναστολής και ανακοπές, οι οποίες στην πλειοψηφία
τους μάλιστα, γίνονται αποδεκτές από τα Δικαστήρια.
6. Επί πλέον, η φορολογική αρχή
απέστειλε την αριθ. 1242/17.12.02 πρόσκληση του άρθρου 66 Ν.2238/94 και του
άρθρου 36 Π.Δ. 186/92 με την οποία προσκαλούσε, ως νόμιμο διαχειριστή της
εταιρίας, τον Κ………………….. Π……………, να προσκομίσει τα βιβλία και στοιχεία της
εταιρίας, μέσα σε διάστημα δύο (2) ημερών!!
Η εταιρία αμέσως απάντησε και απέστειλε προς τη φορολογική αρχή επιστολή
με ημερομηνία 18.12.2002 (την οποία διαβίβασε δια του TELEFAX), με την οποία ζητούσε μια λογική προθεσμία για να βρει τα βιβλία και
στοιχεία και να τα προσκομίσει.
Διότι μετά 10ετία (1992-2002) η
προθεσμία των 2 ημερών είναι ΝΟΤΑ, τελεσίγραφο και όχι φυσικά
προθεσμία! Κι’ αυτό φάνηκε αμέσως. Διότι, ενώ λογικά αναμένετο η χορήγηση
προθεσμίας, η φορολογική αρχή, με μια
επίδειξη δύναμης, ενεργώντας προκλητικά,
καταχρηστικά, αυθαίρετα και παραβιάζοντας τις αρχές της χρηστής διοίκησης,
εφόσον με ημερομηνία 23.12.02 προέβη στην έκδοση της έκθεσης ελέγχου και
ακολούθως στην έκδοση της προσβληθείσας, στα αρμόδια Διοικητικά
Δικαστήρια, πράξεις με ημερομηνία
27.12.2002! Δηλαδή, με μια πρωτοφανή
ταχύτητα, μέσα σε διάστημα μόνο 10 ημερών από την έκδοση της
προσκλήσεως, για την προσκόμιση των βιβλίων και στοιχείων (μαζί με τις αργίες
του Σαββατοκύριακου και των Χριστουγέννων), εκδόθηκε η προσβληθείσα, ήδη, πράξη!! Εύγε!!! Επαναλαμβάνεται δε ότι η φορολογική αρχή ουδέποτε έλαβε υπόψει της το γεγονός ότι
ζητούσε στοιχεία από μια εταιρία, η οποία ήδη από δεκαετίας βρίσκεται σε πλήρη
αδράνεια, χωρίς καμία απολύτως δραστηριότητα, χωρίς εργαζόμενους, στέγη και
δραστηριότητες.
7. Στην έκθεση ελέγχου αναφέρεται επίσης
ότι ο λογιστής της εταιρίας δήλωσε ότι τα στοιχεία κατεστράφησαν, μετά την
αποπληρωμή του πρόσθετα βεβαιωμένου ποσού.
Αλλά και αν ακόμη γίνει τούτο δεκτό ως γεγονός, τότε, βέβαιο είναι ότι η
φορολογική αρχή παραβίασε τη διάταξη της παρ. 6 της αριθ. 1053284/1131/ΔΣΣΦΕ/Α’/03.04.1998
απόφαση Υπουργού Οικονομικών η οποία, επί λέξει, λέγει τα ακόλουθα:
«6. Σε
περίπτωση που ο επιτηδευματίας επικαλείται καταστροφή των φορολογικών στοιχείων
που αφορούν τις οικείες χρήσεις, τότε θα γίνεται κάθε επιπρόσθετη ελεγκτική
ενέργεια, προκειμένου να διαμορφωθεί βέβαιη και ασφαλής άποψη, σε σχέση με τα
συμπληρωματικά στοιχεία».
8. Στην προκείμενη περίπτωση, η
φορολογική αρχή, δεν έκανε απολύτως καμία
ελεγκτική ενέργεια, ώστε να διαμορφώσει, βεβαία και ασφαλή άποψη, αν και
εγνώριζε ότι τα μοναδικά τιμολόγια που αποτελούσαν τα αποκλειστικά
συμπληρωματικά στοιχεία, είχαν παραδοθεί στον Ελληνικό Οργανισμό Παρέμβασης και
οποιοδήποτε σχετικό στοιχείο, με τα συγκεκριμένα τιμολόγια, θα έπρεπε να αναζητηθούν προς έλεγχο
στον εν λόγω οργανισμό που ανήκει στο Υπουργείο Γεωργίας, δηλαδή στο Ελληνικό
Δημόσιο. Εξ άλλου στην έκθεση ελέγχου,
επί λέξει, αναφέρεται από τους συντάκτες της: «Επίσης στο αρχείο της ΔΟΥ Ιωνίας βρέθηκε η με αριθ. πρωτ. 1053959/ΔΕ-Β Εντολή ελέγχου (Τμήμα Β’)
Γενική Διεύθυνση Φορολογικών ελέγχων του Υπουργείου Οικονομικών, σε
επιχειρήσεις συναλλασσόμενες με τη (ΓΕ.ΔΙ.Δ.Α.ΓΕ.Π) Γενική Δ/νση Διαχείρισης
Αγορών Γεωργικών Προϊόντων. Στην
εντολή ελέγχου επισυνάπτεται πίνακας συναλλασσόμενων επιχειρήσεων με τη ΓΕ.ΔΙ.Δ.Α.ΓΕ.Π
στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η ελεγχόμενη επιχείρηση με α/α 106. Τέλος με το αριθ. Πρωτ.
1112721/9350/ΔΕ-Β/24.11.00 έγγραφό της, η Δ/νση Ελέγχου, Τμήμα Β’, του
Υπουργείου Οικονομικών υπενθυμίζει την παραπάνω εντολή ελέγχου. Δηλαδή τα αυτονόητα μετετράπησαν σε αδιέξοδα,
από πλημμέλειες, ανεπάρκεια ή σκοπιμότητα και σε πολύπλευρη και πολυδάπανη
περιπέτεια του πολίτη, κυρίως όμως σε βαρύ τραυματισμό της αξιοπιστίας της
Πολιτείας και των θεσμικών οργάνων της, εφόσον παρόμοιες συμπεριφορές υπονομεύουν
ή ναρκοθετούν τη σχέση πολίτη και Κράτους η οποία – αναμφίβολα – πρέπει να
στηρίζεται αποκλειστικά σε ειλικρινή βάση.
9. Όμως η υποκρισία και η ανειλικρίνεια
έχει συνέχεια. Διότι, στην σχετική
παράγραφο, αναφορικά με τα βιβλία και στοιχεία της Εταιρείας, περιέχονται και
τα εξής:
«Από τον έλεγχο που έγινε στις Α’ ΔΟΥ Θεσ/νίκης και ΔΟΥ Ιωνίας, δεν
διαπιστώθηκε καρτέλα τηρηθέντων βιβλίων και στοιχείων οπότε ο έλεγχος δεν
μπορεί να καταγράψει έστω και βάσει καρτέλας των ΔΟΥ για τη χρήση 1991 τα
τηρηθέντα βιβλία και στοιχεία!!.
Επομένως
η συμπεριφορά της φορολογικής αρχής αποκαλύπτει, προφανώς, αχαρακτήριστη
θρασύτητα, διότι από την ανωτέρω περικοπή, αναδεικνύεται ανενδοίαστα και
ομολογείται ανερυθρίαστα, η αναξιοπιστία, η ανεπάρκεια ή ο δόλος των οργάνων
της φορολογικής αρχής (η οποία μάλιστα διεξήγαγεν τον έλεγχο της επιχείρησης), ότι η αρμόδια ΔΟΥ δεν έχει τηρήσει στο
αρχείο της, τη σχετική καρτέλα, βάση της οποίας, είχε γίνει η θεώρηση των
βιβλίων και στοιχείων της εταιρίας.
Αυτή την καρτέλα οφείλει να τηρεί
στο αρχείο της η ΔΟΥ!! Και για τη δική της παράλειψη και ευθύνη εγκαλείται –
δυστυχώς – ο φορολογούμενος πολίτης!! Είναι ιδιαίτερα εκπληκτικό το γεγονός
αυτό! Δηλαδή, η ΔΟΥ, ενώ δεν έχει τα στοιχεία αυτά, τα οποία κατά τον Νόμο έχει την απόλυτη ευθύνη και
υποχρέωση να τα τηρεί, αυθαίρετα
και καταχρηστικά επιβάλει εξοντωτικά πρόστιμα σε νεκρές επιχειρήσεις που
δεν έχουν καμία απολύτως ευθύνη! Η
συμπεριφορά αυτή αντιβαίνει στη λογική, στην ισχύουσα φορολογική νομοθεσία,
στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις, τα Π.Δ. αλλά και στις αρχές της χρηστής
διοίκησης και του Κράτους Δικαίου.
10. Στην ίδια έκθεση ελέγχου ομολογείται
επίσης, από τη φορολογική αρχή, ότι τόσο στο αρχείο της ΔΟΥ όσο και του ΣΔΟΕ
Κεντρικής Μακεδονίας δεν βρέθηκαν
παραβάσεις του ΚΒΣ, ούτε ανεπίσημα στοιχεία, όπως αναφέρεται από το
αριθ. 18399/04.12.02 έγγραφο του ΣΔΟΕ Κεντρική Μακεδονίας. Αυτό βεβαίως σημαίνει ότι: Αν και ομολογείται το γεγονός ότι, η
επιχείρηση ήταν καθ’ όλα εντάξει, με τις υποχρεώσεις της έναντι του Δημοσίου,
πρέπει όμως η εταιρία να «τιμωρηθεί», για τις πράξεις και παραλείψεις των
θεσμοθετημένων οργάνων της Πολιτείας και να οδηγείται ο πολίτης στις οδυνηρές
αυτές περιπέτειες;
Έλεος! Γι’ αυτό ας μην απορούμε
για τη δεινή θέση στην οποία βρέθηκε η Πατρίδα μας. Μα από την υπονόμευση, την υποκρισία, την
ατιμωρησία και το δόλο με τον οποίο λειτουργούν ορισμένα όργανα της
Πολιτείας. Όλ’ αυτά βέβαια
επιβεβαιώνονται και από τις εκθέσεις του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης αλλά και
από πληθώρα περιπτώσεων χρηματισμών ή εκβιασμών δημοσίων οργάνων!
11. Αλλά από την προαναφερθείσα Έκθεση
Ελέγχου, αποδεικνύονται – επί πλέον – και τα παρακάτω:
α) «Η κίνηση των εργασιών
και τα προκύπτοντα από τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος η οποία δήλωση
προέρχεται από το αρχείο του, του Λογιστή Μ………….., όπου φαίνεται ότι,
κατατέθηκε η δήλωση φορολογίας εισοδήματος και πληρώθηκε η καταβολή φόρου
εισοδήματος 15%, ως και το χαρτόσημο, βάση του υπ’ αριθ. 333/12550/12.05.92
τριπλοτύπου της Α’ ΔΟΥ Θεσ/νίκης…….» (κεφάλαιο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, σελίδα
5η Έκθεσης Ελέγχου).
Από το σημείο αυτό
αποδεικνύεται με αδιάψευστο τρόπο ότι όχι
μόνο δεν παρεμποδίστηκε ο έλεγχος αλλά αντίθετα βοηθήθηκε στο μέγιστο δυνατό
βαθμό, από την εταιρία.
β) «Στις εμπλεκόμενες ΔΟΥ Α’ Θεσ/νίκης και
ΙΩΝΙΑΣ Θεσ/νίκης, παρά τις επανειλημμένες και επίπονες προσπάθειες του
ελέγχου και λόγω ολιγωρίας των υπαλλήλων των εμπλεκόμενων ΔΟΥ, δεν κατέστη
δυνατό να ανευρεθεί η δήλωση φορολογίας εισοδήματος της ελεγχόμενης
επιχείρησης. Από το αρχείο του Λογιστή
βρέθηκε η δήλωση που φαίνεται ότι είχε κατατεθεί με τα εξής στοιχεία….» (Κεφάλαια: Υποβληθείσα Δήλωση – Σελίδα 6η
Έκθεσης Ελέγχου).
γ) Από την προεκτεθείσα παράγραφο προκύπτει με
σαφήνεια το γεγονός ότι, οι αρμόδιες ΔΟΥ
αν και δεν είχαν αντίγραφο της υπό της εταιρίας υποβληθείσας δήλωσης φόρου
εισοδήματος, η Διοίκηση ή η αρμόδια ελεγκτική Αρχή δεν μπήκε στον κόπο να
επιτελέσει το χρέος της, δηλαδή να ελέγξει τους αρμόδιους υπαλλήλους για τις
παραλείψεις τους και να καταλογίσει ευθύνες.
Αντίθετα όμως φρόντισε η
δημόσια αυτή αρχή να σύρει νεκρές εταιρίες από ετών και ταλαίπωρους πολίτες σε
νέες περιπέτειες και να τους επιβάλλει ποινές και διοικητικά μέτρα καταχρηστικά
και χωρίς περιορισμό.
12. Η εταιρία, με τον εκκαθαριστή της,
χωρίς οικονομικές δυνατότητες, βρίσκεται στα Διοικητικά Δικαστήρια με πλήθος
προσφυγών, αιτήσεων, αναστολών και ανακοπών, συνέπεια της ασύδοτης, άδικης και
όχι μόνο, συμπεριφοράς των οργάνων της φορολογικής αρχής, οι πράξεις των οποίων
δεν πρόκειται όχι μόνο να αποδώσουν
έσοδα στο Δημόσιο Ταμείο, αλλά συνειδητά να εξαπατήσουν την Πολιτική Ηγεσία ότι
υπάρχουν «κακόπιστοι» επιχειρηματίες που δεν αποδίδουν τα οφειλόμενα στην
πολιτεία! Όλα αυτά όμως είναι
πλάνη! Ήδη, στα αρμόδια Διοικητικά
Δικαστήρια, εκκρεμούν προσφυγές και αιτήσεις της εταιρίας και αναμένεται η συζήτησή
τους και η έκδοση των σχετικών αποφάσεων.
Επειδή το μοναδικό
κίνητρο μου είναι – επι τέλους – να παγιωθεί ειλικρινής και αληθινή σχέση
μεταξύ πολιτείας και πολίτη και να ανατραπεί η υπάρχουσα ΑΝΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΣΧΕΣΗ που
στηρίζεται στη «λογική» «όπου με πιάσει
(η Πολιτεία) και όπου την πιάσω», σχέση, που αναμφίβολα μας οδήγησε στα
σημερινά αδιέξοδα.
Επειδή, διαρκώς
παραπλανόνται οι πολίτες από ανακοινώσεις στα ΜΜΕ πως «αρκετές δεκάδες δισεκατομμυρίων οφείλουν κάποιοι επιτήδειοι συμπολίτες
μας», ενώ τα περισσότερα δις ευρώ είναι αυθαίρετες, παράνομες και
καταχρηστικές χρώσεις σε μη λειτουργούσες και νεκρές επιχειρήσεις οι οποίες δεν
έχουν καμία απολύτως δυνατότητα να ανταποκριθούν στις παράλογες αυτές
υπερβολικές ενέργειες οργάνων της Φορολογικής Αρχής.
Επειδή, επιβάλλεται η
Πολιτική Ηγεσία να επανεξετάσει όλες τις περιπτώσεις που ήδη βρίσκονται στα
αρμόδια Δικαστήρια (είναι εξ άλλου δυνατή η απογραφή τους από κάθε ΔΟΥ για τις
περιπτώσεις που διαχειρίζονται και είναι στη χωρική τους περιοχή), ώστε να
διαπιστωθεί η νομιμότητα παρόμοιων ενεργειών, αλλά και να διαπιστωθεί ότι τα
ποσά που μπορεί να αναμένει το Δημόσιο Ταμείο είναι απείρως ολιγότερα από
εκείνα που ανακοινώνονται.
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΛΟΓΟΥΣ
Παρακαλώ για τις δικές
σας ενέργειες, ευρισκόμενος πάντοτε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πρόσθετα
στοιχεία τα οποία κριθούν ως απαραίτητα.
Εύχομαι καλή δύναμη στο
δύσκολο έργο σας.
Αλ. Παπάγου 55 60300 Αιγίνιο
Τηλ-FAX: 23530 24092
Κινητό: 6947807567