Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

" Με σένα πλάι μου μπορώ" - Στέλιος Ρόκκος & Δήμος Αναστασιάδης (νέο τραγούδι)

Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο !!!!


Κυκλοφόρησε το επίσημο single που ερμηνεύει ο Στέλιος Ρόκκος και ο Δήμος Αναστασιάδης, με τον τίτλο "Με σένα πλάι μου".
Η μουσική είναι του Στέλιου Ρόκκου, οι στίχοι του Στέλιου Ρόκκου και της Βίκυς Γεροθόδωρου και η ενορχήστρωση του Χρήστου Σούμκα...

Το single κυκλοφορεί από την Universal music

Να θυμήσουμε πως οι δύο καλλιτέχνες, εμφανίζονται κάθε Παρασκευή και Σάββατο στα "Αστέρια Γλυφάδας" της Αθήνας

Ακούστε το τραγούδι εδώ...





Όλα είναι στο παιχνίδι της ζωής
Το μαζί και το χωρίς η χαρά μα και η λύπη
Όλα είναι στο παιχνίδι της καρδιάς
στα τραγούδια της βραδιάς η αγάπη δεν θα λείπει

Με εσένα πλάι μου μπορώ όλο τον κόσμο να αντέξω
μείνε στο πλάι μου κι εγώ θα βρω τη δύναμη να τρέξω
σε χίλιους δρόμους θα χαθώ κι ό,τι σου λείπει θα γυρέψω
με εσένα πλάι μου μπορώ όλο τον κόσμο να παλέψω

Όλα είναι όπως λέμε στο μυαλό
Και απόψε θα στο πω γι’ άλλα μέρη ξεκινάμε
Όλα είναι η χημεία της στιγμής
δες πως δέσαμε κι εμείς στα τραγούδια που αγαπάμε

Με εσένα πλάι μου μπορώ όλο τον κόσμο να αντέξω
μείνε στο πλάι μου κι εγώ θα βρω τη δύναμη να τρέξω
σε χίλιους δρόμους θα χαθώ κι ότι σου λείπει θα γυρέψω
με εσένα πλάι μου μπορώ όλο τον κόσμο να παλέψω (x3)