Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Ν.Γερμανού: Η μητέρα μου έλεγε πως εξαναγκάστηκε να με κάνει(ΒΙΝΤΕΟ)

germanou eleni Ν.Γερμανού: Η μητέρα μου έλεγε πως εξαναγκάστηκε να με κάνειΗ Ναταλία Γερμανού μίλησε για τις ερωτικές τις σχέσεις αλλά και εκείνη με την μητέρα της.


“Όλες μου τις σχέσεις τις οδήγησα εγώ στο τέλος τους” είπε η Ναταλία που εξήγησε πως τους έδιωχνε με τον τρόπο της. “Έφτασε
κάποια στιγμή που βρέθηκα σε ένα διλημμα, ή προχωράς την δέσμευση μέχρι τέλους…κάνεις οικογένεια, παιδιά, ή αφήνεις τον άνθρωπο αυτό ελεύθερο να κάνει την οικογένεια που θέλει” είπε για τον γάμο της όπου εξομολογήθηκε πως ήταν τρελά ερωτευμένη αλλά το άφησε να τελειώσει.
Εξήγησε στην συνέχεια πως προφανώς αυτό έχει σχέση με τα παιδικά της χρόνια:
“Προφανώς έχει να κάνει με τα παιδικά μου χρόνια. Όταν έχεις μεγαλώσει και έχεις ακούσει στα 17 σου την μαμά σου να σου διηγείται με κάθε λεπτομέρεια πως εξαναγκάστηκε στο να σε κάνει … δεν θα χαρακτεί αυτό στον σκληρό σου δίσκο;” που εξομολογήθηκε πως μέχρι τα 18 της έβλεπε την μητέρα της πάρα πολύ ανταγωνιστικά και την κρατούσε σε απόσταση.

Δείτε όσα είπε στην Ελένη:


http://www.onlycy.com/%