Τα «Νέα τουριστικά πακέτα» για περιηγήσεις ή διακοπές στην
Κεντρική Μακεδονία, αλλά σε πολύ προσιτές τιμές αποτελούν την πρόταση του
Γιάννη Ιωαννίδη και του συνδυασμού «Περιφέρεια Πρωταθλήτρια» για την ανάπτυξη
του Τουρισμού στην περιοχή μας. Τα
«πακέτα» αυτά θα περιλαμβάνουν τουριστικές
υπηρεσίες (διανυκτερεύσεις, ψυχαγωγία, επισκέψεις, ξεναγήσεις, εστίαση κλπ),
για επισκέψεις στην περιοχή μας για τις οποία θα επιτυγχάνονται καλύτερες
τιμές, καθώς οι φορείς παροχής τους θα προσφέρουν τιμές χονδρικής, προκειμένου
να συμμετέχουν σε αυτά.
Το πρόγραμμα της «Περιφέρειας- Πρωταθλήτριας» παρουσιάστηκε
το απόγευμα σε εκδήλωση στη Κατερίνη. Οι παρεβρισκόμενοι ενημερώθηκαν για το
σχέδιο δράσης που συντάχθηκε από τη σχετική ομάδα εργασίας του συνδυασμού
«Περιφέρεια Πρωταθλήτρια» και θα υλοποιηθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο από την
ανάληψη της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Γιάννης Ιωαννίδης στην ομιλία του
καυτηρίασε την επί τρισίμιση χρόνια ανύπαρκτη πολιτική της απερχόμενης
διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας: «Δεν ασχολήθηκαν ποτέ. Έφτιαξαν
μια ιστοσελίδα που ουσιαστικά δεν λειτούργησαν ποτέ. Χαρακτηριστικό είναι ότι
σύμφωνα με τα στοιχεία του Alexa (παγκόσμιος φορέας μέτρησης αναγνωσιμότητας) τους
τελευταίους 10 μήνες έχει μόνο εννέα μοναδικούς επισκέπτες και βρίσκεται σε
αναγνωσιμότητα πάνω από την 20 εκ. θέση παγκοσμίως. Το Twitter της ιστοσελίδας, που δεν ενημερώθηκε
ποτέ, έχει 45 «ακολουθητές», κατήγγειλε ο κ. Ιωαννίδης.
Ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Γιάννης Ανδρίτσος
παρουσίασε τα στοιχεία της καινοτόμου πρότασης:
«Τα πακέτα θα περιλαμβάνουν όλους τους συνδυασμούς που θα
ήθελε να κάνει ο δυνητικός επισκέπτης για μία περιήγηση του σε περιοχές της
Κεντρικής Μακεδονίας. Οι συνδυασμοί περιλαμβάνουν τα πάντα: από περιηγήσεις με
2, 3 ή περισσότερες διανυκτερεύσεις, ξεναγήσεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς
χώρους, επισκέψεις σε σημαντικούς θρησκευτικούς τόπους, φαγητό για όλα τα
γούστα αλλά και τις αποδράσεις για μπάνιο στη θάλασσα, πεζοπορία σε δάση και
βουνά…
»Γιατί ο τόπος μας, η Κεντρική Μακεδονία τα έχει όλα.
»Το σημαντικό στην υπόθεση είναι ότι το δικό μας πακέτο θα
είναι πολύ πιο φθηνό γιατί θα βασίζεται στη συμμετοχή και σύμπραξη όλων των
τοπικών φορέων που έχουν σχέση με τον τουρισμό. Και πώς το πετυχαίνουμε αυτό;
»Ξενοδόχοι, τουριστικοί πράκτορες, Μουσεία και άλλοι χώροι
Πολιτισμού, εστιάτορες, συνεταιρισμοί τοπικών προϊόντων, ιδιοκτήτες
καταστημάτων διασκέδασης κάθε είδους αλλά και όλοι οι επιχειρηματίες των
εμπλεκόμενων τομέων, θα κληθούν να προσφέρουν μειωμένες τιμές για τις υπηρεσίες
που προσφέρουν στους ανθρώπους που θα αγοράσουν ένα πακέτο της ΠΚΜ. Θα
ζητήσουμε τη συνεισφορά τους και πιστεύουμε ότι θα την πάρουμε γιατί αυτή η
συμμετοχή τους θα τους φέρει περισσότερους πελάτες.
»Με τον τρόπο αυτό πετυχαίνουμε τιμές που υπολογίζουμε ότι θα
είναι κατά τουλάχιστον 30% χαμηλότερες από αυτές που θα πλήρωνε κάποιος εάν
αγόραζε μεμονωμένα τις ίδιες υπηρεσίες και προϊόντα.
»Τα πακέτα μας θα απευθύνονται σε όλη την αγορά. Θα
προσελκύσουν Έλληνες και ξένους που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη για δουλειές,
ψώνια, κάποια Έκθεση ή Συνέδριο, που κάνουν τις διακοπές τους στη Χαλκιδική ή
την Πιερία ή που φτάνουν με κάποια κρουαζιέρα.
»Την ίδια ώρα όμως τα τουριστικά μας πακέτα απευθύνονται και
σε όλους τους κατοίκους της Κεντρικής Μακεδονίας, που λόγω της οικονομικής
κρίσης αναζητούν όμορφες αποδράσεις, κοντά στον τόπο διαμονής τους σε χαμηλές
τιμές.
»Με την δημιουργία των τουριστικών αυτών πακέτων η ΠΚΜ θα
ισχυροποιήσει την τουριστική της ταυτότητα, θα βελτιώσει τις επιμέρους
υπηρεσίες της και θα δώσει κίνητρα στους ανθρώπους του χώρου να αναζητούν όλο
και καλύτερα προϊόντα.
»Με την πρόταση μας δεν κάνουμε ούτε branding ούτε καμπάνια γνωστοποίησης. Κάνουμε
καμπάνια Hard selling! Πάνω από όλα, αυτό που κάνουμε θα… «πουλήσει» σε πολύ καλές
τιμές αυτό το λαμπρό προϊόν που ήδη έχουμε».
Το τεχνικό μέρος της παρουσίασης έκανε η Δημοσιογράφος Λευκή
Γεωργάκη, μέλος της Ομάδας Εργασίας του Συνδυασμού «Περιφέρεια- Πρωταθλήτρια»
για τον Τουρισμό.