Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Ποιοι “πέθαναν” την Άννα Χατζησοφιά και τον "Μανωλάκη"

xatzisofia 614x378 Ποιοι πέθαναν την Άννα Χατζησοφιά
Μία “είδηση” που αναστάτωσε αρκετούς από τον καλλιτεχνικό χώρο
καθώς το… θύμα είναι ένα πολύ αγαπητό πρόσωπο με πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό της.


Συγκεκριμένα, πριν από λίγες μέρες άγνωστοι στο διαδίκτυο ανάρτησαν την είδηση ότι η γνωστή σεναριογράφος Άννα Χατζησοφιά βρέθηκε νεκρή μέσα στο σπίτι της. Να σημειώσουμε ότι λίγες μέρες πριν, είχε κυκλοφορήσει η επίσης ψευδής “είδηση” ότι πέθανε ο Πάρης Σκαρτσολιάς, ο νεαρός που έπαιζε το “Μανωλάκη” στον “Καφέ της Χαράς”.
Το νέο θύμα λοιπόν των επιτήδειων του διαδικτύου ήταν η σεναριογράφος τόσων επιτυχημένων σειρών. Η “είδηση” αναδημοσιεύτηκε και το κινητό της γνωστής και πετυχημένης σεναριογράφου πήρε φωτιά από φίλους και γνωστούς της. Η ίδια ωστόσο το αντιμετώπισε με το γνωστό της χιούμορ γράφοντας στη σελίδα της στο facebook πως “είμαι το φάντασμά μου”!
Σε δηλώσεις της μάλιστα στην “Espresso” η Άννα Χατζησοφιά είπε πως “δεν πέθανα. Είμαι ζωντανή. Ζω, εγώ σας οδηγώ. Είμαστε μια χαρά κι εγώ κι ο Πάρης”. Βέβαια αμέσως μετά την αποκατάσταση της αλήθειας οι δημιουργοί της “είδησης” απέσυραν το δημοσίευμα.

Το γιατί θέλησαν να “πεθάνουν” τη γνωστή σεναριογράφο παραμένει άγνωστο. Ίσως γιατί οι σειρές “Κωνσταντίνου και Ελένης” και “Καφέ της χαράς” (που έχει γράψει μαζί με το Χάρη Ρώμα) “πεθαίνουν” τους αντιπάλους τους αφού, αν και προβάλλονται για πολλοστή φορά, συνεχίζουν να σημειώνουν υψηλές τηλεθεάσεις. Σίγουρα όμως, κάτι τέτοιες πράξεις και “ειδήσεις” δεν είναι καθόλου αστείες!

Γρηγόρης Μελάς


http://www.onlycy.com/