Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Τέγος Νικόλαος του Δημητρίου Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Βαγγέλη Λαγδάρη

Τέγος Νικόλαος του Δημητρίου 
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος 
με την Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών για τη Βόρεια Πιερία
Υποψήφιος δήμαρχος Βαγγέλης Λαγδάρης.

Γεννήθηκα στον Μακρύγιαλο τον Ιούλιο του 1979, όπου κατοικώ μέχρι και σήμερα.
Πατέρας μου είναι ο Δημήτριος Τέγος ( ξυλουργός εν ζωή) και μητέρα μου η Ευαγγελία Τέγου, το γένος Κουλακιώτου, με καταγωγή από τον Κορινό.
  Είμαι πτυχιούχος φυσικοθεραπευτής του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
  Ασκώ το επάγγελμά μου στο φυσικοθεραπευτήριό μου στην Κατερίνη από το 2006.
  Είμαι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών ( Π.Σ.Φ ).
  Στα χρόνια των σπουδών μου έχω εργαστεί σε διάφορα καταστήματα εστίασης στο Μακρύγιαλο και τη Θεσσαλονίκη.

Για ποιους λόγους αποφάσισα να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση.
   Επειδή το χωριό μου μαραζώνει χρόνο με το χρόνο τουριστικά, οικονομικά, αισθητικά.
   Επειδή ο τουρισμός υποβαθμίζεται από τις κραυγαλέα λανθασμένες ενέργειες των αρμοδίων και από την εκκωφαντική απουσία τουριστικής προώθησης του Μακρυγιάλου, εδώ και δεκαετίες.
   Επειδή ο πολιτισμός και ο αθλητισμός ως παιδαγωγικά μέσα, δεν υπάρχουν ούτε καν στα υπόψιν του εκάστοτε δημάρχου και των συνεργατών του
   Επειδή η ανεργία, ιδίως των νέων ανθρώπων, καλπάζει. Οι νέοι του Μακρυγιάλου μετά τις σπουδές τους γυρίζουν και επι-μένουν στο χωριό τους, όντας άνεργοι επιστήμονες, ενώ οι γνώσεις τους μπορούν να αποτελέσουν το εφαλτήριο και το εργαλείο ανάπτυξης του τόπου τους.
   Επειδή οι περισσότεροι εκλεγμένοι σύμβουλοι του χωριού μου ήταν απόντες από τα προβλήματα του τόπου τους και η απουσία τους ήταν ηχηρή.
   Επειδή οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης λειτουργούν σε ένα πλαίσιο πολιτικού και κομματικού αυτισμού. Το αποτέλεσμα είναι, συνήθως, οι πολίτες να μην ερωτώνται ποτέ, για ζητήματα ή παρεμβάσεις που τους αφορούν άμεσα. Ένα τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί η παραλία μας. Από κόσμημα που ήταν κάποτε, κατάντησε στα χάλια του σήμερα. Κανένας δεν απευθύνθηκε σε ένα πανεπιστήμιο, σε μία σωστή μελέτη ή δεν άκουσε τους επαγγελματίες του χωριού που βγάζουν το ψωμί τους από τον τουρισμό.
   Πιστεύω πως οτιδήποτε μπορεί να αλλάξει προς το καλό για τον τόπο μας θα γίνει με τη σωστή καθοδήγηση των μεγαλύτερων και πιο έμπειρων πολιτών, αλλά κυρίως με την ενέργεια των νέων ανθρώπων, την αγάπη που κουβαλάνε για το χωριό τους και τη δύναμη που κρύβουν μέσα τους.