Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Δήλωση Δημητρίου Χλεμέ

Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες

   Πριν από δύο και πλέον μήνες εξέφρασα την βούληση μου να ηγηθώ Δημοτικού Συνδυασμού  θεωρώντας πως  η μέχρι τώρα πολιτική μου διαδρομή και εντιμότητα, οι γνώσεις μου αλλά και η
συνεχής παρουσία μου στα δρώμενα του Δήμου αποτελούσαν τα εχέγγυα μια σύγχρονης  και αποτελεσματικής διοίκησης.
   Η απόφαση αυτή ισχυροποιήθηκε από την παρότρυνση πολλών συνδημοτών, οι οποίοι  συστρατεύτηκαν  στην  προσπάθεια αυτή. Από την αρχή γνωρίζαμε πολύ καλά πως σε μια προεκλογική διαδικασία θα υπήρχαν εμπόδια και δυσκολίες τα οποία με ομόνοια και συνεργασία αλλά και με πολιτικό ήθος, τεκμηριωμένο λόγο και θέσεις θα ξεπερνιούνταν. Κάποιοι «συνοδοιπόροι» στην κίνηση αυτή, και οι κοινωνίες γνωρίζουν πολύ καλά ποιοι είναι, είχαν διαφορετικές στοχεύσεις και προσανατολισμούς, μεθοδεύοντας καταστάσεις οι οποίες θα εξυπηρετούσαν αποκλειστικά και μόνο ιδιοτελή οφέλη και δημιουργώντας τεχνητές αντιπαραθέσεις τοπικιστικού χαρακτήρα.
   Στην μέχρι τώρα πορεία μου στον Καλλικρατικό Δήμο Πύδνας Κολινδρού έχω αποδείξει πως λειτούργησα αντιμετωπίζοντας όλες τις Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες  ισόρροπα και δίκαια και αυτό το αναγνώρισαν και το αναγνωρίζουν οι συνδημότες και οι συνδημότισσες μου.    
   Δεν μπήκα ποτέ σε διαδικασίες που έθιγαν το ήθος και την αξιοπρέπειά μου, αλλά ούτε και σε «μοιρασιά καρέκλας» όπως ορισμένοι εξέλαβαν την πρωτοβουλία  σύγκλισης των τοπικών κοινωνιών και των μικροτοπικιστικών αντιθέσεων.
   Ήμουν και είμαι πάντα ανοιχτός σε συνεργασίες και συζητήσεις αλλά με όρους έντιμους, ηθικούς που δε θα προσβάλλουν το κοινό αίσθημα και θα λειτουργούν με γνώμονα τη σύνθεση των κοινωνιών και την αντιμετώπιση των προβλημάτων του Δήμου. Για οποιαδήποτε πρωτοβουλία μου ενημέρωνα πάντα τους συνεργάτες μου γιατί σημαντικές αποφάσεις παίρνονται δημοκρατικά και απερίσπαστα από πιέσεις και φανατισμούς.
   Με αίσθημα ευθύνης και σεβασμού κοιτάζω στα μάτια όλους τους συνδημότες και συνδημότισσες και τους ανακοινώνω πως δε θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος στην επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.

Με απεριόριστο σεβασμό

Δημήτρης Χλεμές