Στα χαρακώματα φαίνεται πως βρίσκονται ο Γιάννης Ραγκούσης και ο Δημήτρης Ρέππας, για το άνοιγμα του επαγγέλματος των αυτοκινητιστών ταξί.
είπε, η ρύθμιση του κ. Ρέππα δεν άνοιγε ουσιαστικά το επάγγελμα, καθώς δεν άλλαζε τον αριθμό των αδειών στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
«Δεν βάζω την υπογραφή μου σε ένα Προεδρικό Διάταγμα που κρατάει κλειστό το επάγγελμα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη» έλεγε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Ραγκούσης, ενώ όταν ρωτήθηκε εάν υπάρχει κίνδυνος να αυξηθεί υπερβολικά ο αριθμός των ταξί, απάντησε πως «η αγορά θα αυτορρυθμιστεί».
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις Ραγκούση κατά τη διάρκεια συνομιλίας του με δημοσιογράφους αμέσως μετά τη συνάντησή του με τον Ευ. Βενιζέλο, ο Δημήτρης Ρέππας, είπε πως «η αγορά δεν έχει ψυχή ούτε συναίσθημα». Μετά τη δήλωση αυτή, ο Γιάννης Ραγκούσης διευκρίνισε πως «θα είναι άνοιγμα με κανόνες και προϋποθέσεις», προσθέτοντας πως «η πολιτεία θα αποφασίσει τους κανόνες».
Αργά το απόγευμα με γραπτή ανακοίνωση, το γραφείο Τύπου του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης τονίζει πως ο Δημήτρης Ρέππας «δεν προέβη σε καμία δήλωση σε οιονδήποτε για οποιοδήποτε θέμα».
Για «τραγελαφικά γεγονότα» έκανε λόγο ο υπεύθυνος Μεταφορών της ΝΔ Μιχάλης Παπαδόπουλος. «Τα όσα τραγελαφικά συμβαίνουν σήμερα και ως προς το ζήτημα της ρύθμισης των όρων απελευθέρωσης των ταξί επιβεβαιώνουν, με τον πιο δραματικό τρόπο ότι στην κυβέρνηση κυριολεκτικώς 'δεν γνωρίζει η δεξιά τι πράττει η αριστερά τους'. Είναι εκτός πραγματικότητας, αναξιόπιστοι και έχουν χάσει κάθε πολιτική σοβαρότητα», είπε καυστικά ο κ. Παπαδόπουλος και κάλεσε τον κ. Ραγκούση να αλλάξει θέση και να στηρίξει τα συμφωνηθέντα με τους ιδιοκτήτες ταξί.
Από την πλευρά του ο ΛΑ.Ο.Σ. τάχθηκε υπέρ του ανοίγματος του επαγγέλματος των αυτοκινητιστών ταξί. Ο εκπρόσωπος του κόμματος Κωστής Αϊβαλλιώτης, ανέφερε πως «επειδή τελευταία παρατηρούνται δυσλειτουργίες, ας καταλάβουν όλοι ότι τα προνόμια ανήκουν στο παρελθόν. Τώρα προέχει συστηματική δουλειά σε όλους τους κλάδους και σε όλες τις ειδικεύσεις».
Τέλος, πρέπει να σημειωθεί πως έντονη ήταν η αντίδραση των αυτοκινητιστών που υποστηρίζουν ότι με την πλήρη απελευθέρωση θα προκληθεί κυκλοφοριακό χάος καθώς ήδη είναι υπεράριθμα τα ταξί στις δύο μεγάλες πόλεις, ενώ αδικεί -όπως λένε- όσους μέχρι σήμερα απέκτησαν άδεια ταξί καταβάλλοντας τεράστια χρηματικά ποσά.
http://www.eklogika.gr/news/5330