Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

«Εφοδος» στο σπίτι του Μπουρούση!

Δεν πρόλαβε να το ζητήσει και η επιθυμία του έγινε πράξη! Το απόγευμα της Παρασκευής (24/6), λίγοα μετά το κοινό αίτημα του Μπουρούση και της ΕΟΚ για έλεγχο ντόπινγκ, το ΕΣΚΑΝ πήγε αιφνιδίως στο σπίτι του διεθνούς σέντερ και διενήργησε έλεγχο!
Τα αποτελέσματα θα γίνουν εντός εντός μιας εβδομάδας, ενώ αυτή είναι η πέμπτη φορά φέτος που
 υποβάλλεται σε έλεγχο, ένας εκ των οποίων μάλιστα έγινε τον Φεβρουάριο στο ΣΕΦ, σε επίσκεψη των ιπτάμενων γιατρών της WADA.
Οι άλλοι τρεις έλεγχοι διενεργήθηκαν στο πλαίσιο της Ευρωλίγκας, καθώς το ΕΣΚΑΝ έχει σταματήσει εδώ και καιρό στην ουσία να κάνει ελέγχους, λόγω της οικονομικής κρίσης. Σ' όλους τους ελέγχους ο διεθνής σέντερ ήταν «καθαρός» κι αυτό βεβαίως θα υποστηρίξει σε περίπτωση που κληθεί να δώσει εξηγήσεις.
Λίγο πριν από τον έλεγχο ντόπινγκ, μέσω δήλωσης που μοιράστηκε από τον εκπρόσωπό του ο Γιάννης Μπουρούσης, διέψευσε πως η κουβέντα με τον Μάκη Ψωμιάδη είχε ως αντικείμενο αναβολικές ουσίες και είχε θέσει εαυτόν στη διάθεση του ΕΣΚΑΝ για τον οποιοδήποτε έλεγχο!
Ο διεθνής σέντερ υποστήριξε πως ουδέποτε έχει κάνει χρήση αναβολικών ουσιών, υποστήριξε πως αδιάψευστος μάρτυρας είναι οι κατά καιρούς έλεγχοι ντόπινγκ που έχει περάσει και επανέλαβε το αίτημά του να υποβληθεί σε νέο έλεγχο από τον ελεγκτικό μηχανισμό του κράτους.
Ο Μπουρούσης υποστήριξε πως ανά πάσα στιγμή είναι στη διάθεση της Δικαιοσύνης για να δώσει εξηγήσεις για την συνομιλία του με τον Μάκη Ψωμιάδη, τονίζει πως οι κουβέντες του παρερμηνεύτηκαν και επαναλαμβάνει πως «ουδέποτε έχω εμπλακεί σε συνομιλίες και συναλλαγές που αφορούν παράνομες ουσίες».
Στο τέλος της ανακοίνωσης και με έμμεσο τρόπο ο Μπουρούσης ζητάει συγγνώμη από τους Αγγελόπουλους για το «βλάκες» που φέρεται να είπε στην κουβέντα του με τον Ψωμιάδη. «Θεωρώ τίμιο και σωστό να ζητήσω συγγνώμη, σε περίπτωση που κάποιος ή κάποιοι εθίγησαν», τονίζει.

Η δήλωση του Γιάννη Μπουρούση:
«Αισθάνομαι βαθύτατα προσβεβλημένος, προσωπικά και επαγγελματικά, από την άδικη εμπλοκή του ονόματός μου σε δήθεν χρήση απαγορευμένων ουσιών, καθώς και από την παράνομη αξιοποίηση σε βάρος μου μιας καθαρά προσωπικής συνομιλίας, που δημοσιοποιήθηκε στο πλαίσιο άλλης υπόθεσης, η οποία δεν με αφορά καθοιονδήποτε τρόπο.

Θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά ότι ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει απαγορευμένες ουσίες, αφού κάτι τέτοιο δεν συνάδει με τον επαγγελματισμό και την ηθική μου. Άλλωστε, αυτό έχει αποδειχθεί από συνεχείς και πολλούς ελέγχους, στους οποίους έχω υποβληθεί από την αρχή της καριέρας μου. Σήμερα κιόλας κατέθεσα αίτηση προς την Ε.Ο.Κ. να υποβληθώ στις απαραίτητες εξετάσεις και θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση των ελληνικών και διεθνών αρχών για οποιοδήποτε περαιτέρω ιατρικό έλεγχο.

Eπιπλέον, είμαι ανά πάσα στιγμή έτοιμος να προσέλθω ενώπιον της Δικαιοσύνης, προκειμένου να δώσω τις απαραίτητες εξηγήσεις και να αποδείξω ότι όσα ελέχθησαν, παρερμηνεύθηκαν και ότι ποτέ δεν έχω εμπλακεί σε συνομιλίες και συναλλαγές που αφορούν παράνομες ουσίες.

Πιστεύω, τέλος, ότι έχω αποδείξει με τη μέχρι σήμερα πορεία μου, σαν αθλητής και σαν άνθρωπος, ότι τιμώ την ιστορική ομάδα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, τους φιλάθλους και τη Διοίκησή της, γεγονός που δεν μπορεί να ακυρωθεί από την παράνομη, ως προς εμένα, δημοσιοποίηση μιας καθαρά προσωπικής συνομιλίας. Ωστόσο, θεωρώ τίμιο και σωστό να ζητήσω συγγνώμη, σε περίπτωση που κάποιος ή κάποιοι εθίγησαν».

Απίθανο να μείνει στον Ολυμπιακό
Η έμμεση συγγνώμη πάντως δεν είναι αρκετή για να αλλάξει το πολύ βαρύ κλίμα για τον ίδιο. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι Αγγελόπουλοι είναι εκνευρισμένοι από τη στάση και μάλιστα εξετάζουν το ενδεχόμενο να λύσουν το συμβόλαιό του χωρίς να του καταβάλουν αποζημίωση. Μέχρι στιγμής οι δύο πλευρές δεν έχουν επικοινώνησει, αυτό αναμένεται να γίνει εντός των ημερών, ωστόσο θεωρείται δεδομένο πως η όποια κουβέντα δεν θα είναι για καλό...

http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10600&subid=2&pubid=128693637