Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΙΑΝΙΔΗ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΙΑΝΙΔΗ

Φοβάμαι όλα αυτά που σχεδιάζουν για μένα χωρίς εμένα…
Αυτή είναι η πρώτη σκέψη που κάνει κάθε πολίτης προεκλογικά βλέποντας
και ακούγοντας όλα όσα γίνονται. 
Ελπίδα όλων μας είναι ότι η ίδια η κοινωνία του τόπου μας, οι συμπολίτες μας, εμείς οι ίδιοι, θα αντιδράσουμε, θα αξιολογήσουμε όλες τις προσεγγίσεις, και χρόνο με το χρόνο θα διαμορφώσουμε τις απόψεις μας, αναφορικά με τους αιρετούς τοπικούς άρχοντες που θέλουμε να έχουμε.
Το εγχείρημα ενός Σύγχρονου Δήμου, θα πρέπει να υπερβαίνει τις προσωπικές και πολιτικές διαφορές, γιατί οι δημότες που θα το στηρίξουν, ελπίζουν στην  βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητάς τους.
Υποχρέωση μου είναι, να σταθώ απέναντι σε οποιαδήποτε «παιχνίδια κάτω από το τραπέζι» και σε ενδεχόμενες παρασκηνιακές συμφωνίες.
Προϋπόθεση για την ενασχόλησή μου με τα Δημοτικά δρώμενα, είναι η προάσπιση των συμφερόντων όλων των οικισμών μας, από κάθε είδους παιχνίδια και συμφωνίες εις βάρος των Δημοτών.
Η παρότρυνση πολλών από εσάς, και σας ευχαριστώ πολύ γι΄ αυτό, να συμμετέχω ενεργά στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές με στόχο την προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου μας, με ωθούν στο να συνεχίσω, από θέση προσφοράς και ευθύνης την προσπάθειά μου για ανάπτυξη, πρόοδο και βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητάς μας.
Είναι κάτι που το οφείλω στους συμπολίτες μου, οι οποίοι μέσω εμού επέλεξαν να υπερασπιστούν το δικαίωμα τους να σχεδιάζουν αυτοί το μέλλον του τόπου τους και βεβαίως οφείλω να διαφυλάξω και την πολιτική μου αξιοπρέπεια.
Από αυτές τις θέσεις πορεύθηκα πάντα κάνοντας το αυτονόητο: Άσκησα διοίκηση με εντιμότητα, σεμνότητα, σεβόμενος τα χρήματα των συνδημοτών μας και αντιμετωπίζοντας όλους τους πολίτες απολύτως ισότιμα.