Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Σάλος στη Βραζιλία για το σλόγκαν «είμαι χαρούμενη που είμαι πόρνη»

«ΑΤΥΧΗΣ» ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ

Μεγάλος θόρυβος προκλήθηκε στην Βραζιλία, μετά την ατυχή έμπνευση του υπουργείου Υγείας της χώρας, να λανσάρει διαδικτυακή καμπάνια με το σλόγκαν
«είμαι χαρούμενη που είμαι πόρνη».

Το σύνθημα εντασσόταν στα πλαίσια μιας ευρύτερης ενημερωτικής εκστρατείας για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, με στόχο να μειωθεί η προκατάληψη απέναντι στις εκδιδόμενες γυναίκες.
Οι επικριτές κατηγόρησαν την κυβέρνηση ότι με το συγκεκριμένο σλόγκαν είναι σα να «υμνεί» την πορνεία.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υγείας Alexandre Padilha υποστήριξε ότι ουδέποτε προσυπέγρψε την εν λόγω διαφήμιση:

«Δεν πιστεύω ότι αυτό είναι το μήνυμα που πρέπει να στείλει το υπουργείο. Όσο είμαι υπουργός, μια τέτοια διαφήμιση δεν θα αποτελεί μέρος των εκστρατειών μας» δήλωσε ο Padilha, σημειώνοντας ότι το προκλητικό μήνυμα ήταν σε φάση δοκιμής και δεν προοριζόταν για δημοσιοποίηση.
Εξαιτίας των μεγάλων διαστάσεων που έχει λάβει η φτώχεια στην Βραζιλία, ο σεξοτουρισμός στην χώρα γνωρίζει έξαρση, καθώς κορίτσια και αγόρια εκπορνεύονται από πολύ μικρή ηλικία.

http://www.ethnos.gr/