Μας το έστειλε o ΣΥΡΙΖΑ ΠΙΕΡΙΑΣ..... Ευχαριστούμε πολύ
Η εξίσωση της τιμής πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης αποτελεί μια ακόμα ανάλγητη ταξική πολιτική, με τραγικές επιπτώσεις για τους πολίτες. Η κυβέρνηση αρνείται να καταπολεμήσει το λαθρεμπόριο υγρών καυσίμων, που σύμφωνα με όλες τις μελέτες αγγίζει τα 2,5 δισ. ευρώ ετησίως.
Αρνείται να συγκρουστεί με τα διαπλεκόμενα συμφέροντα σε αυτό το χώρο, γιατί όλα τα προηγούμενα χρόνια αποτελούσαν τους χρηματοδότες του πολιτικού συστήματος εξουσίας. Η κυβέρνηση, χρησιμοποιώντας ως πρόσχημα την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου, βρίσκει ευκαιρία να εκβιάσει τους πολίτες και να τους επιβάλει άλλη μια άδικη έμμεση φορολογία και γραφειοκρατική ταλαιπωρία, στις ελάχιστες περιπτώσεις επιστροφής του φόρου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ καταδικάζει την εξίσωση της τιμής πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης και προτείνει, αντί για ατέρμονες εξαγγελίες μέτρων, την
άμεση εφαρμογή των παρακάτω:
1. Άμεση τοποθέτηση ιχνηθετών σύγχρονης τεχνολογίας, πριν ακόμα τα καύσιμα φύγουν από το διυλιστήριο (έλεγχος διακίνησης με ραδιοϊσότοπα).
2. Την εγκατάσταση συστήματος γεωγραφικού προσδιορισμού (GPS) σε όλα τα μέσα μεταφοράς (βυτιοφόρα, πλοιάρια μεταφοράς υγρών καυσίμων).
3. Την εφαρμογή ηλεκτρονικού συστήματος εισροών-εκροών.
4. Την ενίσχυση του τελωνειακού και φορολογικού μηχανισμού με εξειδικευμένο προσωπικό και με υλικοτεχνική υποδομή για συνεχείς ελέγχους σε όλα τα στάδια.
5. Την αξιοποίηση της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων ελέγχου πετρελαίου θέρμανσης.
Η ύπαρξη πολιτικής βούληση για την καταπολέμηση της λαθρεμπορίας υγρών καυσίμων και η εφαρμογή των παραπάνω μέτρων, θα υπερκάλυπτε τα προβλεπόμενα έσοδα από την αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης, χωρίς ταυτόχρονα να επιβαρύνει τα χαμηλά και μεσαία εισοδηματικά στρώματα. Η πολιτική της κυβέρνησης οδηγεί μεγάλα τμήματα της κοινωνίας στην εποχή των παγετώνων.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο kolidrinamaslatia@gmail.com και τηλεφωνικά στο 0000000000 H ιστορία γράφεται καθημερινά στη πατρίδα του Αλέξη Ζορμπά ΟΠΟΙΟΣ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΤΑ ΚΟΛΙΝΔΡΙΝΑ ΜΑΣΛΑΤΙΑ, ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΛΙΝΔΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ