Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Απουρώ: Τζούλια, κάναμε έρωτα και δεν κατάλαβα τίποτα...



Τζούλια, γεια σου. Με λένε Ειρήνη και είμαι 32 χρόνων. Πριν από τρεις εβδομάδες γνώρισα κάποιον σε μια φιλική παρέα, ο οποίος μου άρεσε πολύ. Μου ζήτησε να βγούμε και λίγες μέρες μετά τα φτιάξαμε. Ερχεται λοιπόν και η στιγμή που
βρισκόμαστε για πρώτη φορά στο κρεβάτι. Ενώ στις συζητήσεις μας φαινόταν νορμάλ τύπος, εκείνη τη στιγμή έγινε άλλος. Ηταν φοβερά νευρικός και δεν ήξερε τι να κάνει. Φαινόταν ότι προσπαθούσε να με ικανοποιήσει αλλά τα έκανε όλα λάθος. Με φιλούσε και δεν με κοίταζε. Τα ρούχα μου τα έβγαλα μόνη μου. Τι να σου πρωτοπώ. Αν δεν έκανα εγώ κινήσεις, αυτός μάλλον δεν θα έκανε τίποτα. Θα καθόμασταν και θα κοιτάζαμε ο ένας τον άλλον. Και στο τέλος ήταν όλα χάλια. Δεν κατάλαβα τίποτα και μου φάνηκε όλη η ώρα που μείναμε μαζί βαρετή. Σαν να μην  είχε γίνει τίποτα. Και αυτός δεν είπε τίποτα. Από τότε δεν θέλω να ξαναβρεθώ μαζί του. Μήπως δεν έχουμε χημεία; Ή μήπως είναι παντελώς άσχετος;
Ειρήνη, Θεσσαλονίκη





Αυτός είναι ο εφιάλτης της πρώτης φοράς. Δεν υπάρχει χειρότερο από δυο ανθρώπους που θέλουν πολύ ο ένας τον άλλον αλλά στο κρεβάτι είναι αλλού. Καλύτερα να μην τον θες και πολύ και να σου βγει κελεπούρι παρά αυτό που σου έτυχε, δύστυχη Ειρήνη. Αλλά πάντα πρέπει να δίνεις και μια δεύτερη ευκαιρία στον άλλον. Το πολύ και μια τρίτη. Η αλήθεια είναι ότι συχνά η πρώτη φορά είναι καταστροφική και μπορεί να μην είναι ενδεικτική. Το άγχος και η αγωνία του να περάσει καλά η γυναίκα μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα την πρώτη ή τις πρώτες φορές. Γι’ αυτό δεν είμαστε προσβλητικοί και δίνουμε και μια δεύτερη ευκαιρία. Θα σου έλεγα να ψάξεις λίγο τις προηγούμενες σχέσεις του. Δες μήπως όντως υπάρχει οργανικό πρόβλημα, οπότε το αφήνεις το ζήτημα και πας για άλλα. Γιατί μητέρα Τερέζα στα 30κάτι δεν λέει. Αν τσεκάρεις το παρελθόν και τα βρεις όλα ΟΚ, προσπάθησε άλλη μια φορά μήπως λειτουργήσει. Αν δεις πάλι τα ίδια, στο χέρι σου είναι να δώσεις και μια τρίτη ευκαιρία. Μετά του λες περί χημείας και την κάνεις.




http://www.protothema.gr/life-style/sxeseis/article/?aid=180291