Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΥΠΟΜΝΗΜΑ (αποδεικτικά στοιχείο 3)



Προς: Εισαγγελία Πρωτοδικών Χαλκίδας και πάσα αρμόδια Εισαγγελική Αρχή

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Κύριε/-α Εισαγγελέα,

Στις 29.07.2010, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι Κωνσταντίνος Μυλωνάς και Χριστίνα Σαλεμή, κάτοικοι Κ.Δ Παραλίας Αυλίδας του Δήμου Χαλκίδος καταθέσαμε στην
Εισαγγελέα Πρωτόδικων ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝΙΔΟΥ,  ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ - ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ κατά Όλων των Ελλήνων Βουλευτών της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων (Απρίλιος 2000/Μάρτιος 2004) και παντός άλλου υπευθύνου.
Συγκεκριμένα, 
- καταγγείλαμε ότι διά της θέσπισης της διαδικασίας απόδοσης ποινικών ευθυνών κατά Υπουργών όπως αυτή καθορίζεται από το αρθ. 86 του Συντάγματος και το νόμο 3126/19.03.2003, οι βουλευτές της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων έχουν διαπράξει το έγκλημα της έσχατης προδοσίας σύμφωνα με το άρθρο 134.2 α, β, το άρθρο 134 Α ε, στ, ζ, η , ή/και το άρθρο 135 παρ.1-4 του Ποινικού Κώδικα, διότι παραβίασαν κυρίως τα άρθρα 1, 2, 4.1, 5.1, 20, 25, 26, 28, 51.2, 52, 59, 70, 82.1, 85, 87 à 100 Α, 110, 120.2,3,4 του Συντάγματος των Ελλήνων και τα άρθρα 1, 6, 13, 14, 17 και 18 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για την Προστασία των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών-ΕΣΔΑ η οποία έχει υπερνομοθετική ισχύ. (Μήνυση - παράβολο πολιτικής αγωγής 4159298 - 5109947-8, παράβολο δημοσίου 5109943-44-5109945-46)
- και ζητήσαμε  τον έλεγχο όλων των πράξεων που σχετίζονται με την θέσπιση αυτής της διαδικασίας για να διαπιστωθεί εάν τελέσθηκαν και άλλες εγκληματικές πράξεις από τα ίδια ή/και διαφορετικά πρόσωπα, για τους ίδιους ή/και για διαφορετικούς λόγους από αυτούς που προβάλαμε εμείς (μηνυτήρια αναφορά).
Όλοι οι δικαστικοί λειτουργοί που θα εξετάζαν την μηνυτήρια αναφορά – μήνυσή μας, ζητήσαμε να ενεργήσουν άμεσα σύμφωνα με το άρθρο 120 του Συντάγματος και ανάλογα με την νόμιμη εξουσία που έχουν, όπως κάναμε και εμείς.

Με το παρών υπόμνημα προσκομίζουμε :
α) Τελευταία σύνθεση ολομέλειας Ι' Περιόδου (20/04/2000 - 10/02/2004) και  Αντικαταστάσεις Βουλευτών κατά τη διάρκεια της Περιόδου
β) Μεταγενέστερα (κυρίως) της μηνύσεως μας στοιχεία, ήτοι το από 8.2.2011 Βούλευμα του Δικαστικού Συμβουλίου του αρθ.86 του Συντάγματος και την Αιτιολογική Έκθεση για την τροποποίηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών, τα οποία αποδεικνύουν πλήρως και με τον πιο επίσημο τρόπο, την αυτονόητη και αυταπόδεικτη άλλωστε βασιμότητα της μηνύσεως μας. 

Συγκεκριμένα :

1. Στις 8.2.2011 με  Βούλευμα του Δικαστικού Συμβουλίου του άρθρου 86 του Συντάγματος (έγγραφο Υ1.1),  διατάχτηκε η οριστική παύση της ποινικής δίωξης, την οποία εκπρόθεσμα η Βουλή άσκησε κατά τριών πρώην πολιτικών - δύο από τους οποίους ήταν και μέλη της καταγγελλόμενης Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής - και η παραπομπή των συγκατηγορούμενών τους, μη πολιτικά πρόσωπα στην τακτική δικαιοσύνη. Με την παραπομπή αυτή διαφώνησαν όμως 2 από τα 5 μέλη του Συμβουλίου, επειδή κατά την γνώμη τους, η ανάκριση πρέπει να περατωθεί με αμετάκλητο βούλευμα του Δικαστικού Συμβουλίου για όλους τους κατηγορούμενους, καθώς η βούληση τόσο του συντακτικού όσο και του κοινού νομοθέτη είναι να επιληφθεί συνολικώς της υποθέσεως ένα δικαστικό όργανο και να τηρηθεί έτσι και η αρχή της  ισότητας μεταξύ πολιτικών και μη πολιτικών προσώπων.
Όσο  για τους τρεις πρώην πολιτικούς, τους οποίους η Βουλή είχε κατηγορήσει για κακουργηματικές πράξεις που φέρεται ότι τέλεσαν κατά την περίοδο 2004 - 2006, η απόφαση του Συμβουλίου για την οριστική παύση της ποινικής δίωξης ήταν ομόφωνη. 
Για την ιστορία διευκρινίζουμε ότι για την "διερεύνηση"  της υπόθεσης αυτής (Βατοπέδι), η Βουλή δημιούργησε μία ειδική εξεταστική επιτροπή το 2008 από 23 βουλευτές  και μία το 2010, δηλαδή μετά το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου από  την τέλεση του  αδικήματος και συνεπώς, όταν πια ούτε η Βουλή ούτε κανένας άλλος δεν μπορούσαν να ασκήσουν  ποινική δίωξη κατά πολιτικών προσώπων όπως το περίφημο αρθ.86 του Συντάγματος προβλέπει, οι πάντες το γνωρίζαν (ενδεικτικά δημοσιεύματα εγγρ. Υ1.4) και το Δικαστικό Συμβούλιο το επιβεβαίωσε ομόφωνα, ενώ η Βουλή δεν είχε πια αρμοδιότητα κατά το αρθ. 86 του Συντάγματος να εξετάζει και να ανακρίνει μη πολιτικά πρόσωπα . Αναρωτιόμαστε τι θα συμβεί εάν όλοι αυτοί οι πολίτες  θα προσφύγουν στη Δικαιοσύνη και πόσο θα μας κοστίσει εάν δικαιωθούν. Η πρώτη εξεταστική επιτροπή ήταν εμπρόθεσμη, αποτελείτο από 23 βουλευτές, πραγματοποίησε συνολικά 47 συνεδριάσεις για τις οποίες ο κάθε βουλευτής-μέλος εισέπραξε από 13.583 ευρώ, αλλά δεν εντόπισε καμία πολιτική ευθύνη. Έχοντας υπόψιν ότι πολλές φορές γινόταν συνεδριάσεις και πρωί και απόγευμα, προκύπτει ότι πέραν της αποζημίωσης τους, εισέπρατταν οι βουλευτές και ημερήσιο μπόνους 570 ευρώ. (εγγρ. Υ1.4) 

Επειδή μεταξύ άλλων αποδείχτηκε εμπράκτως :

α) η Θεσμοθέτηση  της ατιμωρησιάς των πολιτικών διά του αρθ.86 του Συντάγματος και του εκτελεστικού του νόμου 3126/2003, η οποία ατιμωρησία αντιβαίνει κυρίως στις διατάξεις του μη αναθεωρούμενου άρθρου 5.1 του Συντάγματος επειδή επιτρέπεται έτσι  η ανενόχλητη συμμετοχή στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, ατόμων που παραβίασαν το Σύνταγμα και τα δικαιώματα άλλων, με ανυπολόγιστες δυσμενείς συνέπειες στην λειτουργία του πολιτεύματος και στα δικαιώματα των πολιτών, αφού μπορούν να ασκήσουν ελεύθερα την εξουσία τους κατά του λαού και του Έθνους (αρθ. 1Σ) και πολλοί το έκαναν. Μια από τις σημαντικότερες πράξεις αυτού του είδους που αναφέραμε στην μήνυσή μας, ήταν η υπογραφή του Μνημονίου. Από τότε υπογράφηκαν και άλλα 2 μνημόνια και το αποτέλεσμα τους από ότι φαίνεται είναι ότι πάμε για χρεοκοπία. Δείτε τι είπαν για το μνημόνιο σημαντικότεροι από εμάς άνθρωποι :

" Σε μια πολύωρη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών (προπύλαια), 20 Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι έλαβαν μαζικά θέση απέναντι στο μνημόνιο και στα όσα βρίσκονται στα «ψιλά γράμματα» της συμφωνίας .
...
Ξεχωρίζει η καταγγελία ότι η Ελλάδα ΔΕΝ έχει δικαίωμα να ΕΞΟΡΥΞΕΙ τον φυσικό της πλούτο (πχ. πετρέλαιο) και για οποιαδήποτε κίνησή της θα πρέπει να έχει την έγκριση του μηχανισμού στήριξης.
...
Παράλληλα, η χώρα μας δεν έχει καμία δυνατότητα διαπραγμάτευσης και όπως χαρακτηριστικά λέει ο κορυφαίος συνταγματολόγος «Δεν έχει άμυνα έναντι στον εχθρό»!
Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών και εκ των κορυφαίων συνταγματολόγων Γ. Κασιμάτης υποστήριξε πως το μνημόνιο αποτελεί πραξικόπημα, καθώς υποθηκεύει το μέλλον των επόμενων γενεών των Ελλήνων, κάτι που δεν έχει δικαίωμα νομικά να κάνει κανένας!
….
Χαρακτηριστικά είπε, ότι βάσει των όρων του μνημονίου η Ελλάδα έχει παραχωρήσει την εθνική κυριαρχία, κάτι το οποίο δεν έγινε και δε θα μπορούσε να γίνει ακόμα και όταν οι Γερμανοί είχαν μπει στην πατρίδα μας, κατά τη διάρκεια του πολέμου.
Πάντως, όπως σημειώνει το «άκυρο» της σύμβασης έχει προβλεφθεί από τους δανειστές, οι οποίοι έχουν όρο στη συμφωνία με την ελληνική κυβέρνηση, όπου αναφέρουν ότι αν κάποιο δικαστήριο αποφανθεί για την παράβαση του δικαίου από το μνημόνιο, τότε η Ελλάδα υποχρεούται να επιστρέψει όλα τα χρήματα άμεσα και μάλιστα με τόκο!
Αποδεικνύει με απλά λόγια ότι ο ελληνικός λαός βρίσκεται στη σημερινή κατάσταση με αποφάσεις της Κυβέρνησης που κρίνονται και νομικά ως Αντισυνταγματικές- Πραξικοπηματικές και παραβιάζουν κατάφωρα το Διεθνές Δίκαιο.
politisgr  " http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/04/blog-post_6932.html  14 Απρ. 2011

Ο καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος για την ίδια συνάντηση :  

" Είπε και πολλά άλλα και ανάμεσά τους το επίσης ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ ο κ Κασιμάτης: «ότι περίμενε έστω ΕΝΑΣ ή ΜΙΑ Βουλευτής να εγείρει τα 2 αυτά καυτά θέματα μέσα στη Βουλή δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για άμεση ακύρωση του μνημονίου, αλλά κανείς και καμία δεν το έκανε!!!»
Τρίβω τα μάτια μου για όσα είδα, μπατονέτες ξανά τα αυτιά μου για όσα άκουσα και βρίσκομαι σε κατάσταση επικινδυνότητας! "
Διαβάστε περισσότερα εδώ: http://apneagr.blogspot.com/2011/03/blog-post_24.html#ixzz1LkUZYq3


β) ο δικαστικός ρόλος της Βουλής και συνεπώς η παραβίαση των άρθρων 1 και 26 του Συντάγματος, τα οποία καθορίζουν την μορφή του πολιτεύματος μας,  στο οποίο  η δικαστική λειτουργία ασκείται αποκλειστικά και μόνο από τα δικαστήρια, οι αποφάσεις των οποίων εκτελούνται στο όνομα του Ελληνικού Λαού και όχι με απαλλακτικές αποφάσεις της Βουλής με τις οποίες ισοδυναμούν η μη άσκηση ή η εκπρόθεσμη άσκηση της ποινικής δίωξης.

γ) η απροθυμία της Βουλής  να τιμωρηθούν οι πολιτικοί, δηλαδή τα μέλη της, οι πολιτικοί τους φίλοι ή οι απλοί συνάδελφοι τους.

δ) η δόλια θέσπιση της όλης διαδικασίας που εκτός όλων των άλλων εμπεριέχει και το άμεσο οικονομικό όφελος των βουλευτών από την απαράδεκτη  άσκηση δικαστικών αρμοδιοτήτων με την αντίστοιχη  ζημίωση του δημοσίου. Θέτουμε εδώ και μια ερώτηση : από που ως που έχουν δικαίωμα οι βουλευτές να αμελήσουν τα νομοθετικά καθήκοντά τους για να κάνουν τους δικαστές, αλλά να εισπράττουν και την βουλευτική αποζημίωση και μπόνους ;
Υπενθυμίζουμε ότι χωρίς τις αντισυνταγματικές/εγκληματικές διατάξεις του άρθρου 86 και κατ΄επέκταση του ν. 3126/2003, οι τρεις αυτοί Έλληνες πολίτες είτε ως βουλευτές (αρθ. 62Σ) είτε ως "απλοί " πολίτες πια την στιγμή που συστάθηκε η εξεταστική επιτροπή και ασκήθηκε η εναντίον τους ποινική δίωξη από την Βουλή, δεν θα απολάμβαναν καμία ειδική μεταχείριση για κακουργηματικές πράξεις, αλλά θα υπαγόταν στις διαδικασίες του ΠΚ και του ΚΠΔ.  Με την παρέμβαση της Βουλής όμως και μέσω όλων των άλλων δικλίδων ασφαλείας που οι βουλευτές θέσπισαν το 2001 και το 2003, απέκτησαν πρακτικά την εφ΄όρου ζωής ασυλία/ατιμωρησία τους και για κακουργηματικές πράξεις που τελούν ως μέλη κάποιας κυβέρνησης αλλά και ως συνένοχοι όπως αργότερα θα αποδειχτεί.

ε) η άνιση μεταχείριση Ελλήνων ενώπιον του νόμου και συνεπώς η παραβίαση του άρθρου 4.1 του Συντάγματος και 1, 6 & 14 της ΕΣΔΑ

στ) η μη απόδοση δικαιοσύνης, για ακόμα μια φορά, και η κατάρρευση του μύθου περί του κράτους δικαίου

2) Στις 13.04.2011 η Βουλή των Ελλήνων ψήφησε τον νόμο 3961 με τον οποίο τροποποίησε τον νόμο περί ευθύνης υπουργών του 2003. Από την ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ για την τροποποίηση του νόμου (εγγρ.Υ1.3), προκύπτει ότι το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας και η υπόλοιπη Βουλή, πρότειναν/προχώρησαν σε αυτήν την κίνηση, επειδή θεωρούσαν ότι σε πλήρη αντίθεση με την λαϊκή βούληση, το άρθρο 86 του Συντάγματος  και ο  εκτελεστικός του νόμος, παρέχουν ένα ειδικό καθεστώς σχετικό με την ποινική ευθύνη των Υπουργών με σαφή διάκριση υπέρ αυτών που οδηγεί  στην ατιμωρησία και ότι με την εφαρμογή των διατάξεών της προβλεπόμενης διαδικασίας δεν επιτυγχάνεται η ασφαλή διάγνωση της υπόθεσης και η ορθή απονομή της δικαιοσύνης. Πάλι σύμφωνα με τα λεγόμενα τους , δεν μπόρεσαν να προχωρήσουν στις απαραίτητες ριζικές αλλαγές, επειδή δεσμεύονται από το αρθ. 86 και μέχρι στην αναθεώρησή του , έκαναν μόνο " βελτιώσεις" που το άρθρο αυτό επιτρέπει. Με νομικούς όρους όμως,  αυτά ερμηνεύονται κάπως έτσι : η όλη διαδικασία του αρθ 86 και του εκτελεστικού του νόμου,  δεν είναι  σύμφωνη με συνταγματικές διατάξεις που καθορίζουν τη βάση και τη μορφή του πολιτεύματος και δεν υπόκεινται σε αναθεώρηση, ήτοι τις διατάξεις των άρθρων  1, 4.1, 5.1, 26 , αλλά και με άλλες διατάξεις όπως εκείνες του άρθρου 20 Σ , των άρθρων  1, 6 & 14 της ΕΣΔΑ και άλλα. Ενδεικτικό απόσπασμα : 

"  ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ στο σχέδιο νόμου «Τροποποίηση του ν. 3126/2003 για την ποινική ευθύνη των Υπουργών»

Προς τη Βουλή των Ελλήνων

Όπως αναφέρεται στην από 19 Οκτωβρίου 2010, προς την Βουλή των Ελλήνων, Έκθεση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, το ειδικό συνταγματικό καθεστώς, το σχετικό με την ποινική ευθύνη των Υπουργών, υπάρχει προς όφελος της καλής λειτουργίας του πολιτεύματος και όχι για την αυξημένη προστασία των φυσικών προσώπων των Υπουργών. Είναι δε, ένας θεσμός που προβλέπεται σε όλες τις σύγχρονες κοινοβουλευτικές δημοκρατίες.
Με την αναθεώρηση του Συντάγματος το 2001 και με τον εκτελεστικό του νόμο 3126/2003, επήλθαν βελτιώσεις, σε σχέση με τις ρυθμίσεις του παρελθόντος. Ωστόσο, η εφαρμογή του ισχύοντος νόμου κατέδειξε την ανάγκη μιας ευρύτερης αναθεώρησης του θεσμικού πλαισίου για την ευθύνη των Υπουργών. Οι ριζικές αλλαγές στο νόμο περί της ποινικής ευθύνης των Υπουργών προϋποθέτουν αναθεώρηση του Συντάγματος, καθώς το άρθρο 86 του ισχύοντος Συντάγματος περιγράφει λεπτομερώς το σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο. Ως τότε, όμως, επιβάλλεται να επέλθουν μεταβολές, μέσα στο πλαίσιο και τα όρια που χαράσσει το προαναφερόμενο άρθρο του Συντάγματος, που να ικανοποιούν την καθολικά εκφραζόμενη απαίτηση να μη μένουν ατιμώρητοι οι Υπουργοί για πιθανές αξιόποινες πράξεις που τελούν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
Οι επιχειρούμενες αλλαγές με το παρόν σχέδιο νόμου στοχεύουν κυρίως στην εξάλειψη διακρίσεων υπέρ των Υπουργών, που δεν επιβάλλονται από το Σύνταγμα και στην πρόβλεψη δικονομικών μέτρων που διευκολύνουν το ανακριτικό έργο. Με το άρθρο 1 του σχεδίου νόμου ορίζεται ότι η παραγραφή των εγκλημάτων που τελούνται από Υπουργό διέπεται πλέον από τις κοινές διατάξεις του Γενικού Μέρους του Ποινικού Κώδικα, αφού η βραχυχρόνια παραγραφή που καθιερώνει ο ισχύων νόμος, με μόνη αιτιολογία την ανάγκη ταχείας περαίωσης της διαδικασίας, εκτός από τη δημιουργία της εντύπωσης ότι θεσπίζεται αδικαιολόγητο υπουργικό προνόμιο, ουσιαστικά αντιστρατεύεται την αξίωση για ασφαλή διάγνωση της υπόθεσης και ορθή απονομή της δικαιοσύνης. Τούτο, άλλωστε, τονίζεται και στην από 19 Οκτωβρίου 2010 Έκθεση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, όπου αναφέρεται ότι πρέπει «να καταργηθεί ο ειδικός χρόνος παραγραφής των αδικημάτων που τελούν οι Υπουργοί και Υφυπουργοί και τα σχετικά αδικήματα να παραγράφονται με τη συνήθη παραγραφή που ισχύει για όλους τους πολίτες».
Με το άρθρο 2 (που τροποποιεί στο σύνολό του το άρθρο 5 του ν. 3126/2003) και λαμβάνοντας υπόψη σχετική πρόταση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, όπως αυτή διατυπώνεται στην παραπάνω Έκθεσή της προς την Βουλή των Ελλήνων, προτείνεται η θεσμοθέτηση ενός νέου σταδίου αξιολόγησης των στοιχείων που σχετίζονται με αξιόποινες πράξεις Υπουργών. Έτσι, προτού η Βουλή αποφασίσει για τη σύσταση Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, συγκροτείται Τριμελές Γνωμοδοτικό Συμβούλιο, αποτελούμενο από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, και το οποίο, αφού προβεί στο νομικό έλεγχο των στοιχείων της κατηγορίας και την αξιολόγηση της ουσιαστικής βασιμότητας αυτών, θα γνωμοδοτεί εάν προκύπτει ανάγκη διερεύνησης ποινικής ευθύνης Υπουργού. Θα γνωμοδοτεί, δηλαδή, εάν από τα στοιχεία που έχουν υποβληθεί στη Βουλή πιθανολογείται η ποινική ευθύνη Υπουργού. Το Γνωμοδοτικό Συμβούλιο θα υποβάλλει, όπως μόλις πιο πάνω αναφέρθηκε, τη γνωμοδότησή του στη Βουλή πριν η τελευταία αποφασίσει τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, προκειμένου έτσι να υποβοηθηθούν στο έργο τους οι βουλευτές, αφού θα έχουν κατ’ αυτόν τον τρόπο τη δυνατότητα να μορφώσουν ασφαλέστερη άποψη για την υπόθεση. Ακόμη, με την εν λόγω γνωμοδότηση του Τριμε- λούς Γνωμοδοτικού Συμβουλίου, περιορίζεται η άσκοπη ενασχόληση της Βουλής με προδήλως αβάσιμες, προπε- τείς και ανεπίδεκτες δικαστικής εκτίμησης καταγγελίες κατά Υπουργών ...........
Τέλος, με τον ισχύοντα νόμο περί ποινικής ευθύνης των Υπουργών, δεν επιτρέπεται κατά Υπουργού η έκδοση εντάλματος βίαιης προσαγωγής, σύλληψης και προ- σωρινής κράτησης, ούτε δε και η επιβολή περιοριστικών όρων σε αυτόν. Και ενώ φαίνεται δικαιολογημένη η μη έκδοση σε βάρος Υπουργού εντάλματος βίαιης προσα- γωγής, σύλληψης και προσωρινής κράτησης, που αποτε- λούν σκληρά μέτρα δικονομικού καταναγκασμού και προκαλούν δυσανάλογη βλάβη στην πολιτική ζωή του τόπου σε σχέση με το δικονομικό όφελος στο οποίο στο- χεύουν (:εξασφάλιση της παρουσίας του κατηγορουμέ- νου στην ποινική διαδικασία), ωστόσο, δεν φαίνεται δι- καιολογημένη η απαγόρευση επιβολής περιοριστικών όρων, αφού οι τελευταίοι αποτελούν ήπιο μέτρο στοιχειώ- δους δικονομικής εξασφάλισης. Συνεπώς, με το άρθρο 5, προτείνεται με το σχέδιο νόμου ότι είναι δυνατή, κατά τους όρους των άρθρων 282 παράγραφοι 1 και 2 και 296 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, η επιβολή περιοριστι- κών όρων σε Υπουργό.

Αθήνα, 8 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ …… " 

Σύμφωνα με αυτά,  επιβεβαιώνουν όλοι και όλα τα προαναφερόμενα την βασιμότητα της μηνύσεως μας κατά των βουλευτών της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής , οι οποίοι εν γνώσει και προς ίδιον όφελος  θεσμοθέτησαν την σχετική διαδικασία  κατά κατάλυση του Συντάγματος και με σφετερισμό της λαϊκής κυριαρχίας. Ενδεικτικά, είπαμε εμείς  ότι " βάσει του Συντάγματος, η Ελλάδα είναι μια δημοκρατική χώρα όπου : όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου, στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας μπορούν να συμμετέχουν μόνο όσοι δεν παραβιάζουν τους νόμους και το Σύνταγμα, η κυριαρχία ανήκει στον Λαό και αυτοί που ασχολούνται με τα κοινά, ασκούν την εξουσία τους μόνο υπέρ του Λαού και μόνο με τον τρόπο που διατάζει το Σύνταγμα των Ελλήνων, δηλαδή η νομοθετική εξουσία από την Βουλή και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, η εκτελεστική από την Κυβέρνηση και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και η απονομή της δικαιοσύνης από τα δικαστήρια, μέσω των αποφάσεων τους που εκτελούνται στο Όνομα του Ελληνικού Λαού. Εξαιτίας της εν λόγω διαδικασίας, τίποτα από αυτά δεν ισχύει πια, καθώς η λαϊκή κυριαρχία είναι ουσιαστικά πλασματική, η ισονομία καταργείται και οι εξουσίες στο Κράτος ασκούνται κατά το δοκούν με αυτονόητες και σοβαρότατες συνέπειες στη λειτουργία του πολιτεύματος και στα δικαιώματα των πολιτών. ", "  θεωρούμε ότι η Βουλή θεσμοθέτησε το άρθρο 86 του Συντάγματος και τον νόμο 3126/19.03.2003 κατά κατάλυση του Συντάγματος των Ελλήνων, με σφετερισμό της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτήν και ασκούνται μόνο όπως το Σύνταγμα διατάζει, δηλαδή η νομοθετική εξουσία από την Βουλή και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, η εκτελεστική από την Κυβέρνηση και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και η απονομή της δικαιοσύνης από τα δικαστήρια." κλπ .
Άρθρο 120 Σ
1. Το Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την Ε' Αναθεωρητική Βουλή των Ελλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Υπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Ιουνίου 1975.
2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
3. Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

Έσχατη προδοσία : Με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη τιμωρείται όποιος, επιχειρεί με βία ή απειλή βίας ή με σφετερισμό της ιδιότητάς του ως οργάνου του Κράτους να καταλύσει ή να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρκώς ή προσκαίρως, το δημοκρατικό πολίτευμα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία ή θεμελιώδεις αρχές ή θεσμούς του πολιτεύματος αυτού, όπου  θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του πολιτεύματος θεωρούνται και αυτοί :
η αρχή της διάκρισης των εξουσιών, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα,
η αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και της εκτελεστικής εξουσίας από το Σύνταγμα και τους νόμους,
η αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης και
η γενική ισχύς και προστασία των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα. (αρθ.134,134α ΠΚ) 

Έγγραφα :

Υ1.0 Τελευταία σύνθεση ολομέλειας Ι' Περιόδου (20/04/2000 - 10/02/2004) και  Αντικαταστάσεις Βουλευτών κατά τη διάρκεια της Περιόδου - σελ.12
http://www.hellenicparliament.gr/Organosi-kai-Leitourgia/Olomeleia/SInthesi-Proigoumenon-Periodon-New/?slctdPeriod=c6a30fb7-6116-48d8-81b6-e1a1eafb36e0

Υ1.1  Βούλευμα του Δικαστικού Συμβουλίου του άρθρου 86 του Συντάγματος όπως αυτό υπάρχει στα πρακτικά της Βουλής (σελ. 4899- 4929)  της συνεδρίασης ΟΓ΄ της  Τρίτης 8 Φεβρουαρίου 2011,  http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/a08fc2dd-61a9-4a83-b09a-09f4c564609d/es20110208.pdf

Υ1.2  Έκθεση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, (ΣΥΝΟΔΟΣ Α΄ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ),  η οποία εμπεριέχετε στην από 18.10.2010 τελική έκθεση της , όπως δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της επιτροπής  http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikes-Epitropes/ektheseis?search=on&commission=2b188390-2f24-4d95-b867-912d485fa8cf&fromDate=19/10/2010&toDate=19/10/2010

Υ1.3  ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ  όπως αυτή αναφέρεται  στην σχετική ιστοσελίδα της βουλής όπου υπάρχουν όλα τα σχετικά με την τροποποίηση του νόμου έγγραφα http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=1a52d1a3-707c-4ee9-9f4c-c891f3319df6 με λινκ εδώ
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/2f026f42-950c-4efc-b950-340c4fb76a24/t-poinyp-eis.pdf αλλα και εδω
http://www.ministryofjustice.gr/site/LinkClick.aspx?fileticket=sEGQQ0ERzxY%3D&tabid=132

Εμπεριέχει :

- ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ στο σχέδιο νόμου «Τροποποίηση του ν. 3126/2003 για την ποινική ευθύνη των Υπουργών», 8 Μαρτίου 2011, (σελ. 1,2)
- τις τροποποιούμενες ή καταργούμενες διατάξεις με το εν λόγω σχέδιο νόμου (σελ.3)
- το σχέδιο νόμου, ημερομηνία 8 Μαρτίου,  αριθμ. 60/8/2011 (σελ. 4,5,6 )
- την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, 3 Μαρτίου 2011 (σελ. 6)
- την έκθεση Αξιολόγησης Συνεπειών Ρυθμίσεων του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (σελ. 8, 9)
- την έκθεση δημόσιας διαβούλευσης ( σελ 10, 11, 12, 13) 

Υ1.4 Ενδεικτικά δημοσιεύματα

Έθνος "Η δικαστική διαπίστωση της εξάλειψης του αξιοποίνου επιβεβαιώνει τις καταγγελίες που είχαν γίνει από την πρώτη στιγμή από όλα τα κόμματα και νομικούς φορείς ότι η πρόωρη και αιφνίδια διάλυση της Βουλής από τον τ. πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή, θα οδηγήσει σε παραγραφή τα τυχόν αδικήματα πολιτικών προσώπων, που δεν θα μπορέσουν να διερευνηθούν. " http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=51884948#

Σοφία Βούλτεψη

" Σε μια χώρα όπου δεν έχει τιμωρηθεί κανείς και για τίποτε (για το Χρηματιστήριο, για την δράση της ΔΕΚΑ, για το Κτηματολόγιο, για το όργιο στα δημόσια έργα και στα εξοπλιστικά προγράμματα, για τα έργα των Ολυμπιακών Αγώνων, για την καταλήστευση των αποθεματικών των ταμείων, για τα διακομματικά σκάνδαλα της Ζήμενς και του Βατοπεδίου, για τα ομόλογα, για τα swaps και τις λογιστικές αλχημείες και τα «ιπτάμενα ομόλογα», η ομόφωνη απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου, που έγινε γνωστή χθες, ήταν η σταγόνα που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει.
…….
Αποκαλύφθηκε έτσι η τρομερή (και σκόπιμη) υποκρισία της μεν κυβέρνησης να στήσει εξεταστικές επιτροπές εν γνώσει της ότι επρόκειτο για παραγεγραμμένα αδικήματα, του πολιτικού συστήματος που δέχθηκε να λάβει μέρος στο θέατρο συμμετέχοντας σ’ αυτές τις επιτροπές και των βουλευτών-μελών των επιτροπών που δήθεν δικάζουν (ενώ απλώς διασύρουν), στέλνοντας τις υποθέσεις πίσω στην Δικαιοσύνη, της οποίας όμως τα χέρια είναι δεμένα.
…….
Η χθεσινή απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου αποτελεί κόλαφο για το πολιτικό σύστημα και περίτρανη απόδειξη ότι στις εξεταστικές παίζεται ένα πρωτοφανές θέατρο.
….
Αν και εκ μέρους του υπουργού Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη καταβάλλει φιλότιμες προσπάθειες για αλλαγή του νόμου, τίποτε το ουσιαστικό δεν πρόκειται να συμβεί. Διότι ό,τι κι’ αν λέει ο νέος νόμος, αυτός θα προσκρούει πάντα στο άρθρο 86 του Συντάγματος και επομένως δεν θα εφαρμοστεί ποτέ.  "
πηγη http://boraeinai.blogspot.com/2011/01/blog-post_4279.html

Οι Εξεταστικές που γεννούν τα... χρυσά αβγά
30/1/2010
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11420&subid=2&pubid=9908847

" Με τριπλή... αγωνία προσέρχονται αύριο και μεθαύριο, στις Εξεταστικές Επιτροπές για το Βατοπέδι και τη Siemens αντίστοιχα, οι 38 βουλευτές (19 σε κάθε μία) που κλήθηκαν από τα κόμματά τους να συμμετάσχουν σε αυτές. Πρώτη, αλλά όχι πρώτιστη «αγωνία» (τα εισαγωγικά δεν είναι τυχαία) αν θα καταφέρουν να φτάσουν στην αλήθεια, για την οποία -παρά τα όσα λέγονται- και οι ίδιοι αμφιβάλλουν σφόδρα.

Δεύτερη, να ξεχωρίσουν ο καθένας χωριστά (αυτό αφορά κυρίως τους βουλευτές των δύο μεγάλων κομμάτων), μέσα από το έργο που θα επιτελέσει η κάθε Επιτροπή. Να τους προσέξει δηλαδή ο αρχηγός. Κι αυτό διότι, όπως αποδείχτηκε από τις προηγούμενες, η συμμετοχή σε μια Εξεταστική Επιτροπή μπορεί να μην οδήγησε στο αποτέλεσμα για το οποίο συνεστήθη (αναζήτηση των υπευθύνων του σκανδάλου), αποτέλεσε όμως... διαβατήριο για την υπουργοποίηση αρκετών μελών της.
Ας πάρουμε την Εξεταστική Επιτροπή για το Βατοπέδι, την οποία και έχουμε ξανά, με διαφορετική αυτήν τη φορά σύνθεση. Τα μέλη της πραγματοποίησαν συνολικά 47 συνεδριάσεις, για τις οποίες ο κάθε βουλευτής-μέλος εισέπραξε από 13.583 ευρώ. "

Μήνυση κατά Καραμανλή για "υπόθαλψη εγκληματία"
"Μηνυτήρια αναφορά για κακουργηματικές πράξεις κατά του πρώην πρωθυπουργού Κωστα Καραμανλή υπέβαλε, σήμερα Πέμπτη, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθήνας ο δικηγόρος Ιωάννης Μυταλούλης.
Ο κ. Μυταλούλης κατηγορεί τον πρώην πρωθυπουργό της χώρας, ότι με δόλο στις 8-5-2009 αποφάσισε να κλείσει τη Βουλή των Ελλήνων και να προκηρύξει εκλογές.
Και τούτο γιατί, γνώριζε πολύ καλά ότι με την ενέργειά του αυτή θα παραγράφονταν οι ποινικές ευθύνες υπουργών της κυβέρνησής του για τα μεγάλα σκάνδαλα της περιόδου 2004-2009 (Βατοπέδι, Ζήμενς, δομημένα ομόλογα). " 5/5/2011 http://www.directnews.gr/greece/2690--q-q.html

Υ1.5  ΦΕΚ A 97/2011
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFYAFdDx4L2G3dtvSoClrL8_e1HEEkqZwLtIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb_zFijKmnrRC6hPu56kpf-1op56EmP-s3g3hhf31Iw2CnoWqt

Υ1.6 Aναφορά κατά παντός υπευθύνου για εγκλήματα τα οποία τελέστηκαν μετά την 29.7.2010

Με την επιφύλαξη κάθε άλλου δικαιώματός μας, καταθέτουμε το παρόν συμπληρωματικό της μηνύσεώς μας υπόμνημα  για να συμπεριληφθεί στην δικογραφία ( ΑΒΜ Ζ 10/614 )


Χαλκίδα, 9 Μαΐου 2011

Οι μηνυτές

Κωνσταντίνος Μυλωνάς                            

Χριστίνα Σαλεμή    


Δια χειρός cristina