Παρά το γεγονός ότι αναμενόταν σφοδρή κακοκαιρία, το χιόνι στην Πιερία, δεν «σκέπασε», αλλά ξεσκέπασε την αδυναμία του παραχωρησιούχου (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ) να διατηρήσει το
Εθνικό Οδικό Δίκτυο ανοιχτό και ασφαλές. Η εταιρεία δεν έλαβε προφανώς όλα τα προβλεπόμενα και ενδεδειγμένα μέτρα και έτσι δεν κατάφερε να διατηρήσει σε κυκλοφορία όλες τις λωρίδες της οδού, διακόπτοντας την κυκλοφορία από τη Θεσσαλονίκη προς την……..Κατερίνη και από την Κατερίνη προς τη νότια Πιερία.
Έπειτα από την ανάδειξη του θέματος από το πολιτικό στέλεχος της Δημοκρατικής Συμμαχίας στην Πιερία Λευτέρη Μωϋσιάδη, ο Βουλευτής Ηρακλείου της Δημοκρατικής Συμμαχίας Λευτέρης Αυγενάκης, έφερε το θέμα στη Βουλή και με παρέμβασή του στον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μ. Βορίδη, παρουσίασε την απίστευτη και πρωτόγνωρη ταλαιπωρία που υπέστησαν χιλιάδες οδηγοί, αφού δεν κατέστη δυνατό η εν λόγω εταιρία να διατηρήσει ανοιχτή σε όλες τις λωρίδες κυκλοφορίας, μια Εθνική Οδό που αποτελεί τη «ραχοκοκαλιά» της επικοινωνίας για τη χώρα μας.
Όπως αναφέρει στο έγγραφό του ο κ. Αυγενάκης, μόνο «η τροχαία, για πολλές ώρες και υπερβαίνοντας τον ίδιο της τον εαυτό, απαγόρευε την είσοδο ακόμη και ΙΧ αυτοκινήτων στον αυτοκινητόδρομο (εντός των ορίων της Πιερίας) και προσπαθούσε να διαφυλάξει την υποτυπώδη έστω κίνηση των οχημάτων επί της οδού».
Προσθέτει μάλιστα πως «τη στιγμή, που ο πολίτης καλείται να προπληρώσει πρωτοφανούς ύψους διόδια, για δρόμο που δεν χρησιμοποιεί αποδεικνύεται πως η παραχωρησιούχος εταιρία, αδυνατεί να του παρέχει τις ανάλογες υπηρεσίες»
Κατόπιν τούτου, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός Μ. Βορίδης αν γνωρίζει ποιός και με ποιο τρόπο ελέγχει αν είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της η παραχωρησιούχος. Επιπλέον, ο κ. Αυγενάκης ζητά διευκρινίσεις για το θέμα που προκύπτει με την υλοποίηση των συμβατικών υποχρεώσεων της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ», ως προ την αποκατάσταση του παράπλευρου οδικού δικτύου (service roads), προκειμένου να μετακινούνται εντός της Πιερίας, οι μόνιμοι κάτοικοι χωρίς να πληρώνουν κόμιστρα.