Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Οδηγίες για την ηλεκτρονική καταγραφή οφειλών του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων


Σε εφαρμογή της πολιτικής και νομικής δέσμευσης της χώρας μας για την επίτευξη της δημοσιονομικής εξυγίανσης και του ορθολογικού προγραμματισμού των δαπανών του Δημοσίου, θα ξεκινήσει από την
1η Δεκεμβρίου 2011, πιλοτικά, η λεπτομερής ηλεκτρονική καταγραφή των οφειλών του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).


Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε στις 08/11, στο ΥΠΑΑΝ, η πρώτη παρουσίαση της ειδικής πλατφόρμας πληροφοριακού συστήματος που αναπτύχθηκε για την υποστήριξη της όλης διαδικασίας. Το σύστημα αυτό αποτελεί επέκταση του υφιστάμενου συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής του ΠΔΕ και αποτελεί το Πληροφοριακό Σύστημα Παρακολούθησης Οφειλών ημοσίων Επενδύσεων (ΠΣΥΠΟΔΕ)


Οι φορείς χρηματοδότησης του ΠΔΕ, κλήθηκαν να ορίσουν ένα αρμόδιο στέλεχος ως σημείο επαφής καλούμενο “Διαχειριστής Οφειλών ΠΔΕ”, που θα εκπροσωπήσει το Φορέα σε αυτή τη διαδικασία.

Στα συνημμένα αρχεία θα βρείτε την περιγραφή των ρόλων και των διαδικασιών του συστήματος και οδηγίες για τη διασύνδεσή όλων των χρηστών στο ΠΣΥΠΟΔΕ.


Σχετικά Αρχεία

Οδηγίες για την ηλεκτρονική καταγραφή οφειλών του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων - ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΠ _51123_ΔΕ8838_24 11 11 189 KB 

Ηλεκτρονική υποβολή προτάσεων - Εγχειρίδιο Χρήσης  2977 KB