Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Α. Δημητρίου: ”Τρεις μήνες πριν τον γάμο μας, τον έπιασα στα πράσα με άντρα!”

antzela dimitriou nea Α. Δημητρίου: Τρεις μήνες πριν τον γάμο μας, τον έπιασα στα πράσα με άντρα!
Η Άντζελα Δημητρίου φωτογραφήθηκε για το περιοδικό ”ΕΓΩ!” και σε συνέντευξη που έδωσε σε αυτό μίλησε για τον έρωτα, τις εκτρώσεις που έχει κάνει, τον Μίκη Θεοδωράκη τις σχέσεις στις
μέρες μας και πολλά άλλα. Η ίδια είναι ένας άνθρωπος που βοηθάει όσους έχουν ανάγκη -με τον τρόπο της- αλλά δεν της αρέσει να το δημοσιοποιεί.



Οι σχέσεις στις μέρες μας είναι ψεύτικες
”Δεν υπάρχει ρομαντισμός στα νέα παιδιά. Κάνουν σχέσεις μιας νύχτας. Βαριούνται το οτιδήποτε. Δεν ξέρουν τι θέλουν… Εγώ ήξερα πάντα τι ήθελα και τι έκανα.”

Ο Στηβ Κακέτσης είπε πρόσφατα ”Η Άντζελα τρέχει μόνη της και έρχεται δεύτερη και καταϊδρωμένη”…
”Μίλησε με μια φίλη μου και ήταν μετανιωμένος. Της ανέφερε: ”Έμαθα ότι ένας άλλος πάει να μπει στη ζωή της, ζήλεψα και γι αυτό τα είπα”. Δηλαδή κάποιοι άνθρωποι φάσκουν κι αντιφάσκουν. Εμένα αυτό δεν μου αρέσει. Ή είσαι ο εαυτός σου και μιλάς τη γλώσσα της αλήθειας ή μη λες τίποτα. Πιστεύω ότι δεν μπορεί να με ξεπεράσει”.


Έρωτας
”Ο έρωτας είναι όμορφος αλλά επικίνδυνος. Κρύβει παγίδες. Την απιστία, την αχαριστία, τη ζήλεια. Πολλοί άντρες υπήρξαν αχάριστοι μαζί μου. Όταν ένας άντρας δεν έχει δική του προσωπικότητα και προσπαθεί να πατήσει στο όνομά σου, είναι πολύ ΄άσχημο.”

Ποιος την απάτησε…
”Ο πρώην άντρας μου. Αν μου έλεγε ”θα πάω ξανά στην πρώην μου”, θα του απαντούσα ”Στο καλό και με την νίκη!”. Το να το κάνεις κρυφά, όμως, το θεωρώ άνανδρο. Ήταν αχάριστος. Με εκμεταλλεύτηκε… Εγώ δεν έχω απιστήσει ποτέ. Αν το είχα κάνει, επειδή είμαι ειλικρινής άνθρωπος, θα σου το έλεγα.”
tzela1 Α. Δημητρίου: Τρεις μήνες πριν τον γάμο μας, τον έπιασα στα πράσα με άντρα!
Στη ζωή της είχε σύντροφο που αποδείχθηκε εκ των υστέρων ότι ήταν bisexual…

”Ήμαστε 5 χρόνια μαζί. Είχα ”ρίξει” 3 παιδιά μαζί του. Τον έπιασα στα πράσα με άντρα, 3 μήνες πριν από τον γάμο μας. Τα έσπασα όλα μες στο σπίτι και έφυγα. Για αρκετά μεγάλο διάστημα ήμουν ράκος. Φοβόμουν να εμπιστευτώ ξανά τους άντρες. Πέρασα πολύ άσχημα. Είχα μιλήσει και με ειδικούς. Κάθε 6 μήνες πήγαινα και έκανα γενικό τσεκ απ αίματος. Όπως και με τον πρώην άντρα μου, έτρεχα στους γιατρούς μόλις διαπίστωνα ότι πήγαινε με κάποια άλλη και ερχόταν μετά σε μένα…”.

Εκτρώσεις
”Έχω κάνει έκτρωση πάνω από 10 φορές. Είχα παράλληλα πολλές επιπτώσεις στην υγεία μου. Από τα 39 μου ήρθε η εμμηνόπαυση. Πάντα ένιωθα τύψεις.”

33 χρόνια στη μουσική. Θα ήθελε να τραγουδήσει ένα τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη;
”Γιατί όχι; Έχω τραγουδήσει το ”Αγάπη που ‘γινες δίκοπο μαχαίρι”, όπως και το ”Σήμερα” του Σπανουδάκη. Σου κάνω όμως εγώ την ερώτηση: Τι θα πρόσφερε παραπάνω στην ακριέρα μου το να τραγουδήσω Θεοδωράκη; Θα με έκανε πιο κουλτουριάρα, ας πούμε, ή ποιοτική;”


http://www.onlycy.com/