Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Κυρίαρχοι Χατζηνικολάου-Κύρτσος

02.11.2011 REPORTER


Ανακοινώθηκαν από την Bari/Focus τα νέα στοιχεία με την αναγνωσιμότητα των εφημερίδων για την περίοδο Μάρτιος – Σεπτέμβριος 2011 (Β11).

Σε μια γενικότερη εικόνα, φαίνεται ότι οι εφημερίδες εξακολούθησαν
να έχουν πτώση στην πανελλαδική αναγνωσιμότητά τους, σε σχέση με το αντίστοιχο κύμα του προηγούμενου έτους (Β10). Στο Top 10 που δημοσιεύει το Marketing Week, τη μεγαλύτερη πτώση πανελλαδικά είχαν η Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, με 517.000 αναγνώστες από 654.000 (πτώση -20%), το Πρώτο Θέμα, με 631.000 αναγνώστες από 747.000 (πτώση -15%), αλλά και το Βήμα της Κυριακής, με 672.000 αναγνώστες από 755.000 (πτώση -10%).

Αντίθετα, τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν η δωρεάν Κυριακάτικη εφημερίδα Free Sunday του Γιώργου Κύρτσου, με 487.000 αναγνώστες από 374.000 (αύξηση 30%), η RealNews, με 532.000 αναγνώστες από 458.000 (αύξηση 16%), αλλά και η Καθημερινή της Κυριακής, με 650.000 αναγνώστες από 591.000 (αύξηση 9%). Η πρώτη εφημερίδα σε πανελλαδική αναγνωσιμότητα παραμένει το Βήμα της Κυριακής, ακολουθούμενο από την Καθημερινή της Κυριακής και το Πρώτο Θέμα.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι στο Top 10 των εφημερίδων με τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα, παραμένουν οι δωρεάν καθημερινές εφημερίδες City Press (8η) και Metro (10η), αλλά και η εβδομαδιαία δωρεάν εφημερίδα του Φώτη Γεωργελέ, Αthens Voice (9η), οι οποίες είχαν μονοψήφιο ποσοστό πτώσης αναγνωσιμότητας, -3%, -5% και -8%, αντίστοιχα.

http://www.statesmen.gr/