Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Χάθηκαν δύο άνισες... μάχες Κολινδρινών

Πέθανε σήμερα ο γνωστός Κολινδρινός επιχειρηματίας της Θεσσαλονίκης Αθανάσιος Κομπατσιάρης.
Η κηδεία του θα γίνει αύριο στις 13:00 στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Κολινδρού.
Ο γείτονάς μου στον Κολινδρό κύριος Θανάσης και για κάποιο χρονικό διάστημα αφεντικό μου,πάλευε εδώ και καιρό με την αρρώστια που τον κατέβαλε τελικά.
Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του,ιδιαιτέρως στον φίλο μου τον Διονύση(το γιο του) και στη μάνα του τη κυρία Χρυσαυγή,που χάνει και δεύτερο γιο.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα του αγαπημένου του Κολινδρού, που θα τον σκεπάζει.
Καλό παράδεισο να έχει.

Τον ευχαριστώ για ότι έχει κάνει για μένα κατά το παρελθόν...



Δράττομαι της ευκαιρίας να συλλυπηθώ ακόμη μια οικογένεια του Κολινδρού που στις αρχές της περασμένης εβδομάδας, έχασαν και κήδεψαν στον Κολινδρό,την αγαπημένη τους Ελευθερία Θυμοδοσίου,ύστερα από πολύχρονη μάχη με την επάρατη νόσο κι αυτή.
Ιδιαιτέρως τον καλό μου φίλο τον Σωτήρη,τον γιο της...
Ας είναι ελαφρύ το χώμα του Κολινδρού που θα την σκεπάζει.
Καλό παράδεισο να έχει.