Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

40 αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με την 11/9

Δεκαπέντε χρόνια έχουν περάσει από την χειρότερη επίθεση στην αμερικανική ιστορία μέσα στην ενδοχώρα των ΗΠΑ, και δη στα δύο σημαντικότερα διοικητικά και νευραλγικά κέντρα
της χώρας. Επιθέσεις που άφησαν περισσότερους νεκρούς, όπως λέγεται επισήμως, ακόμα και από την επίθεση στο Περλ Χάρμπορ του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και αναστάτωσαν τις ΗΠΑ πιο πολύ από την δολοφονία του Κέννεντυ το 1963.
Λίγα μόνο 24ωρα μετά την επίθεση στο Περλ Χάρμπορ, ο Αμερικανός πρόεδρος Ρούζβελτ διόριζε την ερευνητική Επιτροπή Roberts. Μετά την δολοφονία του Κέννεντυ στις 22 Νοεμβρίου 1963, ο Τζόνσον διόρισε την Επιτροπή Warren για να ερευνήσει την υπόθεση μόλις 7 ημέρες μετά.
Στην περίπτωση της 11/9 όλες αυτές οι διαδικασίες καθυστέρησαν πάρα πολύ ή δεν προχώρησαν καθόλου. Και υπήρχαν πολλές ενστάσεις για τις βεβιασμένες και ελλιπείς μεθόδους που ακολουθήθηκαν και για τα πορίσματα που εκδόθηκαν.
Το θέμα είναι ότι, πέρα από τις θεωρίες συνωμοσίας που αναπτύχθηκαν κατά κόρον, υπάρχουναντικειμενικά ερωτήματα που παραμένουν όχι απλώς αναπάντητα, αλλά δεν έχει γίνει σχεδόν καμμία προσπάθεια να βρεθούν οι απαντήσεις. Σταχυολογούμε 40 βασικά ερωτήματα μέσα από τις χιλιάδες σελίδες που έχουν γραφεί και συνεχίζουν να γράφονται γι’ αυτή την υπόθεση. Περισσότερα υπάρχουν στην ιστοσελίδα των σχετικών ερευνών (http://www.heartbone.com/nine11/report.html).
Το παρακάτω κείμενο, αν και δημοσιεύθηκε πριν από χρόνια, παραμένει σημαντικά επίκαιρο και σήμερα αφού τα περισσότερα ζητήματα που θέτει δεν έχουν αλλάξει:
1. Το πρώτο ερώτημα είναι: Γιατί;
2. Το μεγαλύτερο ερώτημα όλων είναι: Ποιος επωφελήθηκε; (cui bono) – το κίνητρο που πάντα ερευνάται προκειμένου να αποδοθεί η ενοχή για ένα έγκλημα.
3. Γιατί το FBI, η CIA και άλλες μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ ισχυρίζονται ότι δεν είχαν ιδέα –παρά τις αποκαλύψεις ότι γνώριζαν- για την συνωμοσία των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11/9;
4. Ο μεγαλύτερος αριθμός επιβατών που μπορεί να έχει ένα Μπόϊνγκ 767 είναι 350. Χρησιμοποιήθηκαν δύο τέτοια αεροπλάνα. Η χωρητικότητα του 757 είναι 239. Είχαμε, επίσης, δύο αεροπλάνα αυτού του τύπου. Πριν από τις 11 Σεπτέμβρη, οι ανάλογες πτήσεις ήταν γεμάτες. Γιατί τα αεροπλάνα που συνετρίβησαν στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου και στο Πεντάγωνο είχαν μόνο 266 επιβάτες –δηλαδή περίπου 20% της χωρητικότητάς τους;
5. Γιατί οι πιλότοι που πέταξαν τα τέσσερα αεροπλάνα δεν έκαναν αντίμετρα (όπως αποσυμπίεση της καμπίνας ή αναταράξεις του αεροπλάνου) όταν ανακάλυψαν ότι οι αεροπειρατές είχαν καταλάβει τα αεροπλάνα και σκότωναν τους επιβάτες;
6. Το πρωΐ των τρομοκρατικών επιθέσεων, οι αρχικές αναφορές αναγνώρισαν πέντε αεροπλάνα που ήταν σε μη καθορισμένη πορεία. Αργότερα, οι Ομοσπονδιακές αρχές κατέβασαν τον αριθμό στα τέσσερα. Τι συνέβη στο πέμπτο αεροπλάνο και στους αεροπειρατές του;
7. Τουλάχιστον μια δωδεκάδα βάσεις της Αεροπορίας και της Εθνοφρουράς βρίσκονται σε απόσταση λεπτών (μιλάμε για χρόνο πτήσης) από το Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου και το Πεντάγωνο. Γιατί δεν κινήθηκαν τα μαχητικά αεροσκάφη αμέσως μόλις έγινε φανερό ότι τα αεροπλάνα πέρασαν στα χέρια των αεροπειρατών για να τα αναχαιτίσουν;
8. Το σύστημα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας παρακολουθεί την πορεία όλων των επιβατικών αεροπλάνων και βρίσκεται σε συνεχή επαφή μέσω ασυρμάτου με τους πιλότους. Όλες αυτές οι επικοινωνίες καταγράφονται. Γιατί οι συνομιλίες των πιλότων με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας δεν δόθηκαν ποτέ στην δημοσιότητα;
9. Αν η Πτήση 93 της United Airlines συνετρίβη στην Πενσυλβάνια ως αποτέλεσμα της πάλης μεταξύ των ηρωϊκών επιβατών και των αεροπειρατών, τι συμβαίνει με τους μάρτυρες που ανέφεραν ότι είδαν ένα δεύτερο αεροπλάνο να ακολουθεί; Αν το αεροπλάνο δεν καταρρίφθηκε και παρέμεινε άθικτο μέχρι να πέσει στο έδαφος, πώς θα μπορούσαν τα συντρίμμια του να βρεθούν σε απόσταση 6 μιλίων από το σημείο συντριβής μέσα σε λίγα λεπτά όταν ο αέρας που φυσούσε είχε ταχύτητα μόλις 10 μιλίων την ώρα;
10. Στο τεύχος του Newsweek (31 Δεκεμβρίου – 7 Ιανουαρίου 2002), αναφέρθηκε ότι στις 11 Σεπτεμβρίου ένας αξιωματικός του στρατού στον Λευκό Οίκο ανακοίνωσε ότι είχαν λάβει μια απειλή κατά του προεδρικού αεροπλάνου Air Force One. Όταν τον ρώτησε ένας υπασπιστής του αντιπροέδρου «Πώς το ξέρουμε αυτό;», ο αξιωματικός απάντησε ότι η προειδοποίηση περιελάμβανε το κωδικό όνομα του αεροπλάνου, το οποίο είναι άκρως απόρρητο. Πώς οι φερόμενοι ως «Αλ Κάϊντα» αεροπειρατές είχαν πρόσβαση σε ανωτάτου επιπέδου απόρρητες πληροφορίες;
11. Λίγα λεπτά μετά τις επιθέσεις τις 11ης Σεπτέμβρη, στις 10 το πρωΐ, ένας παρουσιαστής ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού Fox News έκανε μια συγκλονιστική περιγραφή: «Βλέπουμε μια έκρηξη στην βάση του κτιρίου... άσπρος καπνός από κάτω... κάτι έχει γίνει στη βάση του κτιρίου... κι άλλη έκρηξη μετά. Κι άλλο κτίριο στο συγκρότημα του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου (έχει ανατιναχθεί)...». Οι αρχές της Νέας Υόρκης διέταξαν το γρήγορο «καθάρισμα» της περιοχής για να καλύψουν αυτά που είπε ο δημοσιογράφος;
12. Θα μπορούσε η φωτιά που προκλήθηκε από τα 18.000 γαλόνια καυσίμων του αεροπλάνου –μεγάλο μέρος των οποίων χύθηκε στην ατμόσφαιρα όταν προσέκρουσαν τα αεροπλάνα- να λιώσει τιςενισχυμένες ατσάλινες δοκούς που στήριζαν κάθε πύργο; Γιατί η κυβέρνηση υπονόμευσε «μια επιστημονική διερεύνηση της μεγαλύτερης κατάρρευσης λόγω φωτιάς στην παγκόσμια ιστορία;».


Διαβάστε τη συνέχεια εδώ