Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΛΧΑΖΙΔΗΣ - "Άραγε πόσο πιο σοφοί γίναμε μετά το χθεσινό dedate;"

Χθες το βράδυ πήρα την συνηθισμένη μου θέση στο σαλόνι του σπιτιού μου απέναντι από την TV (κάτι που εδώ και μερικούς μήνες δεν το κάνω πλέον παρά μόνον για να
παρακολουθήσω κάποια ταινία ή μία διασκεδαστική εκπομπή αλλά κυρίως για να δω τίποτα κινούμενα σχέδια που μου άρεσαν από μικρό παιδί).

Το τελευταίο διάστημα έχω σταματήσει "συνειδητά" να βλέπω κυρίως ειδήσεις αλλά και τις κατά φεμινισμό ενημερωτικές - πολιτικές εκπομπές διότι θεωρώ πως δεν έχουν να μου προσφέρουν τίποτα αξιόλογο και χρήσιμο.

Χθες λοιπόν  και με το δέλεαρ του πολυδιαφημισμένου dedate είπα να κάνω την υπέρβαση και να κάτσω να το παρακολουθήσω αφού πρώτα έδωσα τον λόγο μου στην αγαπημένη μου σύζυγο πως δεν θα σπάσω την τηλεόραση όπως είχα κάνει παλαιότερα με την ψήφιση του πρώτου μνημονίου.


Για να μην σας κουράζω θα σας πω τι ακριβώς αποκόμισα από  το τρίωρο που αν δεν κάνω λάθος διήρκεσε αυτό το "Καραγκιόζ Μπερτέ" και ζητώ συγνώμη αν με αυτόν τον προσδιορισμό προσβάλω τον αγαπημένο μου Ήρωα τον αξιολάτρευτο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ  .

Το πρώτο τέταρτο κατάφερα να ακούσω τις πρώτες ερωτήσεις και απαντήσεις μετά ευτυχώς με πήρε ο ύπνος και ξύπνησα από κάποιες φωνές την ώρα που μάλωνε ο "Μαύρος Πιτ" εκείνος ο χοντρός κωλοτούμπας που όπως έλεγε έσωσε την  Ελλάδα ψηφίζοντας το τρίτο  ΜΝΗΜΟΝΙΟ με τον άλλον τον βαρύμαγκα τον ΒΑΓΓΕΛΑ που μου θύμισε τον Φαίδων Γεωργίτση σε μία παλιά Ελληνική ταινία στο ρόλο του " Μάγκα μπουζουκτσή " που ορκιζόταν στην παρέα του πώς δεν γεννήθηκε ακόμα αυτός ή αυτή που θα τον κάνει να κόψει το μουστάκι .

Κατά τα άλλα από ότι είδα στο τέλος όλοι είχαν παράπονα με τον τρόπο που έγινε αυτό το dedate οι πολιτικοί αρχηγοί των οποίων τα " επιτελεία καθόρισαν τους όρους " έλεγαν πως δεν είχαν τον απαραίτητο χρόνο να απαντήσουν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων λες και αν τον είχαν θα απαντούσαν , οι δε Δημοσιογράφοι να παραπονιούνται και αυτοί με την σειρά τους για κάτι που με την δική τους ευθύνη και ανοχή έχει καταντήσει ανούσιο και αναποτελεσματικό .

Τώρα αν κάποιος αποκόμισε κάτι διαφορετικό από μένα τότε δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν ή δεν τον πίρε ο ύπνος μετά το πρώτο τέταρτο ή φοράει πολύ καλά " Κομματικά γυαλιά και ακουστικά " .

Καλή σας μέρα και ελπίζω μέχρι την ημέρα των εκλογών να μην ξαναδείτε κυρίως τις τηλεοπτικές-ενημερωτικές  εκπομπές των συστημικών καναλιών   ώστε να πάτε ανεπηρέαστοι και με τελείως καθαρό μυαλό να ασκήσετε το εκλογικό σας δικαίωμα αν και αμφιβάλω πως θα γίνει σεβαστό από κανέναν πολιτικό αρχηγό το όποιο αποτέλεσμα θα προκύψει . ! ! ! !    

Αλχαζίδης Αναστάσιος 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=645736175494860&set=a.600126500055828.1073741841.100001754513714&type=3&theater