Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στην Κατερίνη

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
 Περισσότεροι από 2400 μαθητές προερχόμενοι από 57 Δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία της Πιερίας συμμετείχαν φέτος στην εκπαιδευτική διαδικασία που είναι σε
εξέλιξη από το Μάρτιο στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής (περιοχή Νέου Κεραμιδίου) του Δήμου Κατερίνης και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε λίγες ημέρες.


Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεννόηση με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Πιερίας. Οι μαθητές λόγω της ιδιομορφίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, κατηγοριοποιούνται σε δυο ομάδες ανάλογα με την ηλικία τους και συνεπώς ανάλογα με την αντιληπτική τους ικανότητα και το επίπεδο των γνώσεων τους. Ο βαθμός δυσκολίας των διδασκόμενων θεμάτων αυξάνεται με βάση την ηλικιακή ομάδα.


Όπως επισημαίνει ο αρμόδιος εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου Αλέξανδρος Γιουμίδης: «Ο πανέμορφος αυτός χώρος διαμορφωμένος με πλατείες, δρόμους, νησίδες, ποδηλατοδρόμους, αμφιθέατρο, φωτεινή σηματοδότηση και σήμανση, λειτουργεί ως τόπος καλλιέργειας της οδικής συμπεριφοράς για τους μικρούς μαθητές. Εδώ οι αυριανοί οδηγοί – σημερινοί μαθητές των δημοτικών σχολείων μαθαίνουν να τηρούν την σήμανση και να σέβονται τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.  Ευχαριστώ για την συνεργασία την Αντιδημαρχία Καθαριότητας & την Αντιδημαρχία Πρασίνου που φροντίζουν για τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης και ευπρεπισμού του χώρου, τον πρόεδρο και το Δ.Σ. του Εθνικού Νέου Κεραμιδίου για την διάθεση των εγκαταστάσεών τους, γεγονός, που παρέχει διευκολύνσεις στην λειτουργία του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής. Αξίζει να σημειωθεί, ότι, η συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία επιβραβεύεται αλλά και πιστοποιείται μέσα από το Δίπλωμα Κυκλοφοριακής Αγωγής που δίδεται σε κάθε ένα μαθητή, με την αποχώρηση του από το Π.Κ.Α.».

Για την εκπαίδευση των μαθητών φροντίζουν οι υπάλληλοι του Δήμου Κατερίνης Αβουρδιάδου Σεβαστία, Ορκόπουλος Ιωάννης, οι οποίοι περιγράφοντας εκφάνσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας σημειώνουν: «Η εκπαιδευτική διαδικασία περιλαμβάνει τέσσερα στάδια:


1. Γενική παρουσίαση κανόνων κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας (θεωρία και προβολή εικόνων)
2. Παρουσίαση του Π.Κ.Α. (οι μαθητές περιηγούνται στο πάρκο συνοδευόμενοι από τον εκπαιδευτή με σκοπό να εξοικειωθούν με το περιβάλλον)
3. Εκπαίδευση στην ασφαλή κυκλοφορία πεζών και οχημάτων και πρακτική εξάσκηση στο Π.Κ.Α. (οι μαθητές καλούνται να εκτελέσουν σε στοίχο, προκαθορισμένες διαδρομές είτε ως πεζοί, είτε ως οδηγοί οχημάτων) ανάλογα με την ηλικία
4. Αξιολόγηση. Πραγματοποιείται αξιολόγηση του μαθησιακού αποτελέσματος τόσο σε πρακτικό επίπεδο όσο και στο επίπεδο της θεωρητικής γνώσης».