Aυλαία στο ράλι Ακρόπολις
Tου Βασίλη Γ. ΣαρημπαλίδηΤο 1953 διεξήχθη για πρώτη φορά το ράλι Ακρόπολις. Εξήντα χρόνια μετά, στη σύγχρονη πλέον εκδοχή του, ο εθνικός μας αγώνας ολοκληρώθηκε έπειτα από τρεις ημέρες πολύ σκληρής προσπάθειας, θεάματος και
φυσικά απροόπτων. Λένε πως στο ράλι Ακρόπολις καλό είναι να μην κάνεις προβλέψεις και αυτό επιβεβαιώθηκε γι' ακόμα μια χρονιά. Το μεγάλο φαβορί Σεμπαστιάν Οζιέ, με VW Polo, όχι μόνο δεν κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα, αλλά έμεινε στον... άσο από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή, όταν και σταμάτησε στο 20ό της χιλιόμετρο εξαιτίας τεχνικού προβλήματος.Οι νικητές
Στη... μάχη με τις σκληρές ειδικές διαδρομές, όπου τα κλαταρίσματα είχαν την τιμητική τους,νικητής αναδείχτηκε ο Φινλανδός Γιάρι Λάτβαλα με VW Polo. Ακολούθησε ο Ντάνι Σόρντο με Citroen DS3, ενώ την τριάδα τη συμπλήρωσε ο Τιερί Νεβίλε με Ford Fiesta. Τρία διαφορετικά αυτοκίνητα στο βάθρο... Σίγουρα σαν εικόνα δείχνει καλή, αλλά στην πραγματικότητα η διαφορά δυναμικότητας ήταν φανερά υπέρ της VW, που συνεχίζει να προηγείται στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των κατασκευαστών. Η διαφορά ήταν φανερή και στο service park ακόμα και από το «στήσιμο» της ομάδας, ενώ όσοι πήγαν στο Λουτράκι θα διαπίστωσαν ότι οι περισσότεροι θεατές βρέθηκαν έξω από το περίπτερο της VW. Από εκεί και πέρα, τη δεκάδα τη συμπλήρωσαν οι Μίκελσεν (VW Polo), Αλ Ατίγια (Ford Fiesta), Όστμπεργκ (Ford Fiesta), Χίρβονεν (Citroen DS3), Προκόπ (Ford Fiesta), Νόβικοφ (Ford Fiesta) και Οζιέ (VW Polo).
Οι Έλληνες
zougla.gr/