Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Η Ελένη Μενεγάκη πρέπει να είναι η μοναδική Ελληνίδα που πήγε σε εφορία να πληρώσει και την έστειλαν σπίτι της γιατί δεν έβρισκαν το όνομά της στις λίστες των οφειλετών.

ΦΑΠ(Α) έφαγε η Ελένη Μενεγάκη!!!
Που λέτε λοιπόν Λενιώ είπε να μοιραστεί τον πόνο της με τους συνεργάτες της και τους τηλεθεατές.

«Δεν ξέρετε τι μου συνέβη σήμερα; Μου ήρθε προχθές ο ΦΑΠ του 2012, χωρίς να μου έχει
έρθει του 2011 και έπρεπε να τον πληρώσω μέχρι την περασμένη Παρασκευή. Πάω λοιπόν στην εφορία και μου λένε ότι δεν μπορούν να δεχθούν τα χρήματα γιατί δεν με βρίσκουν στις καταστάσεις τους», είπε με ένα πονηρό γελάκι.
Μεγάλη εντύπωση της έκανε όλο αυτό της Ελένης, που μάλλον δεν έχει πολλά πολλά με δημόσιες υπηρεσίες και κάτι που για άλλους είναι φυσιολογικό, εκείνης της φαντάζει αξιοπερίεργο.
«Μα αναρωτιόμουν… Είναι δυνατόν να μου έρθει ο ΦΑΠ του 2012, χωρίς να μου έχει έρθει ο ΦΑΠ του 2011; Τι γίνεται; Έχει χαθεί; Τι συμβαίνει;», αναρωτήθηκε η παρουσιάστρια, αλλά κανείς δεν είχε απάντηση να της δώσει.


Πηγή: http://www.to-mati.gr/archives/fapa-efage-i-eleni-menegaki#ixzz2P1sW57P1