Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Γιατί έκραξε η Βόσσου την Ελευθερία Ελευθερίου;

Μας το έστειλε το onlycy.com.... Ευχαριστούμε πολύ

«Δεν μου άρεσε η ελληνική συμμετοχή στη Eurovision. Δεν ήταν του γούστου μου. Δεν το λέω με εμπάθεια, απλά δεν ήταν του γούστου μου. Δεν μου άρεσε τίποτα. Ήταν ένα αναμάσημα άλλων
καταστάσεων, προηγούμενων χρόνων», είπε η Σοφία Βόσσου, μπαίνοντας κι αυτή στη μακρά λίστα εκείνων που κατακεραύνωσαν την εμφάνιση της Ελευθερίας Ελευθερίου.

Όπως είπε η τραγουδίστρια περίμενε από την αρχή ότι η Ελλάδα δε θα ήταν στην πρώτη δεκάδα, ενώ τόνισε ότι θα μπορούσε η Ελευθερία θα είχε πάει με άλλο τραγούδι και άλλο στήσιμο και να έβγαινε πολύ καλύτερη.

Αντίθετα είχε να πει τα καλύτερα για τη Σουηδία και τη Loreen.

«Μου άρεσε πάρα πολύ η Σουηδία. Θεωρώ ότι ήταν φοβερή η Loreen από όλες τις απόψεις και το τραγούδι ήταν αρκετά καλό. Η κοπέλα ήταν καλύτερη από το τραγούδι. Είχα να δω χρόνια καλλιτέχνη που να μ’ αρέσει τόσο πολύ», είπε.