Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Σαφείς αποστάσεις Βενιζέλου από τον Γ.Παπανδρέου

Στην πρώτη διαδικτυακή συνέντευξη του στον Ν.Χατζηνικολάου και τον «Ενικό» ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ πήρε αποστάσεις από την διακυβέρνηση του
Γ.Παπανδρέου, ενώ επιτέθηκε με σφοδρότητα στον Α.Σαμαρά. 

Πιο συγκεκριμένα για το σύνθημα του Γιώργου Παπανδρέου «λεφτά υπάρχουν» στις εκλογές του 2009 ο Ευάγγελος Βενιζέλος παραδέχθηκε ότι παρεξηγήθηκε και έκανε ζημιά στο ΠΑΣΟΚ. «Το σύνθημα προκάλεσε απόλυτη παρεξήγηση έγινε το έμβλημα μίας λανθασμένης αντίληψης. Έβλαψε το ΠΑΣΟΚ. Εμείς αντιλαμβανόμαστε το λάθος» είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και διευκρίνισε ότι οι ευθύνες θα καταλογιστούν αναδρομικά και δίκαια όταν έρθει η ώρα. 



Για την πρόθεση του πρώην πρωθυπουργού να προχωρήσει σε δημοψήφισμα για τη δεύτερη δανειακή σύμβαση και το νέο Μνημόνιο που προκάλεσε την έντονη αντίδραση των Βρυξελλών ο Ευάγγελος Βενιζέλος άφησε να εννοηθεί ότι είχε ταχθεί εναντίον μίας τέτοιας ενέργειας. 

«Εγώ ήμουν υπέρ το πρώτο μνημόνιο να ψηφιστεί από 180 βουλευτές. Αυτό δεν έγινε δεκτό. Όταν κάναμε την διαπραγμάτευση του Οκτωβρίου είπαμε να ψηφιστεί το νέο πρόγραμμα με 180 βουλευτές και είχαμε συνεννοηθεί με τον Γιώργο Παπανδρέου να ζητήσουμε ψήφο εμπιστοσύνης. Δεν ήμουν ενήμερος για το δημοψήφισμα. Κατελήφθην εξ απροόπτου» υπογράμμισε ο Ευάγγελος Βενιζέλος. 

«Πήγαμε στις Κάννες. Περάσαμε πολύ δύσκολα. Ήταν μία υπόθεση που μας έφερε όλους σε μία πάρα πολύ δύσκολη κατάσταση. Έκανα μία δήλωση μόλις προσγειωθήκαμε ότι δεν πρέπει να προχωρήσουμε με το δημοψήφισμα» σημείωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ για τη συνάντηση του Γ.Παπανδρέου με τους Ευρωπαίους ηγέτες μετά την απόφαση του να προχωρήσει σε δημοψήφισμα. 

«Ο Γιώργος Παπανδρέου πήρε μία πρωτοβουλία επειδή πίστευε ότι η πρωτοβουλία αυτή μπορεί να βοηθήσει. Και στη συνέχεια παραιτήθηκε από πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. Εδώ υπάρχει και μία ανάληψη ευθύνης» κατέληξε ο Ευάγγελος Βενιζέλος. 

«Ο Σαμαράς λέει το δικό του ''λεφτά υπάρχουν''»

Σφοδρή επίθεση στον πρόεδρο της ΝΔ εξαπέλυσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος και κατηγόρησε τον Αντώνη Σαμαρά ότι «κλείνει το μάτι» σε διάφορες κοινωνικές κατηγορίες ενόψει εκλογών. 



«Ο κ. Σαμαράς λέει το δικό του λεφτά υπάρχουν μετά την τραγική εμπειρία της χώρας. Αυτό με πειράζει. Κλείνει το μάτι σε διάφορες κοινωνικές κατηγορίες και υπόσχεται παροχές» σημείωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

«Ο κ. Σαμαράς θεωρεί ότι είναι προϊόν μιας παρθενογένεσης. Έγινε υπουργός στην κυβέρνηση Καραμανλή. Προφανώς δεν είχε καμία συμμετοχή σε ό,τι έγινε. Εγώ δεν αρνούμαι το μερίδιο της συλλογικής μου ευθύνης αλλά δεν μου αρέσει αυτός που έχω απέναντι μου να μην εννοεί να πει τίποτα για την δική του ευθύνη» υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

Δεν μοιράζουμε συγχωροχάρτια ή καταδίκες

Για την απόφαση του να συμπεριλάβει στα ψηφοδέλτια τον Γ.Παπακωνσταντίνου μίλησε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. 

Όπως είπε ο Ευάγγελος Βενιζέλος ο πρώην υπουργός Οικονομικών ζήτησε να κριθεί από το εκλογικό σώμα. «Ο Γ.Παπακωνσταντίνου ζήτησε να κριθεί εγώ πρέπει να έχω και ορισμένα κριτήρια δικαιοσύνης».



Παράλληλα εξήγησε ότι ο Γ.Παπακωνσταντίνου είχε συλλογική ευθύνη για την πορεία της οικονομίας. «Μετείχε σε ένα κυβερνητικό πυρήνα, σε ένα υπουργικό συμβούλιο έπαιρνε εγκρίσεις από τη βουλή. 

«Δεν είναι εύκολο να πεις σε ένα στέλεχος δεν θα είσαι υποψήφιος. Δεν μοιράζουμε συγχωροχάρτια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μοιράζουμε καταδίκες» υπογράμμισε ο Ευάγγελος Βενιζέλος. 

Επιπλέον πήρε αποστάσεις και από τις δηλώσεις του Θεόδωρου Πάγκαλου, όπως την έκφραση «μαζί τα φάγαμε». «Το μαζί τα φάγαμε ήταν μία έκφραση του κ. Πάγκαλου. Δεν είμαι εδώ για να απολογούμαι για το οτιδήποτε είπε κάποια στιγμή κάποιος μέσα στο ΠΑΣΟΚ» σημείωσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος. 


Όταν αρχίζουμε κάτι τελειώνουμε κάτι άλλο

Το 2007 χάσαμε την ευκαιρία

Ο κ.Σαμαράς θεωρεί ότι είναι προϊόν παρθενογένεσης

Βενιζέλος: Δεν μοιράζουμε συγχωροχάρτια ή καταδίκες

Η Ελλάδα δεν είναι διεφθαρμένη

Η Ελλάδα έχει βιώσιμο χρέος

Είμαι ο υπουργός Οικονομικών που μείωσε το χρέος

Το «λεφτά υπάρχουν» έβλαψε το ΠΑΣΟΚ

Τον Ιούνιο μπήκα σε ένα ναυαγοσωστικό 

Δεν ήμουν ενήμερος για το δημοψήφισμα

Να προστατεύεται μόνο η πολιτική δραστηριότητα

Καθυστερήσαμε τραγικά για τις γερμανικές αποζημιώσεις


http://www.real.gr