Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Αλέξης Γεωργούλης: «Είχα πει ότι αν δεν πετύχω, θα πάω μοναχός στο Άγιο Όρος»


Ο Αλέξης Γεωργούλης δήλωσε σοκαριστικά ότι αν τελικά δεν επιτύγχανε στο χώρο της υποκριτικής και κυρίως στο νέο εγχείρημα που ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια όταν αποφάσιζε να φύγει για
Χόλιγουντ, τότε θα πήγαινε να γίνει μοναχός στο Άγιο Όρος.

Ο γοητευτικός ηθοποιός, ο οποίος έχει εγκατασταθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες εδώ και καιρό, μίλησε για το τι είναι ακριβώς αυτό που του λείπει από την Ελλάδα λέγοντας χαρακτηριστικά: «Τα πάντα μου λείπουν. Θα ξεκινήσω από τα πιο απλά που είναι ένας καφέ freddo που εδώ δεν ξέρουν να φτιάχνουν, έως το ξέφρενο ξενύχτι στην Αθήνα. Μου λείπει επίσης η φράση ‘πάμε για καφέ’ γιατί εδώ είναι όλα τόσα οργανωμένα που δεν λένε απλά ‘πάμε για καφέ’ και πάνε. Ενώ στην Ελλάδα…» Σε αντίθεση με συναδέλφους του, ο Αλέξης Γεωργούλης δεν χρειάστηκε να κάνει κάποια άλλη δουλειά στις Ηνωμένες Πολιτείες για να ζήσει και όπως ο ίδιος παραδέχεται στο «Πρώτο Θέμα»: «Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάστηκε να σερβίρω καφέδες για να εξασφαλίσω τα προς το ζην στο Χόλιγουντ. Αλλά ήμουν μετέωρος. Στην αρχή δεν μου έδιναν δουλειά στην Ελλάδα επειδή νόμιζαν ότι κάνω καριέρα στην Αμερική, στην Αμερική δεν μου έδιναν δουλειές γιατί νόμιζαν ότι είμαι στην Ελλάδα και υπήρχε ένα θέμα. Πέρασα τέσσερα δύσκολα χρόνια μέχρι να βρω τον δρόμο μου και είχα πει στον εαυτό μου πως αν δεν πετύχω, θα πάω να γίνω μοναχός στο Άγιο Όρος».

http://www.onlycy.com/