Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Δέσποινα Βανδή: Δείτε το νέο της video clip! "Μου΄χεις περάσει" (+ στίχοι)

Στίχοι: Φοίβος
Μουσική: Μη διαθέσιμο
Ερμηνευτές: Βανδή Δέσποινα

Το νέο video clip της Δέσποινας Βανδή είναι γεγονός! «Μου΄χεις περάσει» μας τραγουδά διά χειρός
Φοίβου.

Ντυμένη με ένα καυτό κορμάκι και ουρά που ανεμίζει, η τραγουδίστρια είναι στα καλύτερα της.

«Δεν νιώθω άλλο πόνο. Πέρασα δύσκολα, αλλά όλα είναι θέμα χρόνου τελικά», αφιερώνει όλο νόημα στον «πρώην» που την πλήγωσε.

Άλλοτε οδηγώντας, άλλοτε περπατώντας, και άλλοτε ξαπλωμένη, η Δέσποινα σύμφωνα πάντα με το concept του video clip, αναπολεί το παρελθόν και συνειδητοποιεί πως… της έχει περάσει!

«Απλά σ΄ενημερώνω» τραγουδά και κοιτά όλο νόημα την κάμερα, απευθυνόμενη σ΄αυτόν που κάποτε την «πλήγωσε».

Το τραγούδι πάντως, ήδη έχει "αγκαλιαστεί" από χιλιάδες γυναίκες, που έχουν ταυτιστεί πλήρως με τους στίχους του Φοίβου!




Μου΄χεις περάσει
Μου 'χεις περάσει δεν νιώθω άλλο πόνο
μου 'χεις τελειώσει απλά σ' ενημερώνω

Πέρασα δύσκολα αλλά όλα είναι θέμα χρόνου τελικά
και τώρα να 'μαι σχεδόν δεν σε θυμάμαι


Πέρασα πολλές νύχτες σκοτεινές που δεν ξημερώνανε
Έκλαψα πολύ κι έφταιγες εσύ που όλα με πληγώνανε
Διαλύθηκα, παραιτήθηκα απ' το να ελπίζω πια μα έτσι ξαφνικά..


Μου 'χεις περάσει δεν νιώθω άλλο πόνο
μου 'χεις τελειώσει απλά σ' ενημερώνω

Πέρασα δύσκολα αλλά όλα είναι θέμα χρόνου τελικά
και τώρα να 'μαι σχεδόν δεν σε θυμάμαι


Σε κυνήγησα, σε απείλησα τα όρια ξεπέρασα
Παρακάλεσα, το προσπάθησα κι όμως πάλι σ' έχασα
Μα ήρθε ένα πρωί που για μια στιγμή συνειδητοποίησα ότι ξαφνικά..


Μου 'χεις περάσει δεν νιώθω άλλο πόνο
μου 'χεις τελειώσει απλά σ' ενημερώνω

Πέρασα δύσκολα αλλά όλα είναι θέμα χρόνου τελικά
και τώρα να 'μαι σχεδόν δεν σε θυμάμαι