Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Ε. Ζουγανέλη: Θαυμάζω την Ά. Βίσση, αλλά δεν με αφορά καθόλου το τι κάνει στη ζωή της

zouganeli Ε. Ζουγανέλη: Θαυμάζω την Ά. Βίσση, αλλά δεν με αφορά καθόλου το τι κάνει στη ζωή της
Η Ελεονώρα Ζουγανέλη, που αυτό το διάστημα θα μπορούμε να απολαμβάνουμε στο ”GAZOO”, μαζί με τον Θανάση Αλευρά σε ένα ανατρεπτικό και ξεσηκωτικό πρόγραμμα, σε συνέντευξη που
έδωσε στο περιοδικό ”ΕΓΩ!”, μίλησε για το ριάλιτι της Άννας Βίσση, τα προσωπικά της και τον χωρισμό.

Σχετικά με τη δημοσιότητα και τα ”όριά” της… Την φοβίζει ή όχι;
”Μπορεί να μην συμφωνήσω ακριβώς με τη λέξη ”φοβίζει”. Πολλές φορές, στενοί μου φίλοι δεν ξέρουν αν έχω σχέση ή δεν έχω. Πολλές φορές, μπορεί να μη βγαίνουμε με το φίλο μου έξω μαζί. Και δεν μου αρέσει να εκθέτω τη ζωή μου, όπως δεν μου αρέσει και για τους άλλους να εκθέτουν τη ζωή τους. Με ενοχλεί που βλέπω ποιος είναι με ποιον. Το θεωρώ περιοριστικό. Μπορεί εγώ για ένα μήνα να είμαι συνέχεια έξω και να διασκεδάζω.
Μπορεί τον άλλο μήνα να ζω τη ζωή ενός πρωταθλητή. Αυτό είναι δικαίωμά μου. Γιατί πρέπει να το γνωρίζουν όλοι; Γιατί να με χαρακτηρίσουν οι άλλοι από αυτό; Γιατί να μου βάλουν αυτομάτως μια ταμπέλα που θα με ακολουθεί; Γιατί να ξέρει όλος ο πλανήτης με ποιον είμαι ή με ποιον φλερτάρω; Το θεωρώ στέρηση της ελευθερίας μου.”
zouganeli2 Ε. Ζουγανέλη: Θαυμάζω την Ά. Βίσση, αλλά δεν με αφορά καθόλου το τι κάνει στη ζωή της
Σχετικά με το ριάλιτι της Άννας Βίσση
”Θαυμάζω πραγματικά την Άννα Βίσση ως άτομο και ως τραγουδίστρια. Είναι ακομπλεξάριστη. Δεν χρειαζόταν όμως, αυτή η εκπομπή για να το καταλάβω. Δεν χρειαζόμουν τις παραπάνω πληροφορίες. Δεν την έχω δει, βέβαια, την εκπομπή, αφενός γιατί δεν έχω χρόνο και αφετέρου γιατί δεν θέλω να τη δω. Όχι γιατί θα κλείσω τα μάτια μου για να μη δω την Άννα Βίσση σε μια στιγμή που δεν θα μου αρέσει, όπως όλοι οι άνθρωποι έχουμε τέτοιες στιγμές. Όχι γιατί θα την απομυθοποιήσω. Απομυθοποιώ κάποιον μόνο μέσα από τη δουλειά του. Το τι κάνει όμως, στη ζωή της, δεν με αφορά καθόλου…
Είμαι της γνώμης πως, σε εμάς τους καλλιτέχνες, όταν είμαστε πάνω στη σκηνή, φαίνονται όλα. Οι σκέψεις μας, οι μικροπρέπειές μας, τα λάθη μας, το ήθος μας. Δεν χρειαζόμαστε παραπάνω έκθεση.”
Σχετικά με τα προσωπικά της δρώμενα
”Είμαι ευτυχισμένη κατ’ αρχάς, με τη δουλειά μου, ακόμη και με αυτό που θα παρουσιάσω σε λίγες μέρες στον κόσμο. Ζω όμορφα αυτό που μου συμβαίνει. Δεν ξέρω αν μπορώ να πω με ευκολία αν είμαι ερωτευμένη, αλλά περνάω πολύ καλά στη ζωή μου. Και επειδή είμαι άνθρωπος που επηρεάζομαι από όσα στενάχωρα συμβαίνουν γύρω μας, δεν μπορώ ακόμη να αφεθώ σε αυτό το συναίσθημα και να το ζήσω. Μπορώ να σας πω πως, μερικές ημέρες ντρέπομαι ακόμη και για το γεγονός πως εγώ έχω δουλειά, ενώ τόσοι άλλοι γύρω μας δεν έχουν.”
zouganeli1 Ε. Ζουγανέλη: Θαυμάζω την Ά. Βίσση, αλλά δεν με αφορά καθόλου το τι κάνει στη ζωή της
Διαγράφει εύκολα από τη ζωή της ανθρώπους ή συντρόφους;
”Κανέναν δεν διαγράφω από αυτούς που έχουν περάσει από τη ζωή μου, ούτε ως σύντροφος ούτε ως φίλος. Μου στοιχίζει όταν κάποιος δεν θέλει να με δει ή δεν θέλει να μου μιλήσει.”

http://www.onlycy.com/