Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα! (foto + video)

Ο ταλαντούχος τραγουδιστής Διονύσης Μακρής σε ένα πρόσφατο του ταξίδι στο νησί μας για εμφανίσεις και συγκεκριμένα στην Λεμεσό και στο Drops Beach Bar, μίλησε αποκλειστικά στο Onlycy.com και τον Μιχάλη Σταύρου.

makris alone 3 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!
Ο αγαπημένος τραγουδιστής αναφέρθηκε στην περίοδο του “Dream show” και κατά  πόσο τον
βοήθησε, τους ανθρώπους που είναι πάντα δίπλα του και τον στηρίζουν και για τα νέα του επαγγελματικά βήματα. Ενώ, αναφέρθηκε και για το πως αντιδρά όταν παίρνει μεγάλη έκταση στα φώτα της δημοσιότητας η προσωπική του ζωή, όπως έγινε στην περίπτωση του ειδυλλίου του με την Δήμητρα Αλεξανδράκη.

Ο Διονύσης Μακρής σε μια εκ βαθέων συνέντευξη μιλά για όλους και για όλα καθώς και το πως είναι σήμερα η σχέση του με τον γιο του.Μόνο στο Onlycy.com σε μια συνέντευξη χείμαρο στον  Μιχάλη Σταύρου.
makris 1 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!


Σε ποια φάση βρίσκεσαι τώρα;

Τελείωσα τις εμφανίσεις μου στην  Θεσσαλονίκη, στο αεροδρόμιο στα «Μαμούνια», και ξεκίνησα περιοδεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.Το καλοκαίρι περνάω φανταστικά ειλικρινά το λέω και όποτε έρχομαι στην Κύπρο. Ειλικρινά ο κόσμος μου δείχνει μεγάλη αγάπη εδώ, δεν το λέω για να το πω. Όσες φορές και αν έχω έρθει έχω αντιμετωπίσει αυτό το πράγμα. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου και στην εμφάνιση μου στην Λεμεσό πέρασα υπέροχα!
makris alone ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!
Δισκογραφικά ετοιμάζεις κάτι;

Ετοιμάζουμε μια ολοκληρωμένη δουλειά με τον Τάσο τον Παναγή, γράφει ο Σταμάτης ο Γονίδης και διάφοροι άλλοι στιχουργοί και συνθέτες. Πιστεύω πως θα είναι έτοιμη η δουλειά τον Ιανουάριο, η κυκλοφορία μέχρι τότε θα παρουσιάσουμε άλλα δύο single. Το ένα ήδη το παρουσιάσαμε είναι το « Μόνο εσύ» που έγραψε ο Τάσος ο Παναγής, είναι ένα έθνικ κομμάτι και ο δίσκος θα έχει γενικά καινούργιους ήχους για μένα, που μου αρέσουν πάρα πολύ αυτά τα τραγούδια. Εύχομαι και ελπίζω να τα αγαπήσει ο κόσμος.
makris 2 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!

Πως νιώθεις με όλη αυτή την επιτυχία που γνωρίζεις και ο κόσμος σε αγαπά;

Ειλικρινά αυτό το πράγμα, το είπα και πριν, θεωρώ ότι ο κόσμος μπορεί να σε ανεβάσει και ο κόσμος μπορεί να σε κατεβάσει. Το λέω αυτό μέσα από την καρδιά μου. Εμένα μέχρι σήμερα δόξα το Θεό με στηρίζει ο κόσμος και στην Ελλάδα και στην Κύπρο πάρα πολύ, που δεν το περίμενα αυτό. Από την πρώτη μέρα που ξεκίνησα να τραγουδάω επαγγελματικά. Τους ευχαριστώ και πάλι μέσα από την καρδιά μου.


makris mixalis ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!
Λίγα χρόνια μετά το «Dream show» όπου και σε γνωρίσαμε, πιστεύεις ότι σε βοήθησε καθόλου η συμμετοχή σου; 


Το «Dream show» με βοήθησε πάρα πολύ για να με γνωρίσει ο κόσμος οπτικά. Μου δωσε την ευκαιρία να μου γράψει η Εύη Δρούτσα τον πρώτο μου δίσκο και να κάνω το «Απόλαυση». Από κει και πέρα όμως δεν στάθηκα εκεί, κάθε μέρα μελετάω, προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος και πριν το παιγνίδι πάλι τραγουδούσα επαγγελματικά και προσπαθούσα. Ποτέ δεν θα σταματήσω να προσπαθώ και εύχομαι ότι κάνω να αρέσει στον κόσμο και να είναι όλο αυτό αλληλένδετο .
makris 3 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!
Όλους αυτούς που είχε στο ξεκίνημα σου, τα άτομα δηλαδή που σε βοήθησαν τότε τους εξακολουθείς να του έχεις και τώρα;



Πάντα έχω καλούς φίλους δίπλα μου, δεν βρίσκομαι συνέχεια μαζί τους, όμως σε όλη μου αυτή την μικρή έτσι πορεία, τα άτομα αυτά δεν χάθηκαν μιλάμε, έχουμε επικοινωνία και βρισκόμαστε σε τακτά χρονικά διαστήματα είτε για δουλειά είτε για να πούμε διάφορα πράγματα για την ζωή μας.

makris mixalis 7 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!


Τι είναι το πιο ακραίο που έχει κάνει θαυμάστρια σου για σένα;

Έχουν γίνει πάρα πολλά πράγματα τα περισσότερα είναι shocking, αλλά όλα αυτά τα αντιμετωπίζω με χιούμορ. Τώρα….μου άφησε μια κοπέλα το εσώρουχο της στο καμαρίνι, αν θεωρηθεί αυτό ότι είναι ακραίο, που δεν νομίζω εντάξει εγώ τα αντιμετωπίζω με χιούμορ.

Πως είναι η σχέση σου με τον γιό σου;

Πάρα πολύ καλά είμαστε, μεγαλώνει άψογα με την μητέρα του και βλεπόμαστε και εμείς οι δύο. Είναι μια σχέση.. νομίζω είμαστε φίλοι περισσότερο όχι μπαμπάς και γιος. Είμαστε κοντά και στην ηλικία.
makris mixalis 6 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!

Έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση την ζωή σου;


Φυσικά όπως όλους μας. Στην Ελλάδα υπάρχει εδώ και τρία χρόνια  σοβαρό πρόβλημα, έχουμε βάλει όλοι νερό στο κρασί μας και στην δική μας δουλειά έχει μειωθεί κατά πολύ το νυχτοκάματο μας και οι επιχειρηματίες έχουν κατεβάσει πάρα πολύ  τις τιμές. Πιστεύω ότι αυτό  είναι φυσιολογικό και είμαι  αισιόδοξος για το μέλλον, γιατί ο Έλληνας και ο Κύπριος ποτέ δεν θα σταματήσουν να διασκεδάζουν.



Πόσο σε ενοχλεί να βλέπεις την προσωπική σου ζωή στα φώτα της δημοσιότητας;

Πλέον δεν έχω τέτοιο θέμα , ποτέ μου δεν είχα, δεν έχω πώς να στο πω…το βλέπω φυσιολογικό το θεωρώ μέρος της δουλειάς .
makris mixalis 3 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!


Έγινε μεγάλος ντόρος όμως με την σχέση σου με την Δήμητρα Αλεξανδράκη…


Αυτό δεν μπορώ να το καθορίσω εγώ, δεν μπορώ να το ελέγξω. Οι δημοσιογράφοι κάνουν την δουλειά τους και εγώ κάνω την δική μου. Ούτε κρύο ούτε ζεστό δεν μπορώ να σου πω ότι το βλέπω κάπως . Ο καθένας κάνει την δουλειά του και εγώ κάνω την ζωή μου. Δεν μπορώ να κρύβομαι. Ζω όπως ζούσα και πριν με γνωρίσει ο πολύς ο κόσμος.


Είσαι ερωτευμένος αυτήν την περίοδο;

Σε αυτή την περίοδο δεν είμαι ερωτευμένος  αλλά είναι καλοκαίρι και εύχομαι να βρω κάποια κοπέλα και να ερωτευτώ.

michalis makris 2 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!
Διακοπές;

Διακοπές θα πάω Βαρκελώνη και στην Ελλάδα σε κάποια νησιά που έχω πάρα πολλούς φίλους, να περάσω καλά.
makris alone 2 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!

makris mixalis 2 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!O Διονύσης Μακρής μιλά για όλους και για όλα!
O Διονύσης Μακρής με τον δημοσιογράφο Μιχάλη Σταύρου μετά το τέλος της συνέντευξης 

Δέιτε το καινούργιο του video clip με την μεγάλη του επιτυχία “Μόνο εσύ”:



http://www.onlycy.com/