Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Ντιρκ Νοβίτσκι: «Εκτός απροόπτου θα είμαι στη Λιθουανία»


Ο Ντιρκ Νοβίτσκι εξέφρασε την επιθυμία του να ενισχύσει την εθνική Γερμανίας στο Eurobasket της Λιθουανίας, υπογραμμίζοντας ότι μόνο λόγοι υγείας μπορεί να τον αποτρέψουν από το να αγωνιστεί στη συγκεκριμένη διοργάνωση.
Ο πρωταθλητής του NBA με τους Ντάλας Μάβερικς αυτό το
διάστημα φοράει νάρθηκα στο δάχτυλο του αριστερού χεριού του, λόγω τραυματισμού.
Εντούτοις εξέφρασε την ελπίδα του ότι θα ξεπεράσει το πρόβλημα του και θα αγωνιστεί κανονικά με τα «πάντσερ» στο Eurobasket 2011.
 «Ελπίζω να είμαι υγιής γιατί αν δεν είμαι δεν θα μπορέσω να βοηθήσω ούτε τους προπονητές, ούτε τους συμπαίκτες μου. Εκτός απροόπτου όμως θα είμαι εκεί (στο Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας) είπε αρχικά ο πρωταθλητής του NBA με τους Ντάλας Μάβερικς και πρόσθεσε:
Δεν θέλω να χάσω την ευκαιρία να συμμετάσχω στους Ολυμπιακούς Αγώνες».

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=343390