Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΗΣ ΙΠΤΑΜΕΝΗΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ!!!


Όπως προκύπτει από την απάντηση που δόθηκε σε αντίστοιχη ερώτηση του βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μαργαρίτη Τζίμα (συγχαρητήρια κ. Βουλευτά), το υπό πτώχευση ελληνικό κράτος (η «σοσιαλιστική» κυβέρνηση δηλαδή του Γεωργίου Ανδρέα Παπανδρέου), δαπάνησε το αστρονομικό ποσό των 5.803.398 ευρώ για τις αεροπορικές μετακινήσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Πρωθυπουργού και μελών της κυβέρνησης με τα κρατικά αεροσκάφη. Μάλιστα, σε πολλές των περιπτώσεων τα ποσά που δαπανήθηκαν θα ήταν απείρως μικρότερα αν οι κύριοι της κυβέρνησης επέλεγαν να ταξιδεύσουν με αεροσκάφη της «γραμμής». Θα δικαιολογείτο κάποια εξαίρεση αυτής της πρακτικής, αν δεν υπήρχαν πτήσεις προς κάποιους προορισμούς, πράγμα που το θεωρώ απίθανο. Το κόστος αφορά την χρήση τριών αεροσκαφών VIP και άλλων τριών ελικοπτέρων της Πολεμικής Αεροπορίας και του Στρατού Ξηράς (εν ολίγοις των αντιπαραγωγικών που έγιναν αερο-ταξιτζήδες).

Ενδεικτικά διαβάστε μερικά από τα στοιχεία που έδωσαν τα Γενικά Επιτελεία για τις πτήσεις και το κόστος αυτών. Υπόψη ότι οι πτήσεις αυτές αφορούν διάστημα 13 μηνών περίπου:

ΕΜΒRAER 209:
Από 1.4.2010 έως 30.4 2011 το κόστος χρήσης για 41 συνολικά ταξίδια ανήλθε σε 1.598.751 ευρώ, με τα μεγαλύτερα ποσά, 84.966, 82.859 και 81.455 ευρώ να αφορούν σε ταξίδια των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Επικρατείας στη Δαμασκό και το Άμπου Ντάμπι.
GULFSTREAM:
Από 1.4.2010 έως 30.4.2011 το κόστος χρήσης για 36 συνολικά ταξίδια ανήλθε σε 2.020.143 ευρώ. Τα ταξίδια του πρωθυπουργού σε ΗΠΑ (162.962 ) και Βρυξέλλες- Ν. Υόρκη - Κωνσταντινούπολη (158.32).
LEGACY:
Από 1.4.2010 έως 30.4.2011 το κόστος χρήσης για 43 συνολικά ταξίδια ανήλθε σε 1.912.096 ευρώ. Το ταξίδι του Αναπληρωτή Υπουργού Εξωτερικών σε Μπακού-Καμπούλ ( 98.308 ) και το ταξίδι του πρωθυπουργού στις Βρυξέλλες και το Βελιγράδι ( 60.389 )
SUPER PUMA:
Από 1.4.2010 έως 30.4.2011 το κόστος χρήσης για συνολικά 12 ταξίδια ανήλθε σε 251.884 ευρώ με πιο ακριβό το ταξίδι του Προέδρου της Δημοκρατίας σε Ρούπελ – Ακριτοχώρι - Λαγκαδά ( 29.393 )
Ε/Π Β12:
Από 1.4.2010 ως 30.4.2011 το κόστος για δύο μετακινήσεις ανήλθε σε 20. 522 ευρώ.
CH-47D( στρατού ξηράς):
Το κόστος για δύο μετακινήσεις του Πρωθυπουργού και αντιπροσωπείας σε Σύρο και Καλάβρυτα ανήλθε σε 40.164 ευρώ.

Αν σε όλα τα παραπάνω, όπως αποκάλυψε το Σάββατο η εφημερίδα «Αξία», προσθέσετε και το ποσό του 1.500.000 ευρώ περίπου,  για αγορά δύο (2) ολοκαίνουργιων θωρακισμένων αυτοκινήτων μάρκας BMW, που παρήγγειλε και παρελήφθησαν ήδη, ο τέως υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου για τον εαυτό του και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Χ. Παπουτσή, τότε από σπατάλη δημοσίου χρήματος πάμε αρκετά καλά και οι κύριοι αυτοί της κυβέρνησης δείχνουν αφενός πόσο σέβονται το δημόσιο χρήμα και αφετέρου πόσο ανάλγητοι είναι, όταν περικόβουν τις συντάξεις του ΟΓΑ των 360 ευρώ μηνιαίως. (Υπόψη  ότι όλοι πρέπει να θυμόμαστε πως το πρώτο νομοσχέδιο – απόφαση που έλαβε και έδωσε για δημόσια διαβούλευση το ΠΑΣΟΚ όταν ανέλαβε την διακυβέρνηση το 2009, ήταν αυτό που έλεγε ότι όλα τα κρατικά αυτοκίνητα θα γίνουν υβριδικά και θα είναι το πολύ 1600 κεκ !!!)

Και αυτομάτως τίθεται ένα ερώτημα : Ελέγχει κάποιος αυτές τις δαπάνες και τις εγκρίνει ή έτσι απλά δημοσιοποιούνται και ότι ήθελε προκύψει.
Στο Στρατό ξέρω υπάρχει το Ελεγκτικό Σώμα, και ελέγχει κάθε είδους δαπάνη, καύσιμα, διαταγές πορείας, κλπ υλικά και γενικά τα πάντα και αλοίμονο στο Διοικητή που του βρίσκανε ελλείματα (πολλάκις καταλογίζονταν εις βάρος τους).
Στη προκειμένη περίπτωση δεν υφίσταται έλεγχος;


Νίκος Χριστοδουλόπουλος
Αντιστράτηγος ε.α.