Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Επίσκεψη Σεβασμιοτάτου κ. Γεωργίου στο σπίτι τού Προέδρου τού «ΒΕΝΙΑΜΙΝ», Χάρη Αναστασίου

Την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018, με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο σπίτι μας τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Κίτρους, Κατερίνης και
Πλαταμώνος κ. Γεώργιο. Ήταν μια επίσκεψη Αγάπης και συμπαράστασης για την υγεία μου η οποία, τους τελευταίους μήνες, βρίσκεται σε μια «δοκιμασία».
Η επίσκεψη του Σεβασμιοτάτου κ. Γεωργίου σχετίζεται με ένα αρνητικό γεγονός που αντιμετώπισα το περασμένο Φθινόπωρο. Πρόκειται για το ατύχημα που υπέστην την 6η/9/2017, όπου ενώ οδηγούσα το μηχανάκι μου, «έπεσε» πάνω μου ένα όχημα το οποίο προηγουμένως είχε παραβιάσει πινακίδα STOP. Υπέστην μεν ατύχημα αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι ο καλός Θεός με προστάτεψε από χειρότερες καταστάσεις, δεν ήταν στη θέλησή του να αντιμετωπίσω μια σοβαρή αναπηρία ή να εγκαταλείψω πρόωρα τα εγκόσμια.
Λίγες μέρες όμως μετά το ατύχημα ένιωσα μια θετική έκπληξη! Μου τηλεφώνησε ο Σεβασμιότατος για να μου συμπαρασταθεί αλλά και για να συνεννοηθεί μαζί μου σχετικά με μια επίσκεψη που θα ήθελε να πραγματοποιήσει στο σπίτι μου. Τότε είχα αναφέρει στον κ. Γεώργιο ότι δεν ήταν ο πλέον κατάλληλος χρόνος για επίσκεψη δεδομένου ότι ήμουν σε πλήρη ακινησία και η κατάστασή μου ήταν σε πολύ δύσκολη φάση. Γι’ αυτό, είχα προτείνει να γινόταν μια τέτοια επίσκεψη σε πιο εύθετο χρόνο.
Τελικά, η επίσκεψη αυτή πραγματοποιήθηκε χθες. Και εγώ αλλά και η σύζυγός μου, η Τζοάννα, υποδεχθήκαμε τον κ. Γεώργιο με πολλή αγάπη αλλά και νιώσαμε μεγάλη χαρά και αγάπη από την παρουσία του στο σπίτι μας.
Ο Μητροπολίτης, πέρα από τις ευλογίες του αλλά και τις ευχές του για καλυτέρευση της υγείας μου, πρόσφερε και ένα ωραίο δώρο για το σπίτι μας, ένα δώρο που όποτε θα το χρησιμοποιούμε, θα τον θυμόμαστε με πολλή Αγάπη. Από την πλευρά μας, ευχηθήκαμε στον κ. Γεώργιο να έχει καλή δύναμη στα γεμάτα ευθύνες εκκλησιαστικά του καθήκοντα.
Χθες, λοιπόν, ένιωσα μια μεγάλη χαρά, διότι είχα την ευκαιρία να υποδεχθώ στο σπιτικό μου τον Σεβασμιότατο κ. Γεώργιο, έναν άνθρωπο που γνώρισα το 2015 και που, από τότε μέχρι και σήμερα, υπάρχει μεταξύ μας μια πολύ καλή επικοινωνία, μια εκτίμηση και μια αδελφική αγάπη.
Χάρης Αναστασίου
Πρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Παιδιών «ΒΕΝΙΑΜΙΝ»