Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Διήμερη εκπαιδευτική και ψυχαγωγική εκδρομή του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου και Λυκείου Κατερίνης

ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ
ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΤΕΕ ΕA)

Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διήμερη εκδρομή του σχολείου μας και με τη συμμετοχή γονέων, που συνόδευσαν τους μαθητές στη Λίμνη Πλαστήρα ή αλλιώς λίμνη Ταυρωπού, στην περιοχή της Καρδίτσας.
Ξεκινήσαμε με λεωφορείο του ΚΤΕΛ Κατερίνης από το σχολείο μας στις 8.30 π.μ. και κάναμε την πρώτη στάση έξω από τη Λάρισα για καφέ και πρωινό. Στη συνέχεια, πήραμε το δρόμο για Καρδίτσα και ανηφορίσαμε για τη λίμνη Πλαστήρα, μέσα από ένα μαγευτικό ανοιξιάτικο τοπίο, με προορισμό την Ιερά Μονή Παναγίας Πελεκητής. Μέσα από μια υπέροχη διαδρομή, με τη λίμνη Πλαστήρα στ’ αριστερά, τις χιονισμένες βουνοκορφές στα δεξιά και τα πανέμορφα χωριά κατά μήκος της διαδρομής (Μοσχάτο, Κερασιά, Κρυονέρι, Καλύβια Πεζούλας, Καρίτσα, με παραδοσιακά ξενοδοχεία και ξενώνες), φτάσαμε στην ιερά Μονή Παναγίας Πελεκητής. Η συγκεκριμένη Μονή βρίσκεται κτισμένη από τα τέλη του 15ου αιώνα, σε μια απόκρημνη βραχώδη πλαγιά των Αγράφων, σε υψόμετρο 1400μ., κοντά στο χωριό Καρίτσα Καρδίτσας. Την επωνυμία Πελεκητής, η Ιερά μονή την οφείλει στο βράχο επάνω στον οποίο είναι κτισμένη, καθώς, σύμφωνα με την παράδοση, πελεκήθηκε με ξύλινα εργαλεία μετά από υπόδειξη της Παναγίας. Μέσα στη Μονή με τα λαξευμένα κελιά, στους βράχους όπου ζούσαν μοναχοί, λειτούργησε και κρυφό σχολειό, την εποχή της Τουρκοκρατίας.

Προσευχηθήκαμε ευλαβικά, ανάψαμε το κεράκι μας και επικαλεστήκαμε τη χάρη της Παναγίας. Φεύγοντας πήγαμε σ’ ένα εστιατόριο, που βρίσκεται δίπλα στο ποτάμι με ιχθυοκαλλιέργειες πέστροφας και στη συνέχεια τις γευτήκαμε ψητές στα κάρβουνα, νοστιμότατες και φρεσκότατες, μέσα σ’ ένα ειδυλλιακό τοπίο.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας επισκεφτήκαμε το Βοτανικό κήπο, που έχει δημιουργηθεί με δέντρα και φυτά, δείγματα από τη χλωρίδα της περιοχής. Στο ξενοδοχείο, μετά από το δείπνο, οι μαθητές και οι γονείς χόρεψαν στους ρυθμούς της μουσικής μαζί με τους ακούραστους συνοδούς καθηγητές και όλοι διασκέδασαν με την ψυχή τους.
Το επόμενο πρωί κατεβήκαμε σε μια κοντινή πλαζ για αθλητικές δραστηριότητες, όπως canoe-kayak και υδροποδήλατο. Μπορούσες, επίσης, να δοκιμάσεις τοξοβολία σε στόχους, εμπειρίες μοναδικές για όλους και κυρίως για τους μαθητές, που το… τόλμησαν, με συνοδεία των καθηγητών, που ακούραστα βοήθησαν όλα τα παιδιά να κάνουν ποδήλατο, κανό ή τοξοβολία.

Το μεσημέρι πήραμε το δρόμο για τον τελευταίο σταθμό που ήταν τα Μετέωρα. Φτάσαμε εκεί στις 3.30 το μεσημέρι, όπου μας περίμενε η Μοναχή Μακρίνα στο μοναστήρι του Άγιου Στεφάνου. Η Μονή του Αγίου Στεφάνου ιδρύθηκε τον 14ου αιώνα και βρίσκεται στη νοτιά πλευρά πάνω από την Καλαμπάκα. Σ’ αυτήν υπάρχει η τίμια Κάρα του Αγίου Χαραλάμπους. Ξεναγηθήκαμε από τη Μοναχή Μακρίνα, προσευχηθήκαμε και αναχωρήσαμε για την Κατερίνη, με τις ευλογίες που μας προσέφεραν για γονείς και παιδιά.
Τέλος, θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την άψογη οργάνωση της εκδρομής στους συνοδούς καθηγητές Φωτεινή Ιατρούδη, Μαρία Λάιου, Σοφία Βασιλού Δημήτριο Βολιώτη, Κωνσταντίνα Σταυρίδου, Απόστολο Νικόπουλο και Άλκη Παπαδημητρίου, για την αμέριστη βοήθεια και συμπαράσταση στους μαθητές του σχολείου μας, στο φαγητό, την ψυχαγωγία και τις αθλητικές δραστηριότητες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ προσωπικά και εκ μέρους των γονέων που συμμετείχαν σ’ αυτήν την πανέμορφη εκδρομή.