Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Γιώργος Ασημάκης: «Έζησα στην Κατερίνη τα καλύτερα μπασκετικά μου χρόνια...Μέχρι να πεθάνω, θα είμαι στο γήπεδο!» Toυ Νίκου Κολίτση (Metrosport.gr)

Ο πρώτος σκόρερ της περσινής Β’ εθνικής, Γιώργος Ασημάκης, (με 18,9 πόντους ανά παιχνίδι), μετά από  τέσσερα συναπτά έτη, ως αρχηγός στον Πιερικό
Αρχέλαο, «επιστρέφει», για πρώτη φορά, ως αντίπαλος με τη φανέλα της Ασπίδας Ξάνθης, φεύγει νικητής, εντός και εκτός παρκέ και παραχωρεί αποκλειστικά την πιο συναισθηματικά φορτισμένη otherside «συνέντευξη της ζωής του», στο δημοσιογράφο Νίκο Κολίτση και στo Metrosport.gr.

Toυ Νίκου Κολίτση (Metrosport.gr)

Σκέψεις και συναισθήματα της «επιστροφής» στην Κατερίνη με τη φανέλα άλλης ομάδας
Ήταν η πιο δύσκολη στιγμή από την ώρα που πάτησα το πόδι μου στην Κατερίνη, όχι από τη στιγμή που μπήκα στο γήπεδο. Έζησα στην Κατερίνη τα καλύτερα μπασκετικά μου χρόνια, γιατί η ομάδα εκπλήρωνε τους στόχους της πάρα πολύ εύκολα και ήταν κάθε φορά άνοδος. Είχα, δηλαδή, τέσσερις συνεχόμενες ανόδους!
Σχέσεις με πρώην παίκτες, προπονητές, παράγοντες και φιλάθλους
Έχω φιλικές και αδερφικές σχέσεις με τους περισσότερους στον Πιερικό Αρχέλαο και στην Κατερίνη, όπως με τους Αποστόλη και Δημήτρη Πόδα για παράδειγμα.
Αποτελείς παράδειγμα προς μίμηση και την επιτομή του πώς μπορεί ένας παίκτης με πνευματική οξυδέρκεια να διαχειριστεί τη σωματική του διάπλαση και να παίξει μπάσκετ σε υψηλό επίπεδο. Αποδεικνύεις στην πράξη ότι μπάσκετ μπορούν να παίξουν όλοι, ανεξάρτητα από το σωματότυπό τους.
Είναι πολύ τιμητικό αυτό. Δε φτάνει πάντως μόνο το μυαλό. Χρειάζονται πολλές θυσίες για να αντεπεξέλθεις σε όσα ζητάει η ομάδα που κάθε φορά αγωνίζεσαι. Βοηθούν οι προπονητές και οι γυμναστές, που είχα όλ’ αυτά τα χρόνια.
Η επιλογή της Ασπίδας Ξάνθης ως επόμενος σταθμός της μπασκετικής καριέρας
Ήταν συνειδητή επιλογή η αποχώρησή μου από τον Πιερικό Αρχέλαο. Ένας κύκλος έκλεισε στην Κατερίνη και δεν μπορούσα να προσφέρω κάτι περισσότερο. Είμαι Σερραίος, άλλωστε, στην καταγωγή, οπότε στην Ξάνθη είμαι το ίδιο ακριβώς.
Έφυγα από μία πολύ καλά οργανωμένη ομάδα (Πιερικό Αρχέλαο) και συνεχίζω σε μία, επίσης, πολύ καλά οργανωμένη ομάδα, την Ασπίδα Ξάνθης. Οι συνθήκες εργασίας είναι Α1. Είναι συνεπείς σε όλες τις υποχρεώσεις τους. Η βαθμολογική θέση της ομάδας δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική εικόνα. Είχαμε πολλά άτυχα αποτελέσματα. Εκτιμώ ότι θα φτάσουμε εκεί που αρμόζει στο ρόστερ της Ασπίδας και στην ιστορία της ομάδας.
Εκτιμήσεις και προγνωστικά για τον πρωταθλητή της Β΄εθνικής και τις ομάδες που θα υποβιβαστούν
Η Καστοριά δεν είναι η ανίκητη ομάδα, όπως ήταν την περσινή χρονιά ο Αίολος Αστακού. Όλες οι ομάδες είναι κοντά στη βαθμολογία και το πρωτάθλημα φέτος είναι πιο αμφίρροπο. Είναι παρακινδυνευμένο πάντως να κάνω εκτιμήσεις και προβλέψεις για τον πρωταθλητή και τις ομάδες που θα υποβιβαστούν. Η Καστοριά έχει τον πρώτο λόγο για την άνοδο και η Καρδίτσα είναι σε πολύ καλό δρόμο.
Η σχέση των νέων με το μπάσκετ σε Κατερίνη και Ξάνθη αντίστοιχα
Στην Ξάνθη και στην Κατερίνη οι νέοι αγαπούν το μπάσκετ και αυτό φαίνεται από τη δυναμική των ακαδημιών.
Η δυναμική του φίλαθλου κόσμου της Ξάνθης στο μπάσκετ
Ο κόσμος της Ξάνθης αγαπάει πολύ το μπάσκετ και το γήπεδο είναι γεμάτο κάθε Κυριακή.
Όταν ήμουν μικρός…
Έπαιζα τερματοφύλακας στον Πανσερραϊκό. Ένας φίλος μου με προέτρεψε ν’ ασχοληθώ με το μπάσκετ, σε ηλικία 14 ετών και από τότε συνεχίζω ακάθεκτος.
Θα παίζω μπάσκετ…
Θα παίζω μπάσκετ, όσο με κρατάνε τα πόδια μου και ευτυχώς με κρατάνε. Μέχρι να πεθάνω θα είμαι στο γήπεδο. Έχω πάντως και τις δικές μου ακαδημίες στις Σέρρες, με την ομάδα του Α.Ο.Σ. και θα συνεχίσω και σ’ αυτήν την κατεύθυνση. Μ’ αρέσει, άλλωστε, να βλέπω τα παιδιά στον αθλητισμό, είτε είναι μπάσκετ είτε μπέιζμπολ είτε οτιδήποτε.
Το διαφοροποιητικό στοιχείο του μπάσκετ, αναφορικά με τα υπόλοιπα ομαδικά αθλήματα
Στο μπάσκετ όλα γίνονται σε πολύ γρήγορο χρόνο. Πρέπει να λειτουργεί και το μυαλό και τα πόδια. Αυτό κάνει πολύ δύσκολο το άθλημα.
Αν ήμουν Υπουργός Αθλητισμού, το πρώτο πράγμα που θα έκανα στο μπάσκετ…
Θα είχα ασφάλιση στους παίκτες. Όλα τα υπόλοιπα έπονται.