Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Man of the match interview Παυλίδης # Μπαντής

 Παυλίδης Δημήτρης, ποδοσφαιριστής Αχιλλέα Νεοκαισάρειας

Δεν έχω πλέον φιλοδοξίες να παίξω σε Α' ή Β' εθνική κατηγορία. Κάποτε έκανα ένα βήμα τέτοιο, στάθηκα άτυχος, το έφεραν οι περιστάσεις έτσι και δεν τα κατάφερα και
τώρα έχω αφοσιωθεί στην ομάδα μου, τον Αχιλλέα Νεοκαισάρειας.
Συμφωνώ με τον προπονητή μου ότι υπάρχουν στην ομάδα πολλοί ποδοσφαιριστές και σε μικρή ηλικία και  23-24 ετών, που δεν έχουν παίξει σε επαγγελματικές κατηγορίες, αλλά έχουν τις δυνατότητες.
Συμφωνώ μαζί σας ότι υπάρχουν παίκτες που κάνουν πρώτη μετεγγραφή στην Α' κατηγορία σε μεγαλύτερη ηλικία από εμένα και αν έρθει δε θα πω όχι. Απλώς δεν το κυνηγάω, όπως παλιά. Είμαι ευχαριστημένος στην ομάδα μου και αν καταφέρω με την ομάδα μου να παίξω καλά, ακόμα καλύτερα.
Έχω δει όλες τις ομάδες και έχω διαμορφώσει μία άποψη. Έχουμε πολλές δυνατότητες να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, είναι αυτοσκοπός πλέον. Υπάρχουν ομάδες δυνατές, όπως τα Τρίκαλα, αλλά δεν πιστεύω ότι η Αναγέννηση θα καταφέρει να φτάσει ψηλά.
Ο Αχιλλέας Νεοκαισάρειας βγάζει προς τα έξω μία ποδοσφαιρική υγεία. Ένας ποδοσφαιριστής μπορεί να έρθει, να δουλέψει με το προπονητικό team, χωρίς υποσχέσεις και λόγια, να πάρει τις ευκαιρίες που του δίνει έμπρακτα και ο προπονητής και αν αξίζει να φτάσει ψηλά.
Θα συμβούλευα τους νέους ποδοσφαιριστές μικρής ηλικίας να δουλεύουν πολύ, να είναι πολύ ταπεινοί, με χαμηλά το κεφάλι και να κάνουν δύο προπονήσεις την ημέρα για να μπορέσουν να εξελιχθούν και να φτάσουν πιο ψηλά. Δε φτάνει μία προπόνηση που κάνει ο ποδοσφαιριστής με την ομάδα του, χρειάζεται έξτρα προπόνηση μόνος του για να βελτιώσει τις αδυναμίες του για να φτάσει σε υψηλό επίπεδο.
Έχω τελειώσει τη Γυμναστική Ακαδημία και έχω δίπλωμα προπονητή, ναι, φαντάζομαι τον εαυτό του σε ένα πόστο προπονητή ή γυμναστή, αναλόγως ό, τι έρθει, εγώ κάθε μέρα διαβάζω, ενημερώνομαι, γιατί μου αρέσει πάρα πολύ το ποδόσφαιρο και θέλω να είμαι στο χώρο του ποδοσφαίρου.

Μπαντής Βασίλης,  τερματοφύλακας Αναγέννησης Άρτας

Το μυστικό της επιτυχίας της απόκρουσης ενός πέναλτι είναι να διαλέγεις τη σωστή γωνία. Είναι θέμα τύχης. Εγώ πάντα δεξιά πέφτω. Σήμερα έπεσα αριστερά! Κανονικά θα έπρεπε να έρθουν γρήγορα οι αμυντικοί στη  φάση του πέναλτι για να απομακρύνουν την μπάλα.
Η πρώτη φάση είναι καθοριστική για την απόδοση του τερματοφύλακα σε έναν αγώνα. Μετά δε φοβάται τίποτα. Είναι και θέμα εμπιστοσύνης στους αμυντικούς του. Εγώ έχω πολύ καλή άμυνα.
Ο τερματοφύλακας είναι ο προπονητής του αγώνα.