Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... ΔΗΜΟ ΠΥΔΝΑΣ - ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ
                                                            ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΥΔΝΑΣ - ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ
Έχοντας υπόψη:

1.     Τις διατάξεις των άρθρων 54 παρ.4, 58 αρθ. 1 παρ. γ, 59 και 282 παρ. 16 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ Α’ 87/07.06.2010).
2.     Τις διατάξεις του άρθρου 89 παρ. 1 του Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ Α’ 114/08.06.2006).
3.     Την υπ' αριθ. 58/2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Κατερίνης, σύμφωνα με τις οποίες ανακηρύχθηκαν, για τη δημοτική περίοδο 2014-2019, οι τακτικοί δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας του Δήμου Πύδνας -Κολινδρού.
4.     Το από 24-08-2014 Πρακτικό ορκωμοσίας της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Πύδνας -Κολινδρού .
5.      Το από 1-9-2014 Πρακτικό εγκατάστασης και ανάληψης καθηκόντων της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Πύδνας -Κολινδρού .
6.     Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της ΕΣΥΕ για τον Δήμο Πύδνας Κολινδρού, σύμφωνα με  τα οποία ο πληθυσμός ανέρχεται στις 15.179 κατοίκους.
7.       Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Πύδνας -Κολινδρού (ΦΕΚ Β’ αρ. φύλλου 456/22 Μαρτίου 2011) και ιδιαίτερα τις παραγράφους 3 και 4 του άρθρου 20.
8.      Τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ.4 και παρ.3 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν από 01-01-2013 με τις διατάξεις τις παρ. 3ε του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012 (ΦΕΚ 40/Α΄/29-02-2012 <<Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής μνημονίου συνεννόησης του Ν. 4046/2012.
9.      Το γεγονός ότι ο Δήμος Πύδνας –Κολινδρού  εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 2 του Ν. 3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν έως τέσσερις αντιδήμαρχοι εκ των οποίων οι δύο δικαιούνται αντιμισθία
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Πύδνας –Κολινδρού  , με θητεία δυόμισι ετών, μέχρι την 01.03.2017, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές του, ως εξής:

1. Τον κ Αβραμίδη Κωνσταντίνο του Αλεξάνδρου, χωρίς αντιμισθία, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. 1. Καθ' ύλην αρμοδιότητες:
1. Οικονομικών θεμάτων  και ιδίως:
i. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων,  ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων, Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
ii. Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους, καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
2. Διοικητικών θεμάτων  και ιδίως:
- την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα  των αρμοδιοτήτων του τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών, της Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, του Ληξιαρχείου, του Δημοτολογίου, της Δημοτικής Κατάστασης, του Πρωτοκόλλου & και Διεκπεραίωσης. 
- την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού του Δήμου.
- την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
- τη  χορήγηση αδειών του προσωπικού
- την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
- τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών
- την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
              3. Τα θέματα προβολής του Δήμου και Τουρισμού

1.2. Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας  Μεθώνης τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Tην ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Την μέριμνα  για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Την εποπτεία της καθαριότητας και της ανακύκλωσης στη Δημοτική Ενότητα.
στ) Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου.
ζ) Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου άρδευσης στα όρια της Δημοτικής Ενότητας και την μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
η) Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται, στα πλαίσια των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων, από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
θ) Την τέλεση πολιτικών γάμων.
2. Τον κ. Κακάνη Κωνσταντίνο του Θωμά , χωρίς αντιμισθία, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
2.1. Καθ’ ύλην, αρμοδιότητες:
  1. Την εποπτεία και την ευθύνη  του εργατοτεχνικού προσωπικού και του Μηχανολογικού εξοπλισμού
  2. Την εποπτεία και την ευθύνη   για την αποκατάσταση των βλαβών που αφορά τα δίκτυα ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης.
  3. Την εποπτεία και την ευθύνη  για τον Δημοτικό φωτισμό και την ομαλή λειτουργία των Νεκροταφείων
4.     Την εποπτεία και την ευθύνη  για την Πολιτική Προστασία και τον συντονισμό  στον αποχιονισμό.
5.      Την εποπτεία και την ευθύνη  για τη λειτουργία του αυτοτελούς τμήματος περιβάλλοντος και καθαριότητας του Ο.Ε.Υ. με αντικείμενα την   Καθαριότητας, την Ανακύκλωση και το Πράσινο καθώς και του προσωπικού και αφορούν τα παρακάτω: Αποκομιδή αστικών απορριμμάτων, διαχείριση στερεών αποβλήτων και αδρανών υλικών, καθαριότητα οδών, πλατειών, παιδικών χαρών και κοινοχρήστων χώρων, καθαριότητα λαϊκών αγορών, προγράμματα ανακύκλωσης και διαχείρισης ανακυκλώσιμων υλικών, κίνηση και συντήρηση οχημάτων, περισυλλογή εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, δημοτικά κοιμητήρια και πράσινο.
6.     Την ευθύνη   για την καθαριότητα των ακτών της Δημοτικής Ενότητας Πύδνας και Μεθώνης.
7.     Τα θέματα ασφάλειας και λειτουργίας των παιδικών χαρών του δήμου.
8.     Την εποπτεία, επίβλεψη και τον συντονισμό του έργου της Πολιτικής Προστασίας, σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς.
9.     Την ευθύνη για την έκδοση και υπογραφή υπηρεσιακών σημειωμάτων για την προμήθεια υλικών άρδευσης, ύδρευσης, αποχέτευσης, καθαριότητας, λιπαντικών και καυσίμων κίνησης οχημάτων και εργασιών ύστερα από συνεννόηση με την οικονομική υπηρεσία.
10.  Την εξουσιοδότηση της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται στα πλαίσια των παραπάνω καθ’ ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων.
2.2. Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κολινδρού, τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Tην ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Την μέριμνα  για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Την εποπτεία της καθαριότητας και της ανακύκλωσης στη Δημοτική Ενότητα.
στ) Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου.
ζ) Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου άρδευσης στα όρια της Δημοτικής Ενότητας και την μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
η) Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται, στα πλαίσια των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων, από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
θ) Την τέλεση πολιτικών γάμων.
3. Την κα. Νικολοπούλου Βασιλική του Ιωάννου, με αντιμισθία, με τις παρακάτω αρμοδιότητες
3.1. Καθ’ ύλην, αρμοδιότητες:
α) Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και συντήρηση των Σχολικών κτηρίων και την μέριμνα εύρυθμης λειτουργίας των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν στα όρια του Δήμου σε συνεργασία με τους προέδρους των Δημoτικών και Τοπικών Κοινοτήτων τους εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων, τους κατά τόπον Αντιδημάρχους και σε συνεργασία με τις Διοικήσεις των αντίστοιχων Νομικών Προσώπων του Δήμου.
β) Την εποπτεία λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου και του προσωπικού αυτής σε συνεργασία με τους τόπον Αντιδημάρχους.
γ) Την εποπτεία λειτουργίας του αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής και του προσωπικού του Τμήματος.
δ) Την εποπτεία της λειτουργίας του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας  Παιδείας και  Πολιτισμού καθώς και των Αθλητικών θεμάτων.
ε) Τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και την εποπτεία της εφαρμογή του «προγράμματος Διαύγεια».
ζ) Την εφαρμογή προγραμμάτων για την πρόληψη της παραβατικότητας, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές.
η) Την ευθύνη και την εποπτεία στα θέματα εθιμοτυπίας, τελετών και εορταστικών εκδηλώσεων , εν γένει του Δήμου.
θ)  Τις αδελφοποιήσεις και τη συμμετοχή του Δήμου σε εθνικά και ευρωπαϊκά δίκτυα.
ι) Την ευθύνη και την εποπτεία στην αντιμετώπιση του θέματος των κουνουπιών σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
κ) Την ευθύνη και την εποπτεία των θεμάτων που αφορούν στην ανάδειξη και προβολή των αρχαιολογικών χώρων, των μνημείων και των μουσείων καθώς και των προστατευόμενες περιβαλλοντικά και αρχαιολογικά περιοχών του Δήμου μας σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς.
κα) Την εξουσιοδότηση της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται στα πλαίσια των παραπάνω καθ’ ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων.

3.2 Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Αιγινίου, τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Tην ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Την μέριμνα  για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Την εποπτεία της καθαριότητας και της ανακύκλωσης στη Δημοτική Ενότητα.
στ) Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου.
ζ) Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου άρδευσης στα όρια της Δημοτικής Ενότητας και την μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
η) Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και συντήρηση των Σχολικών κτηρίων και την μέριμνα εύρυθμης λειτουργίας των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας, σε συνεργασία με τις Διοικήσεις των αντίστοιχων Νομικών Προσώπων του Δήμου.
θ) Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται, στα πλαίσια των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων, από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
ι) Την τέλεση πολιτικών γάμων.

4.Τον κ. Τουλούπα Νικόλαος του Αστερίου, με αντιμισθία, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

4.1. Καθ’ ύλην, αρμοδιότητες:
1.     Την εποπτεία και την ευθύνη για τη διαχείριση, αξιοποίηση και εκμετάλλευση της ακίνητης δημοτικής περιουσίας.
2.     Τ Την εποπτεία και την ευθύνη για ην Ανάπτυξη και τον Προγραμματισμό  και ιδίως σε θέματα που αφορούν :
-τον πρωτογενή  τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας) 
-τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης στους τομείς Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας
3.     Την εποπτεία και την ευθύνη για τα  Καταστήματα, τις επιχειρήσεις και το εμπόριο και ιδίως  για:
-τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
-την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
- έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
-τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
-την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο  των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή
-τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
-τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
-την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001)
      4 Την εποπτεία και ευθύνη   για τα ιαματικά Λασπόνερα στις Αλυκές
      5 Την εποπτεία και ευθύνη   για τα Αλιευτικά Καταφύγια Αλυκών Κίτρους και Μεθώνης (Λιμάνια) και τη συνεργασία με το Λιμενικό Ταμείο Πιερίας.
      6 Την εποπτεία για την καθαριότητα των ακτών της Δημοτικής Ενότητας Πύδνας και Μεθώνης.
      7 Την εποπτεία και ευθύνη    για την Ρύθμιση της Κυκλοφορίας των οχημάτων
      8 Την εκπροσώπηση  στην Πανελλήνια εταιρία Αλυκών Α.Ε
9.Γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και  την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
10    Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων που εκδίδονται στα πλαίσια των ανωτέρω ανατιθέμενων καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων.
4.2. Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Πύδνας , τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Tην ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Την μέριμνα  για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Την εποπτεία της καθαριότητας και της ανακύκλωσης στη Δημοτική Ενότητα.
στ) Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου.
ζ) Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου άρδευσης στα όρια της Δημοτικής Ενότητας και την μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
η) Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται, στα πλαίσια των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων, από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
θ) Την τέλεση πολιτικών γάμων.
.
Β. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθενται πέραν των ανωτέρω και:
α) Η θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
β) Η υπογραφή βεβαιώσεων ζωής.
γ) Η υπογραφή πιστοποιητικών συντήρησης συγγενών εργαζομένων στο εξωτερικό.

Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ Αβραμίδης Κωνσταντίνος του Αλεξάνδρου, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο.

Δ. Κατά την άσκηση των καθηκόντων τους οι Αντιδήμαρχοι υποχρεούνται:
α) Να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τις υποχρεώσεις τους και να ασκούν τα καθήκοντά τους με γνώμονα την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.
β) Να σέβονται και να διασφαλίζουν τα δικαιώματα όλων ανεξαιρέτως των πολιτών και να μεριμνούν για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους προς τον Δήμο, χωρίς διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή του κοινού συμφέροντος.
γ) Να ενθαρρύνουν και να προωθούν κάθε μέτρο που προάγει τη διαφάνεια και την καταπολέμηση της διαφθοράς στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων τους και της λειτουργίας του Δήμου.
δ) Να δηλώνουν κάθε προσωπικό συμφέρον (ιδιοκτησιακό ή οικογενειακό) που έχουν, σε σχέση με θέματα του Δήμου.
ε) Να υποβάλλουν, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, την ετήσια δήλωση για την περιουσιακή τους κατάστασης και να θέτουν αυτήν στη διάθεση της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου προκειμένου να δημοσιοποιείται υποχρεωτικά με ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Δήμου.
στ) Να  να υποστηρίζουν και να συνεργάζονται στο έργο τους  με τα Συμβούλια και τους Προέδρους των Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων καθώς και  με τους εκπροσώπους των τοπικών Κοινοτήτων σεβόμενοι τις αρμοδιότητές τους.
Η παρούσα να δημοσιευθεί στις ημερήσιες εφημερίδες του Νομού Πιερίας  και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.

            Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

   ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΛΑΓΔΑΡΗΣ