Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Συνέντευξη Π. Ψωμιάδη: Ψήφισα Σαμαρά και μας προέκυψε Βενιζέλος

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... tribune.gr
«Η Ελλάδα γνωρίζει πως είμαι πατριώτης, τώρα είναι ώρα να το μάθει και η Ευρώπη» δηλώνει ο Παναγιώτης Ψωμιάδης στη συνέντευξη που παραχώρησε στο tribune.gr .
O υποψήφιος ευρωβουλευτής του συνδυασμού «Ένωση για την Πατρίδα και τον
Λαό» εξηγεί στο tribune τους λόγους που τον οδήγησαν να κατέβει στην ευρωβουλή αλλά κυρίως και γιατί οδηγήθηκε εκτός της Νέας Δημοκρατίας.
«Ο Αντώνης Σαμαράς με όρισε «αρχιστράτηγο» του προεκλογικού αγώνα της Παράταξης στη βόρεια Ελλάδα τον Ιούνιο του 2012, είχα ζητήσει δυο πράγματα: να αλλάξει οικονομική πολιτική μόλις πάρει την εξουσία και να ενώσει τα κομμάτια της Κεντροδεξιάς. Δεν έκανε τίποτα από δύο»υπογραμμίζει ο Παναγιώτης Ψωμιάδης και δηλώνει ότι δεν έχει καμία σχέση με αυτή την ιμιτασιόν δεξιά.
Και καταλήγει με νόημα: «Ψήφισα Σαμαρά και μας προέκυψε Βενιζέλος»
Διαβάστε όλη την συνέντευξη:
Όλα αυτά τα χρόνια σας είχαμε ταυτίσει με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Κορυφαίο στέλεχος της, πρώτος βουλευτής στη Θεσσαλονίκη, υποψήφιος Πρόεδρος της, εκλεγμένος Νομάρχης και πρώτος αιρετός Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας. Ποιοι ήταν οι λόγοι που σας οδήγησαν στην πόρτα της εξόδου;
Δυστυχώς η ηγεσία της ΝΔ αποφάσισε με τις πράξεις της πως δεν υπάρχει χώρος για μένα στο πολιτικό μου σπίτι επί 35 ολόκληρα χρόνια.
Εγώ ψήφισα Αντώνη Σαμαρά και μας προέκυψε Βαγγέλης Βενιζέλος. Εγώ ψήφισα ΝΔ και μας προέκυψε κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με ολίγον ΝΔ.
Ξέρετε, όταν ο Αντώνης Σαμαράς με όρισε «αρχιστράτηγο» του προεκλογικού αγώνα της Παράταξης στη βόρεια Ελλάδα τον Ιούνιο του 2012, είχα ζητήσει δυο πράγματα: να αλλάξει οικονομική πολιτική μόλις πάρει την εξουσία και να ενώσει τα κομμάτια της Κεντροδεξιάς.
Δεν έκανε τίποτα από τα δύο. Και ο «αρχιστράτηγος» έγινε αποδιοπομπαίος τράγος
Με πρόδωσαν, με άφησαν μόνο στα δύσκολα. Εγώ σε αυτή τη γενόσημη Νέα Δημοκρατία της Πολιτικής Άνοιξης δεν μπορώ, δεν μου επιτρέπει η συνείδηση μου, να συμμετέχω.
Μπαίνετε τώρα στην εκλογική μάχη ως υποψήφιος ευρωβουλευτής με την «Ένωση για την Πατρίδα και το Λαό». Τι έχετε να μας πείτε για αυτήν την συνεργασία;
Η συνεργασία μου ενόψει των επερχόμενων Ευρωεκλογών με την ¨Ένωση για την Πατρίδα και τον Λαό¨ και τους κ.κ. Βύρωνα Πολύδωρα, Χρήστο Ζώη και Νίκο Νικολόπουλο σηματοδοτεί την αρχή νέων αγώνων από ένα καινούργιο πολιτικό μετερίζι.
Η «Ένωση για την Πατρίδα και το Λαό» είναι η έκφραση της γνήσιας, αυθεντικής, λαϊκής, ανόθευτης Κεντροδεξιάς. Θα αγωνιστούμε με την ίδια μαχητικότητα και μέσα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Οι Έλληνες που μας γνωρίζουν θα μας εμπιστευτούν και θα μας τιμήσουν με την ψήφο τους. Κι όσον αφορά το άτομο μου, είμαι σίγουρος ότι δεν θα αφήσουν ατιμώρητη την αδικία που έγινε σε βάρος μου.
Ο «χωρισμός» σας από τη Νέα Δημοκρατία είναι οριστικός ή θεωρείτε πιθανή την επιστροφή σας στο πολιτικό σας «σπίτι» κάποια άλλη στιγμή;
Οι δρόμοι μας με τον κ. Σαμαρά έχουν χωρίσει οριστικά. Όταν ζητούσα να είμαστε προσεκτικοί και να βάλουμε το συμφέρον του λαού πάνω από τους τροϊκανούς και τους Ευρωπαίους εταίρους μας, κάποιοι στο κόμμα έκλειναν τα αυτιά τους.
Με την σημερινή Νέα Δημοκρατία δεν μας ενώνει τίποτε. Έγινε μια ιμιτασιόν δεξιά, χωρίς ανταπόκριση στις λαϊκές μάζες, τις οποίες συστηματικά εξαθλίωσε.
Ο κόσμος ψήφισε Νέα Δημοκρατία και κυβερνά το ΠΑΣΟΚ. Όσο η σημερινή ηγεσία της ΝΔ εξακολουθεί να μην σέβεται την ιστορία της μεγάλης αυτής παράταξης, έμενα θα με βρίσκουν απέναντι τους.
Σας αρκεί μια υποψηφιότητα για το Ευρωκοινοβούλιο ή θα είστε παρών και στις εθνικές εκλογές;
Το κόμμα ΠΑΤΡΙ.Δ.Α. (Πατριωτικό Δίκτυο Αφύπνισης) παραμένει ενεργό, είναι η δική μας φωνή που δεν φιμώνεται. Έκανα τις αρχές μου σημαία και αγωνίζομαι για αυτές εδώ και πολλά χρόνια. Όταν ο λαός το αποφασίσει, θα με στείλει στο σπίτι μου.
Η Ελλάδα γνωρίζει πως είμαι πατριώτης, τώρα είναι ώρα να το μάθει και η Ευρώπη. Πρέπει να μάθουν οι εταίροι ότι υπάρχουν και πολιτικοί με καρδιά και αγάπη στην Πατρίδα τους.
Όσο η χωρά μου με χρειάζεται, εγώ θα δηλώνω παρών. Αλλά οπωσδήποτε η κουβέντα αυτή θα αρχίσει μετά τις ευρωεκλογές. Ένα είναι βέβαιο: Μετά τις 25 Μαΐου θα έχουμε σοβαρές ανακατατάξεις στο πολιτικό σκηνικό.

http://www.tribune.gr