Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

ΛΕΜΕ ΝΑΙ «ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ» ΣΤΟΝ Β΄ ΓΥΡΟ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Η ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
Αφού σας ευχαριστήσω για την πραγματικά συγκινητική αποδοχή σας, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς μου
για το μέλλον του Δήμου Πύδνας – Κολινδρού.
Ίσως κάποιοι από του δημότες μας, να θέλουν να εγκαταλείψουν την προσπάθεια αλλαγής του σκηνικού….η απάντηση μας είναι:
  ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ.

Δεν είμαι ούτε πολιτικός, ούτε θέλω να γίνω ο πολιτικός της καρεκλάς, γιατί δεν είμαι συνηθισμένος να παλεύω τόσα χρόνια από μια καρεκλά.
Όλοι γνωρίζουμε δυστυχώς, τους μισθούς πείνας που μας επέβαλαν να ζούμε και την άνευ προηγούμενου ανεργία, που βιώνουνε τα παιδιά μας….αναγκάζοντας τα και αυτά να ζούνε από τον μισθό των γονέων και πολλές φορές των παππούδων τους….κάτι που μας θλίβει όλους και μας έχει φτάσει στο σημείο να λέμε « να είναι γεροί οι γονείς και οι παππούδες για να ζούνε τα παιδιά και τα εγγόνια τους»….
Όπως και εσείς, έτσι και εγώ έχω παιδιά και αργότερα αν το θέλει ο Θεός θα αποκτήσω και εγγόνια……ποιο ήταν λοιπόν το κριτήριο αποχής από το εκλογικό δικαίωμα?…και λέω δικαίωμα γιατί είναι δικαίωμα του καθενός να αποφασίζει για την δική του ζωή…..έχουμε όμως και το δικαίωμα να αποφασίζουμε για το μέλλον των παιδιών μας?…το μέλλον των εγγονιών που έχουν πολλοί από εσάς?

Αυτή την φορά ψηφίζετε Δήμαρχο και όχι τον Δημοτικό Σύμβουλο ή τον πρόεδρο που ίσως από υποχρέωση ψηφίσατε….δώστε μου την ευκαιρία να σας αποδείξω ότι είμαι ένας από εσάς…κάποιος που πάλεψε για να πατήσει στα πόδια του….κάποιος που καταλαβαίνει τους φόβους σας…και σας φωνάζει με όλη του την δύναμη «μην φοβάστε τίποτα και κανένα».
Δώστε την ευκαιρία στην «Βόρεια Πιερία της καρδιάς μας» να σας αποδείξει έμπρακτα πως είμαστε δίπλα σας, χωρίς καμία υποχρέωση απέναντι μας…
Εμείς θα είμαστε και πάλι στο πλευρό σας από οποιαδήποτε πλευρά για να υπερασπιζόμαστε το μέλλον αυτών των ανθρώπων που επέλεξαν την αποχή και σ’αυτούς που μας εμπιστεύθηκαν…..
 Μην αφήσετε την ψήφο σας να δώσει δουλειά σε ανθρώπους που δεν την έχουν ούτε θα την έχουν ποτέ ανάγκη……ας επικράτηση επιτέλους το δίκαιο μια φορά…

Παναγιώτης Καζάς


Υποψήφιος Δήμαρχος Πύδνας-Κολινδρού