Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Για την ενημέρωση των Σωματείων ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Π.Σ. ΠΙΕΡΙΑΣ

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Ε.Π.Σ.ΠΙΕΡΙΑΣ
Πρωτοπόρα και στον τομέα των ενημερωτικών συναντήσεων η ΕΝΩΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ φιλοξένησε την πρεμιέρα των σεμιναρίων που υλοποιεί η Ε.Π.Ο. με θέμα
΄΄ Μάρκετινγκ και χορηγίες στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο ΄΄. Είναι το πρώτο σεμινάριο που πραγματοποιεί η Ομοσπονδία του Ελληνικού ποδοσφαίρου σε περιφερειακό επίπεδο ξεκινώντας πιλοτικά από τη Πιερία. Αντίστοιχα θα υλοποιηθούν και στις υπόλοιπες ποδοσφαιρικές ενώσεις της χώρας.

Το επιμορφωτικό σεμινάριο παρουσίασαν στους εκπροσώπους των σωματείων, με γνώμονα και απώτερο στόχο να στηριχθούν οικονομικά και σε τεχνογνωσία οι ομάδες του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Ε.Π.Ο. Γιάννης Φαρφαρέλης και ο Υπεύθυνος Μάρκετινγκ της ίδιας Ομοσπονδίας Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, οι οποίοι ανέπτυξαν με απλοποιημένο λόγο τη φιλοσοφία και τους κανόνες της αθλητικής χορηγίας.  

       Καλωσορίζοντας τους εισηγητές και τους παρευρισκομένους ο Αντιπρόεδρος της Ε.Π.Σ.Π. Γιώργος Γκοτζαμανίδης, επισήμανε : << Οι εξελίξεις και οι αναγκαιότητες των καιρών επιβάλουν και στην κοινωνία του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου να ακολουθεί την πορεία των πραγμάτων. Το ενημερωτικό αυτό σεμινάριο είναι ασφαλώς επίκαιρο και σίγουρα θα συμβάλλει στην επιμόρφωση όλων μας. Καλωσορίζω και ευχαριστώ τους δύο αξιόλογους εισηγητές για την παρουσία τους σε αυτήν την πρωτοβουλία την οποία πραγματοποιούμε σε συνεργασία με την Ε.Π.Ο.>>

       Ο Γενικός Γραμματέας της Ε.Π.Σ.Π. Κώστας Ορφανίδης, ο Αναπληρωτής Γ, Γραμματέας και Αναπληρωτής Ταμίας Ηρακλής Δασιόπουλος και ο Πρόεδρος της επιτροπής Μάρκετινγκ Κυριάκος Καλπακίδης χαιρέτησαν την παρουσία των παρευρισκομένων, με τον τελευταίο να αναφέρετε στην αναγκαιότητα της εκδήλωσης, τονίζοντας: << Η επιλογή της Πιερίας για την πραγματοποίηση του πρώτου εκτός του κέντρου σεμιναρίου για τις δυνατότητες των χορηγιών στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, τιμά το Νομό μας και την ένωσή μας. Η γνώση του αντικειμένου θα αποτελεί για όλους εμάς ένα μοναδικό εργαλείο στην προσπάθεια για εισροή στην ποδοσφαιρική οικογένεια εσόδων από τον κόσμο της αγοράς. Θα συνεχίσουμε φιλοξενώντας ανάλογες ενημερωτικές συναντήσεις.>>
       Στη συνέχεια ο κ. Φαρφαρέλης αναφέρθηκε στις προοπτικές που προσφέρει στο ποδόσφαιρο η αθλητική χορηγία, γνωστοποιώντας: << Το ποδόσφαιρο είναι το σημαντικότερο και δημοφιλέστερο άθλημα διεθνώς. Αποτελεί μια δυναμική και πετυχημένη βιομηχανία άθλησης, ψυχαγωγίας και θεάματος η οποία προσφέρει τεράστιες δυνατότητες εκμετάλλευσης. Στον τόπο μας δεν είναι όσο πρέπει εκμεταλλεύσιμο. Χρειάζεται να οργανωθεί σωστά. Η χορηγία είναι ένας εμπορικός γάμος, είναι μια πολυδιάστατη και σύνθετη δραστηριότητα, ένας θεσμός που αποσκοπεί στη χρηματοδότηση του ποδοσφαίρου από πόρους προερχόμενους από τον ιδιωτικό τομέα.>>
       Καταλήγοντας ο κ. Φαρφαρέλης αφού τόνισε ότι βρίσκεται στη διάθεση των ομάδων για διαρκή υποστήριξη, είπε: << Είμαστε εδώ για να μεταφέρουμε την εμπειρία και την τεχνογνωσία της Ε.Π.Ο. προς τις ενώσεις. Γιατί και εμείς με τη σειρά μας γινόμαστε γνώστες και κοινωνοί των εξελίξεων από την FIFA και την UEFA.>>
        Ο κ. Παπαδόπουλος ολοκληρώνοντας την ενημερωτική συνάντηση, αφού ανέπτυξε τις διαδικασίες και τις λειτουργικές πρακτικές που πρέπει να ακολουθούν τα σωματεία στην προσπάθεια προσέγγισης των επιχειρηματιών, επισήμανε: << Παρέχουμε τη δυνατότητα στους χορηγούς να χρησιμοποιούν αποκλειστικά τη χρήση εμβλημάτων, τίτλων, εικόνων, λογότυπων, των επίσημων φωτογραφιών της ομάδας. Προβάλλουμε το λογότυπο του χορηγού περιμετρικά του αγωνιστικού χώρου, καθώς επίσης στα εισιτήρια, στην ένδυση των ποδοσφαιριστών, στα διαφημιστικά spot, στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου. Τα κυριότερα έσοδα από την εμπορική διαχείριση του ποδοσφαίρου προέρχονται από τα ραδιοτηλεοπτικά δικαιώματα, από τις αθλητικές χορηγίες και εκδηλώσεις καθώς και από τα εισιτήρια και τις εγκαταστάσεις ( εμπορικά καταστήματα-εστίαση ). Είναι φρόνιμο να γνωρίζουμε ότι η αθλητική χορηγία δεν είναι δωρεά, ούτε φιλανθρωπική δραστηριότητα. Αποτελεί εμπορική πράξη που έχει στόχο αμιγώς τη διαφήμιση ή την αναβάθμιση των σχέσεων με τα media. >>