Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΚΑΡΣΙΑ ΤΟΡΕΣ ΣΤΗ NOVA

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... volleyleague.gr
Με τον Χουλιάν Γκαρσία Τόρες άνοιξε η αυλαία της εκπομπής «ΣΤΟ ΦΙΛΕ» για τη νέα περίοδο. Ο Ισπανός κεντρικός της ΑΕΚ μίλησε στον Παντελή Λώλη για την μεγάλη νίκη επί του Ολυμπιακού στο League Cup, χαρακτήρισε την ομάδα του ικανή να νικήσει οποιοδήποτε αντίπαλο ενώ τέλος αναφέρθηκε τόσο στην Εθνική ομάδα της Ισπανίας όσο και στις πρώτες του μέρες στην χώρα μας. Αναλυτικά η συνέντευξη του Ισπανού έχει ως εξής:

Για την ιστορική νίκη της ΑΕΚ επί του Ολυμπιακού:
«Δεν το γνώριζα ότι η ΑΕΚ νίκησε τον Ολυμπιακό πρώτη φορά στα χρονικά. Ανεξάρτητα από το ότι δεν είχα γνώση γι' αυτό όμως, είναι γνωστό ότι ο Ολυμπιακός είναι τεράστιο όνομα σε πολλά αθλήματα και στο μπάσκετ και στο βόλεϊ και στο ποδόσφαιρο. Συνεπώς μόνο αυτό συνιστά τεράστια επιτυχία για την ΑΕΚ, απλά δεν ήξερα ότι η νίκη μας είναι ιστορική».
Για τους λόγους που επέλεξε το ελληνικό πρωτάθλημα::
«Το κίνητρό μου είναι ένα στοίχημα γιατί θέλω ν' αυξήσω τις πιθανότητές μου να γίνω ακόμα καλύτερος, να προοδεύσω, να γίνω αν μπορώ ο καλύτερος στη θέση μου. Το πρωτάθλημα της Ελλάδας είναι καλύτερο αυτή την στιγμή από το ισπανικό. Είναι εξαιρετικό. Βέβαια και οι δύο χώρες διανύουν περίοδο οικονομικής κρίσης όμως στην Ισπανία το ενδιαφέρον είναι ακόμα μικρότερο. Εδώ το βόλεϊ το κρατούν οι άνθρωποί του σ' ένα πολύ υψηλό επίπεδο».
Για το αν η ΑΕΚ είναι μέσα στα φαβορί για το πρωτάθλημα:
«Όχι. Σίγουρα δεν είμαστε φαβορί γιατί το ένα ματς με τον Ολυμπιακό που νικήσαμε ήταν φιλικό. Εντάξει, νικήσαμε τον Ολυμπιακό, όμως αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να είμαστε ομάδα. Ευνοεί το γεγονός ότι έχουμε ευρύ ρόστερ κι αυτό φάνηκε και στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό όπου συνεχώς έμπαιναν κι έβγαιναν παίκτες. Εμείς θα πρέπει να ενωθούμε, να γίνουμε ένα κι αυτό είναι δουλειά του προπονητή. Έχουμε αρκετούς καλούς παίκτες και πρέπει να τους χρησιμοποιήσουμε κι έτσι θα καταφέρουμε να πάμε ψηλά. Δεν είμαστε φαβορί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να νικήσουμε τον οποιονδήποτε. Είμαστε μέσα στις καλές ομάδες, όπως ο Φοίνικας, ο Εθνικός, ο Παμβοχαϊκός κ.α. Είμαστε καλή ομάδα μπορούμε να φτάσουμε ψηλά και θα παλέψουμε για μία καλή θέση».
Για το αν ο φίλος του ο Γκενς τον παρότρυνε να έρθει στην ΑΕΚ, για το αν ήταν κίνητρο η παρουσία του και μέχρι που μπορεί να φτάσει η ΑΕΚ:
«Όντως ο Τζόρντι είναι καλός φίλος και με αυτόν μίλησα. Το βράδυ της Τετάρτης μου έστειλε μήνυμα και την Πέμπτη το πρωί δέχτηκα πρόταση από την ΑΕΚ πάλι με μήνυμα. Μετά βέβαια, κάθισα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, είδα ότι η ομάδα έχει μπροστά της ένα ωραίο πρότζεκτ. Στόχος της είναι να μη βρίσκεται κοντά στη ζώνη του υποβιβασμού γιατί μόλις προάχθηκε στην πρώτη κατηγορία. Θέλει να σταθεροποιηθεί και να δει μετά τι μπορεί να κάνει».
Για το αν ως πρωταθλητής ο ίδιος πρέπει να έχει μόνο υψηλές βλέψεις και με την ΑΕΚ:
«Είναι προφανές ότι εγώ δεν μπορώ να μιλήσω για την ΑΕΚ τι μπορεί να κάνει, όμως εγώ κατεβαίνω σε κάθε αγώνα για να νικήσω. Είτε έχω απέναντί μου μεγάλη ομάδα είτε μικρή, είτε είναι ο Ολυμπιακός είτε η Ρωσία σε εθνικό επίπεδο παίζω για να νικώ πάντα κι αν μπορώ να μεταδώσω αυτή τη νοοτροπία στους συμπαίκτες μου τότε θα τα έχω καταφέρει μια χαρά».
Για το αν είναι οπαδός της Μπαρτσελόνα ή της Ρεάλ:
«Δεν ασχολούμαι και πολύ με το ποδόσφαιρο, ο συμπαίκτης μου ο Τζόρντι (σ.σ. Γκενς) ασχολείται και όταν νικά η Μπαρτσελόνα έρχεται και μου λέει «είδες, έχασε η Ρεάλ». Μ' αρέσουν όλα τα αθλήματα. Το τένις, το ποδόσφαιρο, το χάντμπολ, το μπάσκετ, την κολύμβηση, θέλω να βλέπω και τις ισπανικές ομάδες στο βόλεϊ».
Για το τι τύπος είναι έξω από τα γήπεδα:
«Έχω δύο γιους. Ο μικρός είναι δύο μηνών, ο μεγάλος θα κλείσει τα δύο χρόνια τον χειμώνα. Μ' αρέσει να πηγαίνω κινηματογράφο με φίλους, ενώ τώρα μπορώ ακόμα να πηγαίνω στην παραλία. Μ' αρέσει πολύ το stand up comedy κι ασχολούμαι μέσα από ένα κανάλι εξειδικευμένο. Είναι κάτι διαδεδομένο στην Ισπανία και για μένα δεν είναι μόνο χόμπι. Βγάζω και έξτρα εισόδημα. Έχω βέβαια ήδη, δίπλωμα προπονητή, αλλά αν δεν πάει καλά μπορεί να γίνω και ηθοποιός. Στα πλάνα που δείξατε κάνω τον πιτσιρικά. Ασχολείται και ο αδερφός μου με αυτό το είδος».
Για τον τελικό στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του 2007 όπου έγραψε ο ίδιος το φινάλε για την Ισπανία και την αντίδρασή του όταν ξέσπασε σε λυγμούς:
«Είναι η μεγαλύτερη στιγμή στην καριέρα μου. Γι' αυτό έκλαψα στο τέλος. Το μεγαλύτερο επίτευγμα στο βόλεϊ, γιατί μόνο στο βόλεϊ πιστεύω ότι μπορεί να γίνει αυτό, είναι πως όταν δουλεύεις λαμβάνεις την ανταμοιβή και είναι ένα άθλημα το οποίο μπορεί να σε κάνει να κλάψεις. Νικήσαμε τη Ρωσία μέσα στη Ρωσία έχοντας απέναντί μας «κλέφτες» διαιτητές, «τρομοκράτες». Φέρνω το παράδειγμα του αρχιτέκτονα, ο οποίος μπορεί να δημιουργήσει το τέλειο σπίτι, το τέλειο σχέδιο, το τελειώνει, αλλά δεν μπορεί να κλάψει. Είναι απλά ευχαριστημένος. Εγώ όμως με τη δουλειά μου και όλη συνολικά η ομάδα, που έχει καταφέρει κάτι τεράστιο (και δεν εννοώ μόνο τη δική μου περίπτωση με την Ισπανία αλλά γενικά στον αθλητισμό και ειδικά στο βόλεϊ) έκλαψα σκεπτόμενος τη δουλειά, που είχαμε ρίξει όλοι για να φτάσουμε στην κορυφή».
Για τις πρώτες ημέρες στην Αθήνα και στην ομάδα:
«Κατ' αρχάς η σύζυγός μου είναι κατευχαριστημένη, είναι ερωτευμένη με την πόλη. Λέει ότι είναι η πιο όμορφη πόλη σε όλο τον κόσμο. Τη γνώριζε γιατί είχε έρθει εδώ ως παίκτρια του βόλεϊ ν' αγωνιστεί με την ομάδα της. Οι πρώτες κινήσεις ήταν βέβαια να πάμε στα βασικά αξιοθέατα, την Ακρόπολη, το αρχαιολογικό μουσείο, τα στενά της Πλάκας. Σε ό, τι αφορά στην ομάδα ακόμα τη γνωρίζω, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος. Όλοι τυπικοί απέναντι μου κάνουν ό, τι μου έχουν υποσχεθεί
Για το αν έμαθε ελληνικά:
«Λέω καλησπέρα, καλημέρα, ευχαριστώ πολύ, παρακαλώ. Τυπικές φράσεις».
Για το αν είναι γουρλής, όπως ήταν με την ΑΕΚ, καθώς έκανε το ποδαρικό στις φετινές εκπομπές «ΣΤΟ ΦΙΛΕ»:
«Ναι. Εγώ είμαι γουρλής, δεν φέρνω προβλήματα. Όπως έφερα στην ΑΕΚ γούρι και νικήσαμε, έτσι θα φέρω γούρι και στην εκπομπή».