Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΑΙΟΝ Α.Ε..‏‎ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΟΥ

Αναβολή για άλλη μια φορά το Δικαστήριο με την ΑΙΓΑΙΟΝ Α.Ε ..
Αυτή τη φορά τουλάχιστον υπήρχε σοβαρός λόγος εκ μέρους των δικαστών να πάμε σε αναβολή λόγο μίας άλλης πολύ σοβαρής δίκης που προηγούνταν της δικής μας...
Στην ανακοίνωση από την έδρα για ΑΝΑΒΟΛΗ και την απαίτηση εκ μέρους των υπολοίπων

μαρτύρων για ΕΞΑΙΡΕΣΗ τους από την θέση του μάρτυρα κατηγορίας (λόγω της δίκαιας αγανάκτησής τους από την όλη εξέλιξη) κάτι που δεν δέχτηκε η έδρα, σε μία έκρηξη θυμού και αγανάκτησης εκ μέρους μου και απευθυνόμενος προς τους Δικαστές κάποια στιγμή χρησιμοποίησα και κάποιες λέξεις που όντως ήταν υβριστικές και αυτός ήταν και ο λόγος που η Εισαγγελέας διέταξε την προσωρινή μου κράτηση ..

Μέτα το πέρας της σύσκεψης των δικαστών και αφού εδόθησαν οι απαραίτητες εξηγήσεις εκ μέρους μου για τον λόγο αυτής της οργισμένης και υβριστικής συμπεριφοράς μου και αφού φυσικά ζήτησα ΣΥΓΓΝΩΜΗ από την ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΔΡΑ με άφησαν ΕΛΕΥΘΕΡΟ ..


ΑΛΧΑΖΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ