Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Η Κατερινιώτισσα Όλγα Χολίδου σε νέο τραγούδι - «Στα Καλύτερά Μου»

Η   Όλγα είναι από την Κατερίνη και αξίζει να στηρίξουμε το νέο της τραγούδι!
Όλγα Χολίδου: Νέο Τραγούδι Από Μια Υπέροχη Φωνή! Ακούστε… «Στα Καλύτερά Μου»


Έπειτα από ένα χρόνο δισκογραφικής απουσίας η Όλγα Χολίδου επιστρέφει στο μουσικό
προσκήνιο και μας δηλώνει ότι είναι “Στα καλύτερα της” ! Ένα νέο τραγούδι με ιδιαίτερο στύλ , το οποίο εκφράζει όλο το γυναικείο πληθυσμό με την δυναμικότητα που βγάζει, αναμένεται να είναι η επιτυχία της χρονιάς … Σε στίχους και μουσική του Σάκη Καντά η “Ανανεωμένη” Ολγα Χολίδου μας τραγουδά … “Είμαι μια χαρά” ….. “Στα καλύτερά μου” ….

Ακούστε το! Μπορείτε επίσης να το κατεβάσετε πατώντας ΕΔΩ (zip/rar αρχείο 5,56 MB)!Πηγή: 
www.MadatoForos.com




ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΥ - ΟΛΓΑ ΧΟΛΙΔΟΥ | ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 2013
Like Facebook Page: https://www.facebook.com/xronismuzic
Για να Μαθαινετε Πρωτοι Oλες Τις Νεες Κυκλοφοριες ...

Στίχοι - Μουσική : Σάκης Καντάς
Eνορχήστρωση : Σάκης Βέρρος
Παραγωγή : Blue Black Label

Lyrics - Στιχοι

Από την ώρα που 'φυγες καρδιά μου
Πήρε μια λάμψη η δική μου η ζωή
Ξέχασα όλα τα προβλήματά μου
Και κάνω τρέλες πάλι σαν μικρό παιδί...

Έτσι μου βγαίνει, έτσι μου βγαίνει ...
Κι είμαι μια χαρά στα καλύτερά μου
Έφυγες και εγώ βρήκα την υγειά μου
Νιώθω τώρα πια πιο ευτυχισμένη
Ξενυχτάω και ότι θέλω κάνω....
Έτσι μου βγαίνει έτσι μου βγαίνει...

Το αποφάσισα θα ζω μόνο για μένα
Και ο χαρακτήρας που μου έφτιαξες εσύ
Να τον ξεχάσεις δεν υπάρχω πια για σένα
Έχω αλλάξει και αλλιώς την έχω δει...

Έτσι μου βγαίνει, έτσι μου βγαίνει ...
Κι είμαι μια χαρά στα καλύτερά μου
Έφυγες και εγώ βρήκα την υγειά μου
Νιώθω τώρα πια πιο ευτυχισμένη
Ξενυχτάω και ότι θέλω κάνω....
Έτσι μου βγαίνει έτσι μου βγαίνει...
Στα καλύτερά μου !!!

ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ...ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ !!!