Η Ειδική Θεματική Δραστηριότητα είναι μια εκπαιδευτική διαδικασία απόκτησης και αφομοίωσης επαγγελματικών γνώσεων και εμπλουτισμού δεξιοτήτων των μαθητών
που συνδυάζεται με την ανάπτυξη της ικανότητάς τους στη μεθοδολογία της μάθησης. Στο μάθημα αυτό οι μαθητές μπορούν, μεταξύ άλλων, να εκπονούν μελέτες ή να αναλαμβάνουν την εκτέλεση έργων μικρής κλίμακας, να μετέχουν σε εθελοντικές δράσεις, να διεξάγουν ερευνητικές εργασίες.
που συνδυάζεται με την ανάπτυξη της ικανότητάς τους στη μεθοδολογία της μάθησης. Στο μάθημα αυτό οι μαθητές μπορούν, μεταξύ άλλων, να εκπονούν μελέτες ή να αναλαμβάνουν την εκτέλεση έργων μικρής κλίμακας, να μετέχουν σε εθελοντικές δράσεις, να διεξάγουν ερευνητικές εργασίες.
Τα τμήματα Ειδικών θεματικών δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας φαίνονται στον παρακάτω πίνακα :
Τμήμα
|
ΤΟΜΕΑΣ
|
Καθηγητές
|
Θέμα
|
ΒΟΤΕ1
|
ΟΧΗΜΑΤΩΝ
|
ΚΟΛΥΒΑ ΚΩΝ/ΝΑ / ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΑ ΧΡΥΣΑ
|
Συμβουλευτική σταδιοδρομίας για τον τομέα Οχημάτων
|
ΒΟΤΕ2
|
ΜΑΓΓΑ ΜΑΡΙΑ /
ΤΣΟΥΛΦΑ ΚΙΚΗ
|
Ασφάλεια εργασίας στο χώρο του Εργαστηρίου αυτοκινήτων
| |
ΒΟΤΕ3
|
ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ /
ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
|
Μεταφορικά μέσα / Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον - Περιβάλλον
| |
ΒΟΤΕ4
|
ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ /
ΚΑΤΑΒΑΤΗΣΧΑΡΗΣ
|
Μαθητές και Τροχοφόρα
| |
ΒΗΤΕ
|
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ
|
ΤΖΟΥΝΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ /
ΖΙΑΡΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
|
Ρύθμιση κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων σε διασταυρώσεις
|
ΒΔΤΕ
|
ΔΟΜΙΚΟΣ
|
ΤΣΙΡΩΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ /
ΚΑΡΑΚΟΥΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
|
Εξοικονόμηση ενέργειας στα κτίρια
|
ΒΕΦΤΕ
|
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
|
ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ / ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΗΛΙΑΣ
|
Σαν παραμύθι
|
ΒΝΤΕ
|
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ
|
ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΩΣΤΑΣ / ΠΟΝΤΙΔΟΥ ΧΑΡΙΤΩ
|
Σχεδίαση κατασκευή και συναρμολόγηση τυπωμένου κυκλώματος
|
ΒΜΤΕ1
|
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ
|
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΩΣΤΑΣ /
ΝΤΟΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
Μηχανολογική και Τεχνολογική Εξέλιξη στη Μουσική
|
ΒΜΤΕ2
|
ΣΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ /
ΤΣΑΝΤΙΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
|
Προσφορά εγκατάστασης θέρμανσης (και διερεύνηση υλικών)
|
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει για την Ειδική Θεματική Δραστηριότητα «Ρύθμιση κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων σε διασταυρώσεις» με υπευθύνους καθηγητές τους Γεώργιο Τζουνίδη και Κων/νο Ζιάρα όπου κατασκεύασαν με τους μαθητές του Τομέα Ηλεκτρολόγων σε μακέτα μια Διάβαση Πεζών με τα αντίστοιχα λαμπάκια – φανάρια. Η συγκεκριμένη κατασκευή ελέγχεται από Προγραμματιζόμενο Λογικό Ελεγκτή (PLC) της εταιρίας SIEMENS και είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα του τι μπορούν να καταφέρουν οι μαθητές όταν εργάζονται με βιωματικό-διερευνητικό τρόπο, μέσα από ένα πλαίσιο φθίνουσας καθοδήγησης από τον εκπαιδευτικό. Οι Μαθητές ενεπλάκησαν δημιουργικά στην απόκτηση τεχνογνωσίας και την παραγωγή γνώσης, εξασφαλίζοντας την αυτονομία στη σκέψη, τη μάθηση και τη δράση τους.
Όλες οι Παρουσιάσεις , τα αρχεία και φωτογραφίες από την εκδήλωση βρίσκονται αναρτημένες στην ιστοσελίδα του σχολείου μας (http://1epal-kater.pie.sch.gr ).
Για το 1ο ΕΠΑΛ Κατερίνης
ΚΑΡΑΚΟΥΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 1ΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ