Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Ρωμιός αγάπησε Τουρκάλα!

Ο Τσίκο και η Χουριγκιούρ γνωρίστηκαν πριν από λίγο καιρό μέσω Facebook. Μπορεί να βρίσκονταν σε διαφορετικές χώρες, αλλά τους χώριζαν λίγα μόνο ναυτικά μίλια. Ο ένας μένει
στο Καστελόριζο και ο άλλος στην περιοχή Κας της Τουρκίας , που ουσιαστικά βρίσκεται απέναντι από το ελληνικό νησί.


Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του Καστελόριζου που ένας Έλληνας παντρεύεται Τουρκάλα, και όπως εξομολογήθηκε ο Τσίκο στην εκπομπή «Όμορφος Κόσμος 2» του Γρηγόρη Αρναούτογλου, νιώθει υπερήφανος που οι διαφορές των δυο χωρών δεν μπήκαν εμπόδιο στη σχέση του ζευγαριού.

Οι αντιδράσεις από την ελληνική παραδοσιακή οικογένεια του Τσίκου, στο άκουσμα ότι θέλει να παντρευτεί τη Χουριγκιούρ ήταν όπως λέει ο ίδιος αναμενόμενες: « Οι γονείς μου στην αρχή είχαν τις αντιρρήσεις τους, όταν όμως γνώρισαν την  Χουριγκιούρ και είδαν πόσο ευτυχισμένος είμαι, τότε νομίζω ότι τα ξέχασαν όλα».

 

Οι δυο τους παντρεύτηκαν με πολιτικό γάμο στη Κωνσταντινούπολη και σε λίγο καιρό, αφού βαπτιστεί η Χουριγκιούρ, σκέφτονται να παντρευτούν και με θρησκευτικό. «Εάν δεν ήθελε η γυναίκα μου να αλλάξει θρησκεία, θα άλλαζα εγώ. Ούτως η άλλως ο θεός ένας είναι» εξηγεί ο Τσίκο.

Οι σχέσεις των κατοίκων του νησιού με τους γείτονες είναι τόσο φιλικές που δεν λείπουν τα καλέσματα σε γάμους αλλά και σε άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις μεταξύ των δυο. « Έχουμε πάρα πολύ καλές σχέσεις με τους κατοίκους του Κας. Για εμάς είναι πολύ πιο εύκολο να πεταχτούμε απέναντι και να κάνουμε τα ψώνια μας» λέει ο Τσίκο.  Όσο για το θέμα της γλώσσας για εκείνον αφού υπάρχει αγάπη όλα τα άλλα μπορούν να ξεπεραστούν «Λίγο με την γλώσσα έχουμε ένα πρόβλημα,  γιατί εγώ μιλάω πολύ λίγα Τούρκικα και η γυναίκα μου μιλάει ελάχιστα Ελληνικά, αλλά αυτό δεν μας πτοεί» καταλήγει ο ίδιος...

Ρωμιός - και μάλιστα Ακρίτας - αγάπησε Τουρκάλα, λοιπόν!


http://www.protothema.gr/