Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη ΝΙΚΗ ΑΙΓΙΝΙΟΥ για τη τιμή που μου έκαναν...


Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλα μέλη του ΔΣ "ΜΑΣ ΝΙΚΗ ΑΙΓΙΝΙΟΥ" για τη τιμή που μου έκαναν, να με συμπεριλάβουν στο νέο διοικητικό σχήμα της ομάδος ενόψει της νέας δύσκολης αγωνιστικής
σεζόν...

Σ΄αυτή την ομάδα τίποτα δεν είναι στη τύχη...
Όλα είναι εκ των προτέρων μελετημένα μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες...
Με εντυπωσίασε ο αρμονικός τρόπος λειτουργίας τους και η θετική αύρα που βγάζουν τα μέλη της διοίκησης....
Παρομοιάζω το τρόπο λειτουργίας τους με αυτόν του πολιτιστικού μας συλλόγου "Νικόλαος Λούσης", που όπως γνωρίζετε όλοι στο Κολινδρό, η προσφορά των  εθελοντών του είναι παράδειγμα προς μίμηση...

Καταρχάς με εντυπωσίασε το πρώτο τηλεφώνημα του φίλου μου του  Μαρίνου, ο οποίος μου μετέφερε την επιθυμία της ομάδος να συμμετέχουν και άτομα εκτός Αιγινίου στο νέο ΔΣ, κάτι που δηλώνει και το τρόπο που οραματίζονται το μέλλον....
Είναι κάτι που συγκλίνει με τις προσωπικές μου σκέψεις για ένα καλύτερο αύριο της ευρύτερης περιοχής μας....
Εξεπλάγην θετικά λοιπόν και στη συνέχεια όλα πήραν το δρόμο τους....
Με υποδέχτηκαν πολύ ζεστά και με έκανα να νιώσω σαν το σπίτι μου...
Θέλω όμως λίγο χρόνο προσαρμογής για να μάθω τα κατατόπια....

Μετέχω ήδη στο νέο σχήμα της διοίκησης του ΜΑΣ ΝΙΚΗ ΑΙΓΙΝΙΟΥ και θα προσπαθήσω όσο μπορώ - με πολύ καλή διάθεση πάνω από όλα - να βάλω από τη μεριά μου ένα μικρό λιθαράκι στη συνολική προσπάθεια που κάνουν εδώ και πολλά χρόνια τα υπόλοιπα παιδιά στην ομάδα, αλλά και να τη διευρύνουμε...
Θα τα καταφέρουμε....

Δε την είδα ποτέ μόνο σαν ομάδα του Αιγινίου...
Την είδα σαν ομάδα της ευρύτερης περιοχής μας, με δυνατότητα να σου προσφέρει αγωνιστικό θέαμα πολύ υψηλού επιπέδου και πανελλαδικής εμβέλειας....
Κάτι που σπανίζει στα μέρη μας...

Πήγαινα σε αρκετούς αγώνες της, είδα μεγάλες και ιστορικές ομάδες να υποκλίνονται στο ταλέντο των παιχτών της ΝΙΚΗΣ, που πολλές φορές έμοιαζαν να μην έχουν αντίπαλο και πραγματικά τη θαύμαζα...
Τα έφερε έτσι η ζωή λοιπόν, να μου κάνουν τη τιμή να γίνω μέλος της...

Τους ευχαριστώ πολύ...


Δούναβης Θ. Αθανάσιος