Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

From Beijing to London since 2001

Μας το έστειλε το pieria-icons..... Ευχαριστούμε πολύ
Η Κατερίνη σήμερα ήταν βροχερή , με όλο τον κόσμο να κάνει γρήγορα τα τελευταία του ψώνια πριν την Ανάσταση.

Ξαφνικά μέσα στην βροχή ,επάνω στον κεντρικό κοντά στην Χράνη , ένας γεράκος με
άσπρα μούσια τραβάει ένα αυτοσχέδιο καρότσι-ποδήλατο ,μουσκεμένος αλλά τραβάει σταθερά το καροτσάκι του.

Η γυναίκα μου λέει πως είναι Κινέζος .
Η κίνηση μου προβλέψιμη ,
Κάνω όπισθεν ,βρίσκω ένα άνοιγμα στον δρόμο
παρκάρω και μες την βροχή βγάζω την μηχανή μου και περιμένω.
Φωτογραφίζω συνεχώς χωρίς να έχω ιδέα τι τραβάω .
Όταν φτάνει κοντά δείχνω την μηχανή μου στον παππούλη(σημάδι να μου επιτρέψει να τον φωτογραφίσω) και μου γνέφει.......καταφατικά.

Συνεχίζω να φωτογραφίζω .
Διακόπτω για ένα Hello και ένα Thanks .

μου ανταποδίδει τον χαιρετισμό και συνεχίζει την ορθοπεταλιά.
Have a nice trip του λέω ,αλλά  συνεχίζει να κουνάει το κεφάλι του χωρίς να καταλαβαίνει τι λέω .

Φτάνω στο σπίτι μου και έκπληκτος διαπιστώνω τι συνέλαβα με τον φακό μου .
Το καροτσάκι/ποδήλατο έγραφε
"TRAVEL GUANMING CHEN. EN ROUTE FROM BEIJING TO LONDON ,SINCE 2001 GOODWILLING EMBASSADOR TO THE 2012 OLYMPICS. i LOVE OLYMPICS" 
(Ταξίδι του κυρίου GUANMING CHEN. Ένα ταξίδι από το Πεκίνο στο Λονδίνο ,από το 2001 . Πρέσβης καλής θελήσεως στους Ολυμπιακούς αγώνες του 2012. Αγαπάω του Ολυμπακούς αγώνες." 

Στο πίσω μέρος γράφει κάτω κάτω "WE ARE ALL GREEKS "
Μια είδηση μου ίσως να μην παιχτεί πουθενά ...
μια είδηση όμως που με συγκίνησε και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας .














Kαλό σου ταξίδι άγνωστε φίλε ...εύχομαι να είσαι πάντα γερός για να μιλάς όπου και να βρίσκεσαι με τα καλύτερα λόγια για την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ