Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Το “brand” που λέγεται Ελλάδα

Η χώρα υφίσταται διεθνή διασυρμό


ΧΑΡΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ

Η ταύτιση του κράτους με το κόμμα, διαχρονικά ήταν το σημείο αναφοράς μιας κοινωνίας η οποία αντλούσε μέσα από αυτή τη σχέση
τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της. Η αιφνίδια μεταβολή εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, επέδρασε καταλυτικά στη σχέση συμπαρασσύροντας και όλο το σύστημα που εξαρτιόταν από αυτή. Έτσι σήμερα είναι σχεδόν ανέφικτη η αναστροφή του δυσμενούς κλίματος, του οποίου το κύριο γνώρισμα είναι έλλειψη εμπιστοσύνης τόσο έναντι του κράτους όσο και έναντι της πολιτικής ηγεσίας.
Σε συνδυασμό με τον διεθνή διασυρμό που υπέστη η χώρα- κυρίως την τελευταία διετία- η αποκατάσταση του κύρους και της αξιοπιστίας του brand που λέγεται «Ελλάς», απαιτεί ευρύτερες συνεργασίες και ριζικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα.
Κυρίως όμως απαιτείται η ανάκτηση της «ψυχικής επαφής» με τους πολίτες, οι οποίοι διώκονται από τον «αυτοματισμό» του συστήματος και ως διωκώμενοι έχουν παραιτηθεί από κάθε εθνική προσπάθεια. Συνεπώς ούτε αυτή ούτε όποια άλλη κυβέρνηση προκύψει μετά από εκλογές, δεν θα μπορέσει να αλλάξει τη μοίρα της Ελλάδας, αν δεν έχει δίπλα της τους πολίτες.


http://www.statesmen.gr/