Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Θ Παπαγεωργίου: Πότε θα λειτουργήσει ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Κατερίνης;



Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ

Κατερίνη  9 Ιανουαρίου 2012
  
Πότε θα λειτουργήσει ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Κατερίνης;  

Δύο χρόνια μετά την ολοκλήρωση των εργασιών και ένα χρόνο από την ημερομηνία
που δόθηκε η διαβεβαίωση ότι θα λειτουργούσε ο σταθμός η κατάσταση παραμένει ίδια. Οι αποβάθρες και η υπόγεια διάβαση δεν λειτουργούν, ενώ οι επιβάτες για την επιβίβαση υποχρεώνονται να μεταβαίνουν χωρίς ασφάλεια και επαρκή φωτισμό στην προσωρινή μεταλλική αποβάθρα μακριά από το σταθμό μέσω πρόχειρων μεταλλικών γεφυρών που κατασκευάστηκαν πάνω στις ανακατασκευασθείσες αποβάθρες, το ίδιο και όσοι αποβιβάζονται στο Σταθμό της Κατερίνης.

Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μ. Βορίδη, κατέθεσε ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Πιερίας κ. Θανάσης Παπαγεωργίου ζητώντας να απαντήσει:
1. Ποιος ο λόγος καθυστέρησης λειτουργίας και απόδοσης σε χρήση του έργου που έγινε στον σιδηροδρομικό σταθμό Κατερίνης;
2. Πότε προβλέπεται να λειτουργήσουν οι νέες γραμμές, οι νέες αποβάθρες και η υπόγεια διάβαση στο σιδηροδρομικό σταθμό Κατερίνης ώστε να εξυπηρετούνται σωστά και με ασφάλεια οι επιβάτες;

Όπως επισημαίνει στην ερώτησή του ο κ. Παπαγεωργίου τμήμα του έργου ανακατασκευής και ηλεκτροδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής του ΟΣΕ Λάρισας – Θεσσαλονίκης, ήταν και η πλήρης ανακαίνιση του σιδηροδρομικού σταθμού Κατερίνης. Ανακατασκευάστηκαν και συμπληρώθηκαν οι γραμμές, οι αποβάθρες, εγκαταστάθηκε σύστημα ηλεκτροδότησης, κατασκευάστηκε υπόγεια διάβαση για την ασφαλή πρόσβαση των επιβατών στις αποβάθρες κι άλλες εργασίες που άλλαξαν πραγματικά την εικόνα του πεπαλαιωμένου σταθμού Κατερίνης και του περιβάλλοντος χώρου.
Οι εργασίες στον σταθμό Κατερίνης, τις αποβάθρες και τον περιβάλλοντα χώρο, έχουν ολοκληρωθεί από το τέλος του 2009.
Σε προηγούμενη ερώτησή του κ. Παπαγεωργίου (Α.Π. 1601/24/08/2010) η απάντηση ήταν πως μέχρι το τέλος του 2010 ο σταθμός και οι νέες αποβάθρες θα λειτουργήσουν πλήρως. Σήμερα αν και πέρασε ένας χρόνος οι νέες γραμμές και  οι αποβάθρες παραμένουν σε αχρησία και να ταλαιπωρούνται οι επιβάτες.