Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Ατάκες χαροκαμένων παντρεμένων αντρών:



Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:- Μπαμπά πόσο κοστίζει για να παντρευτεί κάποιος;


-Δεν ξέρω παιδί μου. Εγώ ακόμα πληρώνω.



Ξέρετε ποια είναιη ποινή για την διγαμία; Να έχετε δύο πεθερές.



Ένας άντρας έβαλε μικρή αγγελία σε εφημερίδα «Ζητείται σύζυγος». Την
επόμενη μέρα έλαβε εκατοντάδες γράμματα. Όλα έλεγαν το ίδιο πράγμα.

«Μπορείς να πάρεις την δική μου».




Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος. Με ρώτησε «Τι έχει η τηλεόραση»; Και εγώ απάντησα «Σκόνη»



Στην αρχή ο Θεός δημιούργησετη Γη και μετά αναπαύτηκε. Κατόπιν δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε.

Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τη γυναίκα.

Από τότε ούτε ο Θεός ούτεο άντρας αναπαύτηκαν ξανά.




Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου: - Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα;
Σε κάποιεςχώρες της Αφρικής ο άντρας δεν γνωρίζει τη γυναίκα που θα
παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους.

-Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες.